Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Berserkergang lukter boleprogram...

Og hva legger du i det?

Formål: Maksimere kroppkomposisjon gjennom bruk av forskning og empiri. Dette betyr at du vil gjøre ting du sannsynligvis ikke har gjort før, du vil lide på trening og du vil forhåpentligvis få resultater du ikke har sett før. Programmet er ment for deg som ikke bruker AAS.
Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Berskergang virker på meg, utifra det jeg har lest, som en treningspsykologi som er lagt opp til at man skal bruke AAS for å utnytte treningen best mulig. Det er flere treningsprogrammer der ute som legger opp til det samme; at man trener ekstremt hardt og for å få restituert seg skikkelig og oppnå resultater, forventes det at man supplerer med bol.

Lenke til kommentar

Berskergang virker på meg, utifra det jeg har lest, som en treningspsykologi som er lagt opp til at man skal bruke AAS for å utnytte treningen best mulig. Det er flere treningsprogrammer der ute som legger opp til det samme; at man trener ekstremt hardt og for å få restituert seg skikkelig og oppnå resultater, forventes det at man supplerer med bol.

Ikke godt nok svar, prøv igjen når du har lest hele protokollen og innledningstråden til tråden om programmet... Programmet baserer seg på manipulasjon av hormonproduksjon og noen annerledes kardioteorier enn normalt.

Takhøyden hva dop angår er forøvrig ikkeeksisterende på fitnessprat.no.

Lenke til kommentar

Da jeg ikke får åpnet PDFen pga av at jeg ikke er medlem, får jeg bare lest den generelle innledningen og den minner om ting jeg har lest før, det er alt jeg sier ;).

Minner ja... Det er der det bunner, når folk ANTAR ting og ikke GIDDER å lese seg opp på et tema før de diskuterer det og således bortforklarer diskusjonstemaet med antagelser basert på sin egen lave intellektuell kapasitet...

edit: og HER er en av grunnene til at jeg "went rhinoustrous" noen sider tilbake. Man slenger ut påstander uten å kunne backe de opp og avfeier et alldeles gyldig argument med at man ikke er villig til å diskutere saken... Bah...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

EirikYeah har ikke sagt noe som helst om din intellektuelle kapasitet, da kan vel du holde deg for god for det også Doof. Personangrep er ikke god diskusjonsteknikk om det er fitnessprat eller her.

At folk her syns det lukter boleprogram av en forumpost med en youtube-link som motivasjon som viser 20 forskjellige åpenbare bolere vitner om lavt nivå? :p

• Liker 6
Lenke til kommentar

At folk her syns det lukter boleprogram av en forumpost med en youtube-link som motivasjon som viser 20 forskjellige åpenbare bolere vitner om lavt nivå? :p

Ja... ? Når man skal diskutere en sak er det en forutsetning at man vet hva man skal diskutere. Hvis ikke vil ethvert argument falle på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar

Påstanden "det ser ut som et boleprogram fra den informasjonen jeg ser uten å registrere meg på nettsiden" er da gyldig og ingen grunn til å gå av skaftet.

Er det ikke et boleprogram sier du? Så flott da :) Da stemmer tydeligvis ikke førsteinntrykket!

Jeg syns linkene om laktat var veldig interessante selv, var bare overreaksjonen jeg reagerte på.

Endret av Kevlar
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Laktatøvelser rett før og rett etter skal etter sigende booste produksjon av testosteron og veksthormoner.

Jeg er tilbøyelig til å tro på den infoen, har aldri hatt sånn driv på trening før som etter at jeg testet den metoden.

Men likeledes blir du forbannet når motdebattanter snakker fra erfaring/antagelser/tro. I smell hypocrisy.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Hvilken hastighet tar dere repetisjoner i? Det virker som om det er delte meninger om hvor raskt man skal gjøre det. Hva virker bra generelt sett, og hva gjør dere?

Eksplosivt i den konsentriske delen (på veg opp i benkpress).

1-3 sekund i den eksentriske delen (på veg ned i benkpress).

Med eksplosivt meiner eg at du utfører løftet så raskt som du kan. Med høgreps går det fort, men når du er nede i 5 repetisjonar går det nødvendigvis ikkje like fort, men det er intensjonen som tel. Trykk på med alt du har, ikkje hald igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...