Herr Brun Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tøying gjør ikke stølhet bedre. Mer trening hjelper. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Tøying påvirker ikke stølhet edit: Damn you Brun Endret 5. januar 2012 av Kevlar 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Om du trener regulert er tøying mer eller mindre oppskrytt... Er du ny er det greit for å unngå belastningsskader. Inb4 flamewar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Trenger ny treningsbukse. Noen som har anbefalinger? Den jeg har nå er så vanskelig å gå ned i knebøy og markløft med. Må hele tiden "dra den opp" etter hvert sett. Var innom intersport men utrolig dårlig utvalg der Eg trener i Anniluce-bukser. Dei er elastiske og fungerer supert til knebøy. Ligg på 500,- kr. Eg kjøpte dei på eit senter, men har sett dei nettet og. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Trenger ny treningsbukse. Noen som har anbefalinger? Den jeg har nå er så vanskelig å gå ned i knebøy og markløft med. Må hele tiden "dra den opp" etter hvert sett. Var innom intersport men utrolig dårlig utvalg der Eg trener i Anniluce-bukser. Dei er elastiske og fungerer supert til knebøy. Ligg på 500,- kr. Eg kjøpte dei på eit senter, men har sett dei nettet og. Hvorfor ikke shorts? Eller rettere sagt, hva er problemet med shorts? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har aldri sagt det er noko problem med shorts, men eg føretrekk bukser. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Bare lurte på hvorfor ingen bruker shorts :!: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Bare lurte på hvorfor ingen bruker shorts :!: Jeg gjør. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=pO2RGc0soV SO HARDCORE! 1 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tilbud på Jack3d fra Cheapuksupplements.co.uk nå, for den som er interessert. 2 for 1. Edit: Eeeeh, sorry, jeg leste feil. Får 2 for redusert pris. Hvordan er det å få inn i landet? Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg bruker treningsbukse fra Better Bodies. Den er utrolig lett og puster ekstremt godt. Aldri vært borti lignende før, anbefales på det sterkeste! Den passer utmerket til alle øvelser, inkludert markløft og knebøy. http://www.betterbodies.no/ds_product_info.php/products_id/443 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tilbud på Jack3d fra Cheapuksupplements.co.uk nå, for den som er interessert. 2 for 1. Edit: Eeeeh, sorry, jeg leste feil. Får 2 for redusert pris. Hvordan er det å få inn i landet? Nada Problemas. Bestiller du fra EU, istedenfor USA, så går det greit pga EU/EØS sitt reglement. Men du kan jo ende opp med å få toll på det. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Noen som har tips mot stiv og stølhet? Uttøying selvfølgelig. Tøyet ut i går etter økta, men er fortsatt utrolig stiv og støl i lårene Kan kanskje være at jeg ikke tøyer ut de rette musklene. Er på oversiden av låret jeg føler stivhet. Du kan bli vanvittig støl av å tøye ut, så det hjelper ikke. Ting som kan hjelpe er dynamisk oppvarming osv. Kroppen vil uansett vende seg til øvelsen og belastningen og du slutter dermed og bli støl, en nybegynner vil nok uansett bli støl, men en som har trent en stund vil nesten aldri bli støl, ikke så ofte som en nybegynner iallefall. Man blir ofte støl av tungt/eksentrisk trening. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Da skal vi se da om jeg holder ut til klokka to i dag på fasting. Har ikke spist siden klokka åtte i går kveld Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 16 timar faste, 8 timar etevindauga. Om du sist åt kl. 20 kan du ete kl. 12. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Mtb sykling strax, 1.7km langs hovedveien først, så er det 1.6 km med 37 graders stigning, før det er 12km med skogsvei/sti innover skauen/over stølen før det er 4km med hovedvei hjem igjen.... Gleder meg, med 1,6 grader ute så må en vel frem med hanskene og halsen også Brrrr... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 16 timar faste, 8 timar etevindauga. Om du sist åt kl. 20 kan du ete kl. 12. I can ? Har SINNSYKT mye energi til å ikke ha spist i dag ... Nesten hyper her Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg har i lengre tid vært bekymret for kneet mitt, som ofte gjør vondt. Fikk i dag beskjed av legen at det bare er en standard overbelastningsskade og at jeg bare kan kjøre på med knebøy mens jeg venter på at smertene skal avta . Lenke til kommentar
War Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du "sulter" jo ikke som om du dropper frokost. Du har jo spist alle kcal du skal. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Sant nok. Men når du er vant til frokosten etter 23 år så er det vel logisk å ha en placeboeffekt som sier du trenger mat ... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå