Sebastilurio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Litt artig etter at jeg har fulgt tråden en stund og se voksne menn som sikkert har trent i 5 år ha feil teknikk. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Så du vet at de fleste proteinshaker har det du trenger og vel så det av BCAA-aminosyrene? Jeg er bare naturlig skeptisk, det fins de som tror BCAA er andre aminosyrer enn det vi får i vanlig whey, og BCAA er dyrt Helt enig med Zeph, BCAA er for å få aminosyrer hvis du skal trene i fasteperioden. Hvis du ser på den informasjonssiden til nordicpower så er det ikke _produktet_ BCAA som gir de positive effektene, men aminosyrene, som du som sagt får i vanlig myseproteintilskudd. BCAA er ikke dyrt, koster 140 for en måneds forbruk fra england. Hvorfor handler du det ikke derfra da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Men siden jeg får det jeg trenger via shaken så er det jo heller kun for de dagene jeg eventuelt trener i fasteperioden da Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Tilbud på Jack3d fra Cheapuksupplements.co.uk nå, for den som er interessert. 2 for 1. Edit: Eeeeh, sorry, jeg leste feil. Får 2 for redusert pris. Endret 5. januar 2012 av Corey Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) BCAA er ikke dyrt, koster 140 for en måneds forbruk fra england. Hvorfor handler du det ikke derfra da? Ble klar over det i GÅR, men nå finner jeg ikke igjen produktet lengre... FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU Endret 5. januar 2012 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Brad Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Inb4 Brad bytter treningsprogram igjen. Skjer med å disse? Trener sånn jeg vil, og det er vell kun 3 program jeg har prøvd. Har dog hatt gode resultater. I September trente jeg med 60kg i benkpress, på 5 reps. I dag pushet jeg ut 2x10 på 70kg. Utrolig mange som sier jeg har forandret meg mye, og til og med små kids på gymmen som spør om tips. Nå har jeg fulgt HST i 2 perioder, og elsker det. Så jeg er veldig fornøyd med framgangen min. Og for meg så er det sikkert bedre å switch opp treningsprogram og ikke alltid følge det samme. Det gjør treningen mer gøy og da blir innsatsen automatisk bedre og da kommer også resultatene. Og det viktigste er jo kostholdet? 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Trenger ny treningsbukse. Noen som har anbefalinger? Den jeg har nå er så vanskelig å gå ned i knebøy og markløft med. Må hele tiden "dra den opp" etter hvert sett. Var innom intersport men utrolig dårlig utvalg der Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Overdox: Lårkort shorts. Det ser litt gay ut, men det er digg å løfte i. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Praise the Lord! Det skal åpne en ny filial av treningssenteret her i byen bare 10-15 minutter fra der jeg bor! Tidligere har jeg måtte ta to busser og bruke over en halvtime for å komme til senteret Nå kan jeg endelig få trent gjennom vinteren også! Liker å trene ute, men klimaet her er ikke helt ment for å løpe ute Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Liker også best å trene ute. Gleder meg til litt varmere vær så det er behagelig å ta seg lange løpeturer Å løpe på mølle innendørs vil aldri bli det samme.. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Da starter jeg på 5x5 strongman i morgen! Gleder meg Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er det 5x5 StrongLifts du mener? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Oi, ja. Har trent noe som heter 5x5 strongMan før, så vidt jeg husker. Gikk hvertfall litt i surr her! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Overdox: Lårkort shorts. Det ser litt gay ut, men det er digg å løfte i. Ah, skulle gjerne trent i shorts. Men har så fryktelig hårete legger, at jeg tror jeg dropper det. Orker ikke blikkene.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hårete legger = Mann. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Overdox: Lårkort shorts. Det ser litt gay ut, men det er digg å løfte i. Ah, skulle gjerne trent i shorts. Men har så fryktelig hårete legger, at jeg tror jeg dropper det. Orker ikke blikkene.. Er du dame eller? Man skal ha hår på leggene. Jeg liker ikke å trene i shorts fordi jeg har lite hårete legger Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er ikke dame. Men har mer enn normalt. Å får alltid noen blikk. Og da blir jeg bare irritert Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er ikke dame. Men har mer enn normalt. Å får alltid noen blikk. Og da blir jeg bare irritert Oh tuck it up ya pancy! Jeg ser ut som en overvokst bjørn og jeg viser pelsen uten å gi så mye som en blank faen i hva folk synes Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Trenger ny treningsbukse. Noen som har anbefalinger? Den jeg har nå er så vanskelig å gå ned i knebøy og markløft med. Må hele tiden "dra den opp" etter hvert sett. Var innom intersport men utrolig dårlig utvalg der Sjekk ut diadora, dritdeilige bukser. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Noen som har tips mot stiv og stølhet? Uttøying selvfølgelig. Tøyet ut i går etter økta, men er fortsatt utrolig stiv og støl i lårene Kan kanskje være at jeg ikke tøyer ut de rette musklene. Er på oversiden av låret jeg føler stivhet. Endret 5. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå