phax Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Når det kommer til knebøy-teknikk, så pleier jeg å gå ned så låret er sånn ca. parallelt med gulvet. Er det en fornuftig teknikk? Spurte den ene PT'en der, og han mente det så bra ut. Nå løftet jeg ikke mer en 35 kg, men. Over eller undersiden av låret? Den vanligste feilen folk gjør er at de tar utgangspunkt i undersiden av låret og tenker at de er parallell, mens de i realiteten har 20 grader igjen og gå på. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har trent sykt mye hurtighet i mange måneder nå(i forbindelse med fotball), og jeg har forbedret hurtigheten ekstremt, men nå har fremgangen stoppet litt opp. Hvordan skal jeg trene nå? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tenkte å prøve meg på XL programmet på treningsforum. Det jeg lurer på er hvordan man skal fordele vekten? Det står jo ingenting om hvor mange prosent av RM det skal til på de forskjellige øvelsene. Litt forvirrende. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Det skal du vel Hugol. Problemet ditt er ikke programmet, men maten, motivasjonen og tålmodigheten! 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Forstod det nå. Jeg har vært igjenom RYP i 2 omganger og 9 uker med 5x5. RYP var forsåvidt greit, men 5x5 ble kjedelig i lengden. XL ser både morsomt og varierende ut. Det er bare sånn jeg er. Endret 4. januar 2012 av Hugol Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Uansett program kan du fint velge for eks 10 eller 5RM og kutte 25% og øke pr trening med 2-5kg avhengig av øvelse/vekt. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvor nøyaktige er Pulsklokkene til og måle Kcal forbruk på en økt? Avhenger det modellen, har ikke selv mye erfaring med pulsklokke. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 En tommelfingerregeler at jo mer informasjon du legger inn, jo mer nøyaktig er tallet. Jeg ville uansett tatt det med en klype salt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Skal teste ut madcow intermediate i et par måneder. Har aldri trent noe annet en klassiske BB-splitter, så det skal bli interessant å se hvordan kroppen reagerer på det her. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Skal teste ut madcow intermediate i et par måneder. Har aldri trent noe annet en klassiske BB-splitter, så det skal bli interessant å se hvordan kroppen reagerer på det her. Hva går dette ut på? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Inb4 Brad bytter treningsprogram igjen. 3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det enkleste er å lese denne siden: Madcow Intermediate Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Han hadde veldig bøy på ryggen. Jeg tror jeg ville nok gjort det samme når det blir så tungt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Noen her som har erfaring med periodisk faste? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 For så vidt. Eg levde i praksis med det store delar av livet, slutta når eg byrja trene, men begynte på an igjen no. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Noen her som har erfaring med periodisk faste? Følger det selv, det funker fjell. Selv om jeg har en fysisk jobb. Begynner dagen med en kopp kaffe og BCAA, spiser så klokka 15 og klokka 19. BCAA rett før jeg legger meg. Det påvirker mange ting positivt, jeg føler meg mer våken med en gang jeg står opp. Har astma som responderer bra på protokollen og jeg føler meg mere konsentrert på jobb... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Og det gjør du hver dag? Hvilket BCAA-merke bruker du? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det jeg heller lurer på er HVA du spiser når du først har to måltid. Trener du kardio i tillegg eller er det kun styrke? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Hver dag, hele året... BCAA kjøper jeg her. Spiser 8-900kcal i hvert måltid, er ikke så vanskelig å få til. Eks: 1 kyllingfilet Ris 4dl melk med protpulver 1,5dl mager kesam med funlight (smaker som drikkeyoughurt, og blir akkurat det om man blander inn vann) To spiseskjeer lakseolje og et lass med grønnsaker, da gjerne brokkoli, sopp, vannkastanjer og rå løk er mine favoritter... Det blir ca 1000 kcal og siste måltid er uten oljen siden 2 spiseskjeer er nok pr. døgn. Kan jo legge til at i høst fulgte jeg ikke PF siden det ble vanskelig for meg å få i meg NOK mat da. edit: Jeg så nettopp at den BCAAen blir fort dyr i lengden. En boks varer 14-20 dager. Man finner som regel BCAA billigere fra UK... Endret 5. januar 2012 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå