Gjest medlem-211409 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ser dere skriver om stevia... Mange som har et dårlig forhold til sukker? Selv har jeg det og prøver å holde meg litt unna sukker. Ikke fordi jeg ikke vil ha "unødvendig" energi, men fordi når jeg først begynner å spise produkter med mye sukker, blir jeg mer eller mindre avhengig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har Stevia i flytende form med vaniljesmak, og en med toffeesmak, men jeg syns ikke de er noe særlig. Hadde en i pulverform som det ikke var smak på, og den var mye bedre. Syns at de flytende gir en rar ettersmak. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Noen som har dette spreadsheet'et fra SL 5x5? http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/ Det du kan laste ned på linken over. Må nemlig registrere seg for å kunne laste det ned, og jeg mottar aldri en e-mail. Noen som har det og kan legge det ut eller sende det? Endret 3. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
stenja Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Noen som har noen programmer å anbefale? Har trent ryp og stronglifts til nå. Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 XL treningsprogram: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=810 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvorfor bytter dere så ofte? Man kan jo kjøre et 5x5 om og om igjen iallefall til 95kg med 12 i fettprosent. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vil tippe at man blir lei av å gjøre det sammme i mange måneder. Sånn er det for min del. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Noen som har noen programmer å anbefale? Har trent ryp og stronglifts til nå. Virket RYP bra for deg? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Er ST 5x5 og anbefale? virket ganske bra og hva jeg har lest så sier de fleste at det funker. Er 17 år og 72kg, har trent i ca 6 måneder nå med ganske variert program. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vil tippe at man blir lei av å gjøre det sammme i mange måneder. Sånn er det for min del. Har du noengang fulgt et program i mange måneder? 3 Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vil tippe at man blir lei av å gjøre det sammme i mange måneder. Sånn er det for min del. Personlig syns jeg det er mer stress å sette seg inn i et nytt program og nye treningsrutiner. Utrolig behagelig å bare kunne stikke innom senteret og vite nøyaktig hva man skal gjøre. Tenker å bytte fra 5x5 til 5/3/1 selv men har ikke fått satt opp programmet 100% ennå så det blir til at jeg bare trener 5x5 av ren rutine fortsatt.. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vil tippe at man blir lei av å gjøre det sammme i mange måneder. Sånn er det for min del. Har du noengang fulgt et program i mange måneder? Stronglifts har jeg fulgt i 3 måneder, og når jeg er ferdig med HST-perioden jeg er halveis inni nå så har jeg fulgt det 4 måneder. Ikke mange måneder, men det er noen. Og når jeg sier at det kanskje er fordi folk blir litt leie av å gjøre akkurat det samme opp og opp igjen i mange måneder så er det ikke sikkert det stemmer. Men vil tro at det er noen folk som tenker sånn, og at ikke jeg er spesiell Har dog hatt gode resultater omtrent hele tiden jeg har trent, så ser ikke hva problemet med å endre litt treningsmetoder/øvelser av og til skader. Vil tippe at man blir lei av å gjøre det sammme i mange måneder. Sånn er det for min del. Personlig syns jeg det er mer stress å sette seg inn i et nytt program og nye treningsrutiner. Utrolig behagelig å bare kunne stikke innom senteret og vite nøyaktig hva man skal gjøre. Tenker å bytte fra 5x5 til 5/3/1 selv men har ikke fått satt opp programmet 100% ennå så det blir til at jeg bare trener 5x5 av ren rutine fortsatt.. Ser, den er sikkert mange som har samme synspunkt som deg også. For meg ville det blitt kjedelig, å trent det samme i mange måneder. Mange måneder for meg vil kanskje si 5+. Jeg syntes det er gøy og sette seg inn i nye metoder og lære om dem, og så teste dem ut jeg Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 XL treningsprogram: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=810 Dette så meget interessant ut! Noen som bruker det som kunne delt sine erfaringer? Kan man bruke det som både def og bulk? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ka dokk tru? http://www.youtube.com/watch?v=mPjKBbgxkYg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Eg synest du går for langt ned, noko som resulterer i at du mister spennet i korsryggen. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Nå husker jeg ikke sist jeg spurte, men spør igjen, jeg. Hvor mye melk pleier dere bruke til hvert scoop/ 30g protein? Jeg bruker 2 dl per 30g. Er det mye/ lite? Edit: til smaken, altså. Proteinet går ned uansett.. Endret 4. januar 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg bruker litt mer, men jeg har ikke noe problem med å bare svelge unna for å få det i meg Ser på det som en sjanse til å få i meg mer væske også, hehe.. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Skal bli godt å komme ordentlig igang igjen med trening i kveld etter en måned med skole, jobb og sykdom. Har hatt noen sporadiske økter i denne perioden, ca en gang i uka, så tar like greit en deload og bygger meg oppover igjen. Kjipt å starte altfor hardt og miste motivasjonen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Ok.. Hvis jeg har for mye pulver så blir det egentlig bare kvalmt.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå