Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvorpå hun svarte at: "min personlige trener sier det er ok å drikke burn, og spise is hver dag om man bare spiser litt"... Det er faktisk ikke helt på jordet, jeg har vel gått ned en 13-15 kg på mindre enn 1 år (uten mosjon / vanlig bevegelse) bare ved å spise akkurat det samme som jeg gjorde før i mindre mengder :-) Selvfølgelig er det forskjellig fra person til person, men det er jo en grei pekepinn. Og forøvrig er det forskjell i kostholdet på å gå ned i vekt og på å bygge muskler. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Cudos til deg for resultater, og der ligger samtidig forskjellen mellom deg og hun på jobben min Hun bruker disse uttalelsene som unnskyldninger for å kunne drikke brus å spise is og snop hver dag.... :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Get this: Jeg fråtsa i hele jula men gikk bare ned Jeg har tenkt på den der og kommet til en konklusjon... Man spiser så mye sykt godt kjøtt at det blir som regel bare det man spiser sammen med grønnsakene at kaloritoalen blir lavere enn vedlikeholdsnivået. Man spiser jo noe snop, men det er ikke så mye som man tror. Det er ihvertfall slik for meg Tror det ble noe slikt for meg og... Gikk en del snop og alle de måltidene jeg hadde gikk vel ut igjen i energi i form av oppvarming og mosjon. Gikk en del på ski og kjørte en del snøscooter i jula (utrolig hvor sliten man blir av scooterkjøring ... ) Hvorpå hun svarte at: "min personlige trener sier det er ok å drikke burn, og spise is hver dag om man bare spiser litt"... Det er faktisk ikke helt på jordet, jeg har vel gått ned en 13-15 kg på mindre enn 1 år (uten mosjon / vanlig bevegelse) bare ved å spise akkurat det samme som jeg gjorde før i mindre mengder :-) Selvfølgelig er det forskjellig fra person til person, men det er jo en grei pekepinn. Og forøvrig er det forskjell i kostholdet på å gå ned i vekt og på å bygge muskler. Var faktisk rimelig skeptisk til godteri når jeg starta med trening. Nå har jeg endelig fått ett mer avslappa forhold til det og er i gjengjeld i bedre humør enn før. Har selv bare sett fremgang de siste årene Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 FORBANNA KILDE TIL STYRKETRENING I UNG ALDER, KAN DERE SLUTTE Å SPEKULERE OG MASE ETTER KILDE ETTER TUR? Og der står det altså ikke noe om at det er skadelig med styrketrening i ung alder, selv med tunge vekter. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 FORBANNA KILDE TIL STYRKETRENING I UNG ALDER, KAN DERE SLUTTE Å SPEKULERE OG MASE ETTER KILDE ETTER TUR? Og der står det altså ikke noe om at det er skadelig med styrketrening i ung alder, selv med tunge vekter. "Informed clinicians can reassure parents that, with adult supervision, proper equipment, and realistic expectations, strength training programs designed for children and adolescents are safe and effective." Problemet dukker sikkert opp når disse kriteriene ikke møtes. Spesielt det som går på skreddersydde treningsprogram for barn. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Tror det ble noe slikt for meg og... Gikk en del snop og alle de måltidene jeg hadde gikk vel ut igjen i energi i form av oppvarming og mosjon. Gikk en del på ski og kjørte en del snøscooter i jula (utrolig hvor sliten man blir av scooterkjøring ... ) Du har herved en stående invitasjon nordover for mer scooterkjøring. Det er min kardio om vinteren Vi som kjører ER dog mer enn gjennomsnittlig hodeløse. Noe â la dette... http://www.youtube.com/watch?v=LLDSbb727a8 http://www.youtube.com/watch?v=tVRako9g9YE&feature=g-like&context=G28ed694ALTvr-VgATAA Og slik er det HELE vinteren. Fruen er ikke glad for å si det mildt, men noe så hinsides adrenalinskapende euforisk finnes IKKE noen andre stederi verden Endret 3. januar 2012 av Doofenschmitz 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 FORBANNA KILDE TIL STYRKETRENING I UNG ALDER, KAN DERE SLUTTE Å SPEKULERE OG MASE ETTER KILDE ETTER TUR? Og der står det altså ikke noe om at det er skadelig med styrketrening i ung alder, selv med tunge vekter. "Informed clinicians can reassure parents that, with adult supervision, proper equipment, and realistic expectations, strength training programs designed for children and adolescents are safe and effective." Problemet dukker sikkert opp når disse kriteriene ikke møtes. Spesielt det som går på skreddersydde treningsprogram for barn. Den dagen jeg ser en tenåring på det lokale treningssenteret som oppfølger mer enn 1 av de kravene spiser jeg hatten min :-) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Tror det ble noe slikt for meg og... Gikk en del snop og alle de måltidene jeg hadde gikk vel ut igjen i energi i form av oppvarming og mosjon. Gikk en del på ski og kjørte en del snøscooter i jula (utrolig hvor sliten man blir av scooterkjøring ... ) *SNIPP* Er med LETT! Må bare få fiksa meg egen scooter og ikke kjøre rundt på den trege polarisen til stebruttern Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg er på time out grunnet ubehag i skulderleddet. Kan jeg trene knebøy, løping elle svømming eller noe annet imens jeg hviler? Liker ikke å være helt uten noe å gjøre.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Så lenge det ikke gjør vondt kan du vel trene det du vil. Prøv deg frem. 1 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Hva bruker dere sammen med cottage cheese og/eller kesam? Kan dere noen oppskrifter? I år skal det strammes opp og fettet skal vekk. Endret 3. januar 2012 av sebastifuck Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Hva bruker dere sammen med cottage cheese og/eller kesam? Kan dere noen oppskrifter? I år skal det strammes opp og fettet skal vekk. Vi svarte deg sist gang du spurte også, ja, hvis du lurte på det. Fun light er en klassiker. Oppskrift: ta fun light oppi en boks kesam/ cottage cheese. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nytt senter nye muligheter. Sprek Verdal be afraid! Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Beklager, men spørsmålet var vel heller; spiser dere ingenting annet enn fun light til det? Og bruker dere det som frokost/mellommåltid/etter trening? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hva bruker dere sammen med cottage cheese og/eller kesam? Kan dere noen oppskrifter? I år skal det strammes opp og fettet skal vekk. Mager kesam med proteinpulver burde du prøve. Gjerne med litt stevia oppi så har du ei knallgod proteinbombe. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hva bruker dere sammen med cottage cheese og/eller kesam? Kan dere noen oppskrifter? I år skal det strammes opp og fettet skal vekk. Mager kesam med proteinpulver burde du prøve. Gjerne med litt stevia oppi så har du ei knallgod proteinbombe. Stevia? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 "Informed clinicians can reassure parents that, with adult supervision, proper equipment, and realistic expectations, strength training programs designed for children and adolescents are safe and effective." Problemet dukker sikkert opp når disse kriteriene ikke møtes. Spesielt det som går på skreddersydde treningsprogram for barn. Den dagen jeg ser en tenåring på det lokale treningssenteret som oppfølger mer enn 1 av de kravene spiser jeg hatten min :-) Det høres ut som et problem med hodene deres, ikke kroppen 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er faktisk ikke helt på jordet, jeg har vel gått ned en 13-15 kg på mindre enn 1 år (uten mosjon / vanlig bevegelse) bare ved å spise akkurat det samme som jeg gjorde før i mindre mengder :-) Ja det er derfor kcal er kcal, om kcalunderskudd er 1500kcal for en person og denne spiser sirup for 1500kcal pr dag så vil man fortsatt gå ned i vekt på samme måte. Men optimale sammensetninger , som for eks spise protein ol vil da føre til mindre muskeltap ved deff, ikke få mangler på vitaminer, føle seg mettere og mer våken osv , men ikke påvirke selve vektnedgangen på samme måte. Samme med lavkarbo, man går like mye ned i vekt ved samme kcalinntak. ( spise hva man vil-opplegget de snakker om er bare uvitenhet som de lurer seg selv med) Forskjellene her er insulinresponsen, noen blir slappe etter å ha spist karb , mens andre får energi og da kan det være lurt å velge den måten man fungerer best på selv. Det er jo noen som på lavkarbo da klarer å unngå for favorittbollene sine og pga fettinntaket blir fortere met og dermed spiser mindre og dermed går ned i vekt, men det er da et hjelpemiddel for de psykisk svake for mat og ikke en mirakelkur i seg selv. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Hva bruker dere sammen med cottage cheese og/eller kesam? Kan dere noen oppskrifter? I år skal det strammes opp og fettet skal vekk. Mager kesam med proteinpulver burde du prøve. Gjerne med litt stevia oppi så har du ei knallgod proteinbombe. Stevia? Stevia. Les. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Stevia? Det er et søtningsmiddel uten kalorier, kommer i mange varianter. Denne f.eks bruker jeg sammen med mager kesam og proteinpulver med sjokoladesmak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå