Corey Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 I helgen også? Kan du ikke spørre alle spørsmål du lurer på med en gang istedenfor? På forhånd takk! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) I helgen også? jei er kråps byger på helti, jei gjir 110 prosent VÆR dag... Endret 1. januar 2012 av Doofenschmitz 4 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Jordbærsyltetøy! Det funker jævla bra og blande med ris og igrunn, iaf om du har sauser av noen slag. Endret 1. januar 2012 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har lyst å prøve meg på SL 5X5 men da jeg aldri har prøvd noen av øvelsene før så er jeg redd for dårlig teknikk. Og etter hva jeg har forstått er det spesielt viktig med god teknikk i ung alder og jeg har ingen planer om å dra på meg noen permanente skader. Noen forslag? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Teknikk er like viktig uansett alder. Endret 1. januar 2012 av joakimz 5 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Er det snakk om trening på et senter eller trening i kjelleren hjemme? Om det er på et senter så kan du jo høre med de ansatte eller med andre som trener der om de kunne vist deg hvordan du skal gjøre øvelsene, også se etter om du gjør det riktig. Er det hjemmetrening så er det litt værre å spørre noen. Start uansett med lave vekter og se deg i speil mens du gjør øvelsen, eventuelt så kan du filme det for å se gjennom hva som kan gjøres bedre Edit: Glemte jo noe ved hjemmetrening: les deg opp på teknikken, se på teknikkfilmer på f.eks youtube. Og tren teknikk, teknikk, teknikk. Endret 1. januar 2012 av stizzen Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Teknikk er like viktig uansett alder. Så det at det er større sjangs for å dra på seg langvarige skader i ung alder, 15år f.eks, i forhold til om man er 25år er bare bullshit? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Teknikk er like viktig uansett alder. Så det at det er større sjangs for å dra på seg langvarige skader i ung alder, 15år f.eks, i forhold til om man er 25år er bare bullshit? Ja, man kan få like fort skader av og trene med feil teknikk om man begynner som 15år eller om man begynner som 25år. Skader skjer over tid, om man trener med fucked up teknikk gang på gang fører dette til skader, 15 eller 25år spiller da ingen rolle.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg ville heller anbefalt å trene med kroppsvekt, med chins og dips osv. Tunge vekter kan gjøre at du stopper å vokse i så ung alder Så du mener at chins og dips er lette øvelser for kroppen? så med en gang man løfter jern/tunge ting man løfter så stopper kroppen og vokse? Er ikke noe forskjellig på smell tunge chins/dips en og løfte tunge vekter, vil gjerne høre forklaringen din her. :wallbash: :wallbash: Muskler og skjelettet er sårbare for skader i ung alder. Inntil du er ferdigvokst bør styrke treningen være skånsom og skje under veiledning av en dyktig trener. Å trening med veldig tunge vekter gir ofte skader lett. Om han trener med kroppsvekt gir det god trening i ung alder og man slipper skader lettere Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Jeg ville heller anbefalt å trene med kroppsvekt, med chins og dips osv. Tunge vekter kan gjøre at du stopper å vokse i så ung alder Så du mener at chins og dips er lette øvelser for kroppen? så med en gang man løfter jern/tunge ting man løfter så stopper kroppen og vokse? Er ikke noe forskjellig på smell tunge chins/dips en og løfte tunge vekter, vil gjerne høre forklaringen din her. :wallbash: :wallbash: Muskler og skjelettet er sårbare for skader i ung alder. Inntil du er ferdigvokst bør styrke treningen være skånsom og skje under veiledning av en dyktig trener. Å trening med veldig tunge vekter gir ofte skader lett. Om han trener med kroppsvekt gir det god trening i ung alder og man slipper skader lettere Da er det jo ikke tunge vekter om gjør det, men den dårlige teknikken som folk og sikkert jeg også har. Endret 1. januar 2012 av sebastifuck Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Muskler og skjelettet er sårbare for skader i ung alder. Inntil du er ferdigvokst bør styrke treningen være skånsom og skje under veiledning av en dyktig trener. Å trening med veldig tunge vekter gir ofte skader lett. Om han trener med kroppsvekt gir det god trening i ung alder og man slipper skader lettere Jeg tillater meg å si det, før hylekoret sier det: Kilde? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 FORBANNA KILDE TIL STYRKETRENING I UNG ALDER, KAN DERE SLUTTE Å SPEKULERE OG MASE ETTER KILDE ETTER TUR? 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 FORBANNA KILDE TIL STYRKETRENING I UNG ALDER, KAN DERE SLUTTE Å SPEKULERE OG MASE ETTER KILDE ETTER TUR? Er det nå alle skal komme og si de ikke kan engelsk og det er for langt å lese? Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 FORBANNA KILDE TIL STYRKETRENING I UNG ALDER, KAN DERE SLUTTE Å SPEKULERE OG MASE ETTER KILDE ETTER TUR? Er det nå alle skal komme og si de ikke kan engelsk og det er for langt å lese? tl;dr :!: Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Om en time er jeg kvalm. Lykke til til meg Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det nokon som har nokon harde nyttårsforsetter? Skal klare å følge et program kalt "berserkergang",baserer seg enkelt sagt på anaerob trening med høy utskillelse av melkesyre for manipulering av hormonproduksjon. Jeg vet allerede at jeg blir å spy etter morgendagens trening, men det blir å føles BRA Ojoj. Kor lenge varar det? Er det noko som ligg på verdsveven, eller noko du har funne ut? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 På deff, holder det med 30-45 min rolig jogg på morran? Vil ikke at det skal tære så alt for mye på musklene. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det nokon som har nokon harde nyttårsforsetter? Skal klare å følge et program kalt "berserkergang",baserer seg enkelt sagt på anaerob trening med høy utskillelse av melkesyre for manipulering av hormonproduksjon. Jeg vet allerede at jeg blir å spy etter morgendagens trening, men det blir å føles BRA Ojoj. Kor lenge varar det? Er det noko som ligg på verdsveven, eller noko du har funne ut? Programmet er skrevet av en deltaker på et dedikert treningsforum, jeg trente etter prinsippene i dag siden jeg ikke har lest meg opp på hele teorien men det ser bra ut. Jeg spydde rett etter at økta var ferdig og sovna i solsenga etterpå Økta var ferdig halv to og jeg er enda skjelven og varm som en kakkelovn. Witness my fitness sier jeg bare... På deff, holder det med 30-45 min rolig jogg på morran? Vil ikke at det skal tære så alt for mye på musklene. Holder i massevis, selv om tabata er mer effektivt både med tanke på kondisjon, forbrenning, og ikke minst tidsforbruk (4-6 minutter hver økt) 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Noe mer info om programmet? Kan umulig være sunt å trene seg til en nær døden opplevelse hver økt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå