Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kompis som påsto dette var 50 kg. Da måtte jeg flire.. Men skivene, er de 15 eller 10 kg? Ser ut som 10, gjør det ikke?

Hva er det å flire av? Om stanga veier 20kg og vektskivene 15kg, blir det jo 50kg. Om skivene faktisk veier 15 og stanga 20 er en annen sak, men regner med han kan telle, så at det er 50 kilo er jo godt mulig.

Endret av Coa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En kompis som påsto dette var 50 kg. Da måtte jeg flire.. Men skivene, er de 15 eller 10 kg? Ser ut som 10, gjør det ikke?

Hva er det å flire av? Om stanga veier 20kg og vektskivene 15kg, blir det jo 50kg. Om skivene faktisk veier 15 og stanga 20 er en annen sak, men regner med han kan telle, så at det er 50 kilo er jo godt mulig.

Stanga er absolutt ikke 20 kg, for det første. Den er mye mindre enn en olympiastang, så jeg vil anta 10 kg.

Det kan godt være han las 20 ibs, og trodde det betydde 20 kg. Da kan han telle, ja, men det er likevel ikke mer enn 30 kg. Jeg tipper det var 40. (stang 10 + 15x2).

Lenke til kommentar

Litt ødelagt treningstur i dag takket være en jævel som ikke gir seg! Jeg så en fyr litt oppi veien på den samme ruten jeg løper på. Han holdt ikke så veldig stor fart så jeg tenkte jeg skulle komme forbi han sakte, men sikkert. Passet på å ikke ta for mye i og passerte han etter et par minutter og holdt samme tempoet for å få litt avstand. Etter en liten stund trodde jeg at jeg var foran han, men plutselig ser jeg den samme kødden i sidesynet mitt og nå nærmet han seg! :thumbdown: Han snek seg forbi meg og i samme øyeblikk setter jeg opp farten og begynner å øke til han igjen! Slik holdt vi på i Gud vet hvor lenge helt til jeg svingte av for å begynne på hjemturen.

Var så sliten at jeg vurderte å bare svippe innom kirkegården på vei hjem og legge meg tilrette!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Litt ødelagt treningstur i dag takket være en jævel som ikke gir seg!

Haha! Kjenner meg sykt igjen i dette ja :D

Fins seriøst ingenting som er verre enn når du "taper" slike dueller, men det som er så morsomt er at begge er up for it, uten å si et ord!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...