Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde også det, at de var dyre. Ulempen er også at jeg er allergisk mot valnøtter. Tenkte mer en sånn miks av forskjellige sorter, med rosiner etc.

Så en som hadde en ganske stor pose av dette på senteret her en dag. Men vet ikke hvor den var kjøpt, eller hvilket merke det var.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Noen forslag til en rimelig og god "nøtteblanding" som selges i butikk her i Norge?

Helst en med mye forskjellig bra, med minst mulig salt og annen drit.

Leste ikke spørsmålet skikkelig i sted...

First price selger en usaltet nøtteblanding ganske billig. Tror det er 600gramspose for ca 30 kr. Den består av rosiner, tørket en eller annen søt frukt (papaya?), cashewnøtter og en type nøtt til. Den pleier jeg å spise en del av.

Lenke til kommentar

Heisann gutter og god jul.

Lurte på en ting, lenge siden eg har trent nå og med jula kommer det sukker.. :p

Hatt to økter idag, og nå senest en kardio økt ute. Hva er det beste å stappe i seg etter en kardio økt for ikke å gå helt i kjelleren etter noen timer. Har en bøtte med Whey som eg drikker, men det er for det meste i forbindelse med styrke.

Skal eg bare skylle nedpå med det etter en god kardioøkt også eller er det noe bedre som eg muligens har i (kjøle)skapet?

Lenke til kommentar

Det er ganske normalt de første gangene man bruker benkskjorte :). Trikset når man bruker benkskjorte er å kjempe mot smerten man kjenner. Man bygger opp et sinnsykt trykk i hodet, slik at det føles som om det skal sprenges, så det er da det gjelder å holde ut. Derfor er det vanskeligste når man løfter å få stanga ned på brystet, ikke å få presset den opp. Høres kanskje merkelig ut, det syntes jeg også før i dag. Nå forstår jeg hva de mener :D.

Men nå er jeg forberedt på hvordan det føles, så neste økt blir nok bedre :).

Lenke til kommentar

Yippie-ki-yay, mofo!

Spilte fotball og gjorde en litt vel brå bevegelse med foten (strakk meg etter en ball) og var så nært du kan være krampe uten å få det. Spilte i nærmere halvannen time med krampetendenser i låret og nå er jeg bumfucked ;)

Tror ikke det er en avrivning eller blødning, men mest sannsynlig bare vanlig krampe... Jaja, blir vel sengeliggende i morgen, men det er jo jul.

Noen som har noen tips til å lindre det litt? Prøver å holde meg i bevegelse så jeg ikke stivner helt :)

Lenke til kommentar

Yippie-ki-yay, mofo!

i nærmere halvannen time med krampetendenser i låret og nå er jeg bumfucked ;)

Noen som har noen tips til å lindre det litt?

Hei hei HEI!

Hva du gjør på fritiden er ditt eget problem :tease:

Edit: Jeg er btw på jakt etter et rack! Det må ikke være så høyt, men det skal primært bli brukt til knebøy og barbell row. Noen som vet om en side?

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Yippie-ki-yay, mofo!

i nærmere halvannen time med krampetendenser i låret og nå er jeg bumfucked ;)

Noen som har noen tips til å lindre det litt?

Hei hei HEI!

Hva du gjør på fritiden er ditt eget problem :tease:

Jeg spør her fordi søstra di nektet å si hva hun brukte å gjøre. Jeg spurte pent, men hun sa det var hemmelig :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker på å begynne med whey-80 etter trening, men hva er alt dette her med kreatin, aminosyrer og gudene vet hva annet dritt folk skal ha deg til å innta for å få enda mer effektiv trening?

Edit: Vil dere si at det er (veldig)dårlig å bare ta 40-42 kg i benk som 15-åring?

Endret av sebastifuck
Lenke til kommentar

For det først er det ingenting som heter "bare" når det er snakk om maksløft! For det andre er det ingenting som er "bra" eller "dårlig" når det gjelder hvor mye man løfter. Så lenge du står på og trener hardt, spiser mye og sover godt, kommer du til å øke sakte, men sikkert, i hvor mye du løfter - og det er det som gjelder; fremgangen, ikke hva du løfter! :)

Whey-80 blandet med melk etter trening er en bra ting, noe jeg anbefaler for de fleste som trener. Kreatin og andre kosttilskudd er ikke nødvendige og er ikke noe du bør tenke på i så ung alder. Bare pass på at du får i deg nok sunn mat og legg på Whey-80 på toppen, så skal du se at det går rette veien ;).

Lenke til kommentar

For det først er det ingenting som heter "bare" når det er snakk om maksløft! For det andre er det ingenting som er "bra" eller "dårlig" når det gjelder hvor mye man løfter. Så lenge du står på og trener hardt, spiser mye og sover godt, kommer du til å øke sakte, men sikkert, i hvor mye du løfter - og det er det som gjelder; fremgangen, ikke hva du løfter! :)

Whey-80 blandet med melk etter trening er en bra ting, noe jeg anbefaler for de fleste som trener. Kreatin og andre kosttilskudd er ikke nødvendige og er ikke noe du bør tenke på i så ung alder. Bare pass på at du får i deg nok sunn mat og legg på Whey-80 på toppen, så skal du se at det går rette veien ;).

Takker for svar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...