Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såpass ja..

Jeg klikka med målebåndet og målte opp alt som var omtrent, høyre og venstre overarmer, høyre og venstre underarmer (rett under albuen), høyre og venstre håndledd (som jeg mener er sinnsykt tynne ulikt resten), høyre og venstre lår, midje, hofte og bryst :D

 

Så hvis du gidder, send meg gjerne målene dine i pm ellernoe :)

Lenke til kommentar
Så en plass at i oppladningsfasen skal man ta 2g 10 ganger om dagen i 1-3 dager. Har godt på 5g 4 ganger om dagen i 5 dager før. Hva er best egentlig?

5465278[/snapback]

 

Metode A) Får fordelt kreatinet jevnt over hele dagen

Metode B) Mye enklere

 

I mine øyne er det ikke sikkert at det er så mye å hente på å bruke metode A).

Lenke til kommentar

Fy faen!! Jeg tror jeg kun holder meg til styrketrening fra nå av... testa en løpetur på tredemølla i går, fyrte opp farten til 15 kilometer i timen og sprang av gårde... kameraten min gikk på en steppemaskin og jeg snur hodet til sida og kommenterer... "Hvor gay er steppemaskin på en skala fra 1 til 10?"... Så...

 

1.) Bommer jeg båndet og treffer det som står stille på siden av med foten.

2.) Springer jeg rett inn i innstillingspanelet.

3.) Faller jeg ned på båndet og får skrubbsår/brannsår flere steder.

4.) Blir jeg sendt rett i veggen bak og går ned for telling.

5.) Forteller jeg historien til mine kompiser i leiligheten og en eller annen SYK JÆVEL strør salt i skrubbsåret på hånda. (karen fra steppemaskinen)

 

 

Ikke nok med at det var ydmykende, jeg har slått opp igjen en skade i kneet og skal til østerrike for å pløye pudder på lørdag :thumbdown:

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Ingen som veier rundt 78kg og er rundt 175cm høye her`tilfeldigvis :p ?

Vil gjerne sammenligne mål med noen, for å se hvor mye arbeid som gjenstår før jeg er nogenlunde "normal"  :shrug:

 

Har ikke trent på en stund, med andre ord, mine mål er ikke helt som vanlig nå...

5460165[/snapback]

 

 

Jeg er 173cm høg og veger 60kg, har ikke peiling på hva som er vanlig though.

Lenke til kommentar
Herregud. Er på uke 5 nå, i RYP-programmet. Må si at dropsett er rimelig syke greier, har aldri fått så god pump i musklene. Tenker det er viktig å få seg mye hvile (noe som jeg alldeles ikke får) når man tar vanlige 5 reps-sett med dropsett.  :hmm:

5467517[/snapback]

Etter et skikkelig dropsett skal du ikke trene den muskelgruppen på minst 3-4 dager, å da skal du trene lett etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...