Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

For og generelisere og være litt frekk. Bra du som jente faktisk tar tak i "problemet"

Begynner og bli lei av jenter som klager på utseende, men ikke gjør noe med det, og hvis de skal gjøre noe med det, så er det snakk om og slutte og spise. Er det virkelig enklerene enn og hive seg rundt litt ?

Edit: leif

Endret av Ght0 Ret4rd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen av dere som har spiseplaner? Isåfall, når spiser dere og hva spiser dere i løpet av en dag?

05.30 - 09.00 - 12.00 - 15.00 - 18.00 - 2100/2130.

05.30 - Cottage Cheese og kylling

09.00 - Cottage Cheese og tunfisk

12.00 - Det kokken soper i hop til lunsj

15.00 - Tunfisk

18.00 - Det kokken måtte sope i hop til middag.

21.00 - Cottage cheese og kylling over again.

Har vært dager der eg også har spist bare Cottage cheese og kylling, funker ganske greit siden det smaker digg

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har spiseplaner? Isåfall, når spiser dere og hva spiser dere i løpet av en dag?

15.00 - Tunfisk

Har vært dager der eg også har spist bare Cottage cheese og kylling, funker ganske greit siden det smaker digg

Hva er målet ditt? Det er lite kcal om du prøver å bygge masse...

Lenke til kommentar

15.00 - Tunfisk

Hva er målet ditt? Det er lite kcal om du prøver å bygge masse...

Ned i vekt, fungert veldig bra så langt.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål ang. opptak av pulver i kroppen.

Har en pre-workout som heter Craze, som smaker helt forferdelig, og det er så ille at jeg ikke klarer å drikke det nesten. Så jeg lurte på om jeg kunne fylle pulveret i noen gelatinkapsler og heller ta det på den måten. Vil det fungere? Vil jeg få noe effekt av det?

Tror jeg har sett Jack3d på kapsler før, så det burde jo gå.

Jeg får bare prøve :)

Lenke til kommentar

For og generelisere og være litt frekk. Bra du som jente faktisk tar tak i "problemet"

Begynner og bli lei av jenter som klager på utseende, men ikke gjør noe med det, og hvis de skal gjøre noe med det, så er det snakk om og slutte og spise. Er det virkelig enklerene enn og hive seg rundt litt ?

Tror det er sånn med mange deler av samfunnet idag, folk vil bare ha og ha uten å gjøre spesielt stor innsats for resultatet. Da er det såklart enklere å sulte seg i to uker for å "gå ned i vekt" enn å gjøre slitsomme og ubehagelige ting som fysisk aktivitet, hehe..

Skal ta ordentlige mål og prøve å fyre opp loggen min igjen, så har jeg noe konkret å gå etter :)

Lenke til kommentar

Hvis man trener utelukkende fordi man må, så skjønner jeg forsåvidt den innstillingen (selv om det er teit. Man må yte for å nyte), men trening er jo gøy! Tung knebøy gir endorfinsjokk. Har treningsfri noen uker, var sjuk før jul og er to og ei halv uke i thailand nå, og nest etter å se dama er det første treningsøkt jeg gleder meg mest til når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar

Ja, det er jo ikke alltid gøy hehe. Tror mange, og spesielt damer/jenter, trener fordi de vet de bør og det tar jo all gleden ut av det. Jeg skal teste meg selv med f. eks å ta tiden, repetisjoner i noen få valgte øvelser osv, det er jo mye morsommere enn å bare gjøre tilfeldige øvelser med tilfeldig vekt og deretter håpe på resultater.

Edit: Fant denne etter å ha lest i markløfttråden, men ville ikke gå OT der. Hvordan kan de klappe for dette? :thumbdown:

http://www.youtube.com/watch?v=dY7go2rlqB4&feature=related

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...