Sebastilurio Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hvor mye en kan klare å trene som salinstruktør avhenger jo 100% av hvor mange forskjellige ting man kan instruere i, og hvor mange sentre man klarer å få jobbe for Nå tenkte jeg mer over på resepsjonist da :-P Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 På opptak til befalskolen, er det et krav om hvor bredt man holder hendene på armhevinger? Jeg har hørt at de krever skulderbredde, men det er jo megatungt i forhold til å holde bare 10cm bredere . Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ja, de er strenge på det. Tomlene på utsiden av skuldrene, så vidt jeg vet. Men det skal stå på mil.no, evt. kan du sende mail. De er også veldig strenge på at kassa skal treffe hånda til den som tester deg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) wsgrwgf_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• •♥•°*"˜¯`´¯˜"*°••♥•°*"˜¯`´¯˜"*°••♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• GOD JUL OG GODT NYTTÅR •♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• Endret 24. desember 2011 av Doofenschmitz 3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 God Jul allesammen! Er det noen måte å få større akilles på? er akillesen egentlig en muskel? for eksempel så vil jeg ha bredere akilles.. som på sumobrytere Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 God jul diskutanter! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Diskutant? Er ikke han på ferie a? Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 God Jul allesammen! Er det noen måte å få større akilles på? er akillesen egentlig en muskel? for eksempel så vil jeg ha bredere akilles.. som på sumobrytere Akillesen er en sene. Det er altså ikke en muskel, men et slgs vev som binder sammen leggmusklene til hælene. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Kan denne bli større? Hva er en sene? Bein eller muskelvev.. eller fettvev eller en blanding? Kan noen forklare dette? Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hehe, jeg tenkte litt på han når jeg skrev innlegget Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Sjekk denne: Se hvor fete ben han nærmeste har på venstre fot, der hvor denne senen da er som smalest.. Også hvis jeg strekker fotsålen nedover kjenner jeg at det er noe som tykknes i det område.? edit:leifs Endret 24. desember 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Tror du fikser dette med en stor bulk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Diskutant? Er ikke han på ferie a? Ferie? Hah! Ferie er for pyser. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Diskutant? Er ikke han på ferie a? Ferie? Hah! Ferie er for pyser. Ahh. Jeg tenkte nok du var et eller anna sted og smatta på den noe kløvre, dog smakfulle cigaren din. Hadde jeg bare visst at du var på fære i dette veldige farvann der er diskusjon.no .. Ja, da vil jeg absolutt oversende en julehilsen din vei og. God Jul! 1 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 God jul, alle sammen! Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hvorfor vil du ha en stor akilles? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Dere, hvordan kan jeg bli brede over skuldrene og ryggen? Jeg vet jeg sikkert vil legge meg ut ettersom jeg blir eldre, men hvordan tjuvstarter jeg så det blir en liten betydelig økning i bredden? Hvilke øvelser anbefales spesielt? EDIT: Jeg blir sterkere i skuldre og rygg hele tiden, og t-skjorter som er ett år gamle er ganske trange nå ( ), men jeg vet at jeg ikke er bred allikevel. Har sikkert typisk bredde for en 16-17-åring. Endret 24. desember 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Chins, pullups, nedtrekk, diverse former for roing og markløft. Det meste som egentlig trener ryggen ville jeg tro var bra Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Chins, pullups, nedtrekk, diverse former for roing og markløft. Det meste som egentlig trener ryggen ville jeg tro var bra Kjører alt det der (minus chins), så da er jeg vel på rett vei Lenke til kommentar
HOK Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Dressen sitter myyye bedre i år enn i fjor Nå sitter den faktisk perfekt. God jul alle sammen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå