brd Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Min dag :Mandag :Ski, 2 og ein halv time Tysdag :Fotball med A-laget 1 og ein halv time Onsdag:Fotball med guttelaget 1 og ein halv time Tysdag : Ski teknik , 1 og ein halv time Fredag :Friiiiiiiiiiiiiiiiiiii Lørdag : ski-renn eller ski trening Søndag : lett jogging Lenke til kommentar
Endre Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Starter med kreatin i morgen. Hvor mye skal man ta i oppladningsperioden? 5406869[/snapback] Gjør som det står her. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=6691.0 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Gode nyheter til dere som har etterlyst fettklyper, på www.tn.no har de nå fått inn igjen fettklypen for salg! http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=528 Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Gode nyheter til dere som har etterlyst fettklyper, på www.tn.no har de nå fått inn igjen fettklypen for salg! http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=528 5452259[/snapback] ' Er deg evig takknemlig. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har nå snart tømt en 2kg bøtte med protein, men jeg har noe spørsmål ang. bruken. Har hørt at man burde bruke protein i intervaller, 2 måneder med protein+1 måned uten, for å få best effekt? Stemmer det? Hvilket protein produkt vil passe best for å bygge muskler? Har brukt Whey Protein Isolat fra proteinfabrikken, finnes det noen bedre alternativer? Når på døgnet, og i forhold til treningen er det best å ta proteintilskuddet? Tar nå bare rett etter trening, ikke det at jeg ikke har merket noen effekt av det, men alt kan gjøres bedre . - Andreas Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg bruker 90+ og er meget fornøyd. Fordelen med dette produktet er at man allerede har en tilnærmet perfekt blanding av myse og kasein. Smaken er helt ok og produktet er temmelig rimelig. Jeg drikker 2-3 shaker om dagen alt ettersom: - frokost - før trening - etter trening Ser egentlig ingen grunn til at man skal få økt effekt av å ikke innta like mye protein i en periode... Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har hørt at man burde bruke protein i intervaller, 2 måneder med protein+1 måned uten, for å få best effekt? Stemmer det? Næææh Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 men på en måte høres det litt logisk ut, når kroppen får mye protein kan det være at den ikke klarer å utnytte den ordentlig, og ved å stoppe å ta det i en periode skjerper kroppen seg og utnytter det proteinet den får bedre.. Hvis noen skjønner . Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 joda, hadde det ikke vært for at det er vitaminer og mineraler som hjelper kroppens opptak av næringsstoffer:) Tror vitamin A har noe med proteinopptak å gjøre Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 hmm, jeg trener annenhver dag, skal jeg da drikke proteinshake de dagene jeg ikke trener? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har nå begynt å trene, og trener 3 ganger i uka.. Vurderer å kjøpe meg div "pulver", og satt opp denne handlelista; Noen tips til forbedringer? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 hmm, jeg trener annenhver dag, skal jeg da drikke proteinshake de dagene jeg ikke trener? 5459175[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har nå begynt å trene, og trener 3 ganger i uka.. Vurderer å kjøpe meg div "pulver", og satt opp denne handlelista; Noen tips til forbedringer? 5459597[/snapback] Sats heller på å kjøpe mer av det du faktisk trenger, nemlig proteinpulver. Jeg kjøper bøtter på 2,5kg, men vurderer å gå opp til 5kg da de tømmes ganske så hurtig. Du bør prøve Prolabs 1kg's kreatinboks, jeg har kun hørt godt om deres produkter (og det har hatt en positiv effekt på meg). Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg anbefaler selfølgelig TN, deres Prozyme er svært bra...De har også BASIC Protein og BASIC Creatin som er billig og funker bra! Også ATP Creatin som er litt dyrere, dog det er d-pinitol.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Sats heller på å kjøpe mer av det du faktisk trenger, nemlig proteinpulver. Jeg kjøper bøtter på 2,5kg, men vurderer å gå opp til 5kg da de tømmes ganske så hurtig. Du bør prøve Prolabs 1kg's kreatinboks, jeg har kun hørt godt om deres produkter (og det har hatt en positiv effekt på meg). 5459711[/snapback] Takk, en kompis av meg bruker også den Prolab kreatinen, og annbefalte den. Så da tar jeg den istede. Ang proteinpulver, har du tips til et bra pulver som ikke koster skjorta, men alikevel fungerer bra, og er på f.eks 2,5 - 5 kg? De på Proteinfabrikken var relativt dyre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ang proteinpulver, har du tips til et bra pulver som ikke koster skjorta, men alikevel fungerer bra, og er på f.eks 2,5 - 5 kg? De på Proteinfabrikken var relativt dyre. 5459839[/snapback] 90+ Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Derja, Takker. Hvilken smak vil du annbefale? så hvis jeg nå går til innkjøp av; og 90+ Hvordan burde jeg dosere dette?, er klar over at jeg må ta ca 30 min før trening, og rett etter. Men hva bør jeg ta på dager da jeg ikke trener? Og kan jeg blande alt dette sammen i en miks? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 De fleste fortrekker visstnok sjokolade-versjonen. Jeg har bestilt mege 2,5kg av den for å teste den ut. Har hørt at den skal smake noe allà Nesquick. De dagene jeg trener så tar jeg 50g til frokost, 30g før trening og 50g etter trening. På fridagene holder det med 30g til frokost og 30g til lunsj. Du kan alltids blande, men jeg ser ikke helt poenget. Kreatinet gjør også at du må drikke vann for å få det ned, vann er bra for det meste. ;--) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Blir mange spørsmål nå men, kan ingenting om dette selv så setter stor pris på hjelp. =) De fleste fortrekker visstnok sjokolade-versjonen. Jeg har bestilt mege 2,5kg av den for å teste den ut. Har hørt at den skal smake noe allà Nesquick. Da er den grei De dagene jeg trener så tar jeg 50g til frokost, 30g før trening og 50g etter trening. På fridagene holder det med 30g til frokost og 30g til lunsj. Hva blander du dette med? bare vann? eller er det Melk, jus det går i? Er dette en dose du kan annbefale til en som akkurat har begynt? eller er den for de som har blitt litt drugere? Du kan alltids blande, men jeg ser ikke helt poenget. Kreatinet gjør også at du må drikke vann for å få det ned, vann er bra for det meste. ;--) 5459946[/snapback] Så det å putte alle stoffene oppi en "shaker" og slenge oppi vann funker? eller? jeg skal vel ta alle stoffene samtidig uansett? eller har jeg misforstått noe her nå? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg bruker dette blandingsforholdet: 50g pulver ~ 100ml 200ml ekstra lett/skummet melk 300ml vann Et tips er slenge shakeren i kjøleskapet slik at den er iskald da det smaker enda bedre. Du kan slenge alt av pulver oppe i shaken. Vil dog benytte meg av vann om du skal svelge piller/kapsler og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå