Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

JAAAAA, akkurat ferdig med samtlige prøver og dritt for i år. På tide med hard core trening og null jobbing med prøver.

Misunner deg den. Selv har jeg pådratt meg bihulebetennelsen fra helvete og har eksamen til onsdag. Passer jo kjempebra!

Skylder sykdommen på at jeg gikk tom for krill for en 3 uker siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du begynne med PF Brad? :)

Med periodisk faste?

Har tenkt litt på det, men passer litt dårlig. Må lese litt mere om det.

 

Den der BCAA-boksen skal vel smake nyyydelig :p

Ingen tilsatte smaker... Lykke til ;)

 

 

Apropos PTer... Hjelpes ---> http://www.facebook.com/ptswe?sk=app_194151170663401#!/ptswe

Delicious Grape Bubblegum Flavor Exclusively at NutraPlanet! :p

 

Tror jeg slår til. Var vell billig for BCAA å være?

Lenke til kommentar

Siden vi er litt inne på tilskudd..

 

Hva bruker folk her ? Jeg tar litt jack3d før trening og gainer i løpet av dagen sammen med h-melk.

 

Hva annet kan anbefales ? Vurderer BCAA.., evt noe mer som kan anbefales ? Konkrete anbefalinger funker fett, handler slikt i sverige :)

Endret av Ght0 Ret4rd
Lenke til kommentar

Siden vi er litt inne på tilskudd..

 

Hva bruker folk her ? Jeg tar litt jack3d før trening og gainer i løpet av dagen sammen med h-melk.

 

Hva annet kan anbefales ? Vurderer BCAA.., evt noe mer som kan anbefales ? Konkrete anbefalinger funker fett, handler slikt i sverige :)

selolje, sanasol, vitaminbjørner, c og d-vitamintilskudd, bcaa, proteinpulver, zma og koffeintabletter... Ikke noe man merker umiddelbar effekt av, men i det lange løpet hjelper dette voldsomt på... :)

Lenke til kommentar

Stangen kjører litt kontrollert ned, og helst med et lite stopp, kjør eksplosivt opp igjen prøv og press stangen litt skrått bakover.

(min utheving)

 

Her hører jeg litt av hvert. Noen sier skrå bevegelsesbane, andre sier buet, mens de siste sier loddrett. Hvorfor så mye forskjellig? Hva er fordelene/ulempene?

Lenke til kommentar

Stangen kjører litt kontrollert ned, og helst med et lite stopp, kjør eksplosivt opp igjen prøv og press stangen litt skrått bakover.

(min utheving)

 

Her hører jeg litt av hvert. Noen sier skrå bevegelsesbane, andre sier buet, mens de siste sier loddrett. Hvorfor så mye forskjellig? Hva er fordelene/ulempene?

Skrå/buet er ein betre bane med tanke på skulderhelsa.

 

Lenke til kommentar

Og dessuten, til de som synes 50 høres lite ute, her er en oversikt over vekten til noen av de fremste langdistanseløperne:

 

- Kenenisa Bekele - 54kg

- Haile Gebrselassie - 56

- Paul Tergat - 62

- Nikolas Kemboi - 50

- Abebe Dinkesa - 56

- Samuel Wanjiru - 52

- Eliud Kipchoge - 56

- Sammy Kipketer - 51

 

Husk at flere av disse er en del høyere enn meg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...