Dufen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 http://www.vg.no/sport/haandball/artikkel.php?artid=10016629 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Stevne i morgen . I går og i dag har jeg spist som et troll. I dag har jeg fått i meg 2 proteinshakes (ca. 400kcal og 60g protein hver), 800g kyllingkjøttdeig, 200g pasta, 100g havregryn, 4 egg, 2 bokser mais, 2 pærer, 4 klementiner og diverse kosttilskudd. I går var det ca. det samme. Nå er jeg METT . 2 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Noe jeg har lurt på en stund. Vist man kjøper en kjøttdeig pakke på 400gram, og så steker alt så blir det ca. 300gram eller noe sånt? Er det 400gram eller 300 gram man får i seg? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Stevne i morgen . I går og i dag har jeg spist som et troll. I dag har jeg fått i meg 2 proteinshakes (ca. 400kcal og 60g protein hver), 800g kyllingkjøttdeig, 200g pasta, 100g havregryn, 4 egg, 2 bokser mais, 2 pærer, 4 klementiner og diverse kosttilskudd. I går var det ca. det samme. Nå er jeg METT . GO HARD! blir spennende og høre hvordan det går. Endret 16. desember 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Noe jeg har lurt på en stund. Vist man kjøper en kjøttdeig pakke på 400gram, og så steker alt så blir det ca. 300gram eller noe sånt? Er det 400gram eller 300 gram man får i seg? Du får i deg det ekvivalente til 4xNæringsinnhold per 100g. Kjøttdeig inneholder mye vann som går bort i steking, men vann inneholder heller ikke kalorier. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 I.e. næringsinnholdet på pakken tar vannet som fordamper med i beregningen. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fikk løfte skoa i posten idag, jævlig fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 What the... Hvorfor i eff stoppa vekta på 74 i dag ? Skulle ha vært på 78 ... Jeg må fråtse litt i jula tror jeg Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ja du burde for all del legge på deg masse fett. Tidenes dårligaste treningsøkt i går. Måtte gje opp etter 3 sett i både knebøy, benk og barbellrows...i tillegg sleit eg med arbeidssetta. Sikkert fordi eg jobbar 14t vakter og er trøtt, sliten og lei når eg kjem heim. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hadde en søppeløkt selv i dag, har vært sjuk i snart to uker og det merktes. Ga rett å slett opp etter 20 minutter. Når jeg hadde dusja så oppdaget jeg at jeg hadde tatt med sokker fra GUTTUNGEN sin kurv og de passa jo seff ikke så det ble barføtter i skoene hjem... Bare å gi opp all trening til etter nyttår og PEISE på da igjen 1 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Avtalt å trene styrkedelen av treningen med ei venninne etter nyttår. Gleder meg. Syntes det er mye koseligere å trene sammen med noen, i tillegg syntes jeg det er mye vanskeligere å ditche trening når jeg har avtale med noen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Droppa trening idag selv, og gjør nok det samme til mandag. Lite lysten, og treningspartner forsov seg, så jeg ga faen i hele greia. Godt av noen dagers hvile anyway. Og på mandag har jeg eksamen, og ny eksamen på tirsdag, så da får treninga vente bittelitt.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 JAAAAA, akkurat ferdig med samtlige prøver og dritt for i år. På tide med hard core trening og null jobbing med prøver. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Må nok nedjustere målet mitt til sommeren fra maraton og til halvmaraton Skade i høyre kne, venstre hofte i tillegg til sporadisk vondt i høyre fotblad. Har vært uten trening i en drøy måned nå og får se til Januar om jeg begynner igjen. Problemet her er at forholdene for å trene ikke er noe særlig før rundt midten av mars, og jeg er bombesikker på at Helvete er belagt med tredemøller og ergometersykler. Har såpass god grunnfysikk at halvmaraton ikke er det minste problem. Blir nok heller å springe på tid der enn å gå for å komme i mål på maraton. Når jeg er på toppen under treningen (rundt september) ligger matchvekta på ca. 50, blir spennende å se hva den blir etter jul 2-3 måneder uten trening Lenke til kommentar
Brad Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 http://www.nutraplanet.com/product/uspowders/bulk-modern-bcaa-1-kg.html er ikke dette veldig billig BCAA? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Skal du begynne med PF Brad? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Den der BCAA-boksen skal vel smake nyyydelig Ingen tilsatte smaker... Lykke til Apropos PTer... Hjelpes ---> http://www.facebook.com/ptswe?sk=app_194151170663401#!/ptswe Endret 17. desember 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Må nok nedjustere målet mitt til sommeren fra maraton og til halvmaraton Skade i høyre kne, venstre hofte i tillegg til sporadisk vondt i høyre fotblad. Har vært uten trening i en drøy måned nå og får se til Januar om jeg begynner igjen. Problemet her er at forholdene for å trene ikke er noe særlig før rundt midten av mars, og jeg er bombesikker på at Helvete er belagt med tredemøller og ergometersykler. Har såpass god grunnfysikk at halvmaraton ikke er det minste problem. Blir nok heller å springe på tid der enn å gå for å komme i mål på maraton. Når jeg er på toppen under treningen (rundt september) ligger matchvekta på ca. 50, blir spennende å se hva den blir etter jul 2-3 måneder uten trening Unnskyld, men matchvekt på 50kg? Wtf?? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Får håpe at Patrick123 bare er ett litt mandig jentenick.. Endret 17. desember 2011 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 50kg?????????????????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå