Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stevne i morgen :new_woot:.

 

I går og i dag har jeg spist som et troll. I dag har jeg fått i meg 2 proteinshakes (ca. 400kcal og 60g protein hver), 800g kyllingkjøttdeig, 200g pasta, 100g havregryn, 4 egg, 2 bokser mais, 2 pærer, 4 klementiner og diverse kosttilskudd. I går var det ca. det samme. Nå er jeg METT :D.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stevne i morgen :new_woot:.

 

I går og i dag har jeg spist som et troll. I dag har jeg fått i meg 2 proteinshakes (ca. 400kcal og 60g protein hver), 800g kyllingkjøttdeig, 200g pasta, 100g havregryn, 4 egg, 2 bokser mais, 2 pærer, 4 klementiner og diverse kosttilskudd. I går var det ca. det samme. Nå er jeg METT :D.

 

 

GO HARD! :thumbup: blir spennende og høre hvordan det går.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Noe jeg har lurt på en stund. Vist man kjøper en kjøttdeig pakke på 400gram, og så steker alt så blir det ca. 300gram eller noe sånt?

 

Er det 400gram eller 300 gram man får i seg?

 

Du får i deg det ekvivalente til 4xNæringsinnhold per 100g. Kjøttdeig inneholder mye vann som går bort i steking, men vann inneholder heller ikke kalorier.

Lenke til kommentar

Hadde en søppeløkt selv i dag, har vært sjuk i snart to uker og det merktes. Ga rett å slett opp etter 20 minutter.

Når jeg hadde dusja så oppdaget jeg at jeg hadde tatt med sokker fra GUTTUNGEN sin kurv og de passa jo seff ikke så det ble barføtter i skoene hjem... :p

 

Bare å gi opp all trening til etter nyttår og PEISE på da igjen :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må nok nedjustere målet mitt til sommeren fra maraton og til halvmaraton :mad: Skade i høyre kne, venstre hofte i tillegg til sporadisk vondt i høyre fotblad. Har vært uten trening i en drøy måned nå og får se til Januar om jeg begynner igjen. Problemet her er at forholdene for å trene ikke er noe særlig før rundt midten av mars, og jeg er bombesikker på at Helvete er belagt med tredemøller og ergometersykler.

 

Har såpass god grunnfysikk at halvmaraton ikke er det minste problem. Blir nok heller å springe på tid der enn å gå for å komme i mål på maraton.

 

Når jeg er på toppen under treningen (rundt september) ligger matchvekta på ca. 50, blir spennende å se hva den blir etter jul 2-3 måneder uten trening :roll:

Lenke til kommentar

Må nok nedjustere målet mitt til sommeren fra maraton og til halvmaraton :mad: Skade i høyre kne, venstre hofte i tillegg til sporadisk vondt i høyre fotblad. Har vært uten trening i en drøy måned nå og får se til Januar om jeg begynner igjen. Problemet her er at forholdene for å trene ikke er noe særlig før rundt midten av mars, og jeg er bombesikker på at Helvete er belagt med tredemøller og ergometersykler.

 

Har såpass god grunnfysikk at halvmaraton ikke er det minste problem. Blir nok heller å springe på tid der enn å gå for å komme i mål på maraton.

 

Når jeg er på toppen under treningen (rundt september) ligger matchvekta på ca. 50, blir spennende å se hva den blir etter jul 2-3 måneder uten trening :roll:

Unnskyld, men matchvekt på 50kg? Wtf??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...