Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle starte litt oppkjøring til fotballsesongen nå. Noen forslag til styrkeøvelser jeg kan gjøre for å få litt mer styrke i kroppen? Har tilgang til benk hjemme, me manualer og vektstang. Blir også å kjøre litt intervalltrening og langkjør innimellom. Målet er å komme i best mulig form til juni-aug ca.

Endret av b0berg
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle starte litt oppkjøring til fotballsesongen nå. Noen forslag til styrkeøvelser jeg kan gjøre for å få litt mer styrke i kroppen? Har tilgang til benk hjemme, me manualer og vektstang. Blir også å kjøre litt intervalltrening og langkjør innimellom. Målet er å komme i best mulig form til juni-aug ca.

5429178[/snapback]

Benkpress, Markløft og Knebøy!

Så kan du pynte litt med diverse frivekt øvelser!

Lenke til kommentar

Heisann. Jeg lurer på en liten ting. Jeg har lyst å gå litt ned i vekt. Er vel 1.78 og veier rundt 80 kg eller noe. Så jeg lurer på om jeg kan gå ned litt i vekt med dette oppsettet: jogge ute i ca 30 min, for å så gå inn å ta sit-ups i 30 min. Først om morgenen ca klokken 07.00 og repetere samme økt på kvelden klokken 19.00. Kostholdet ordner jeg selv.

Kom gjerne med innspill om hvordan jeg kan trene.. :)

Lenke til kommentar

Vert ute å nydt søndagen jeg 2 grader, blå himmel og lite vind. Yppelig dag for å teste kondisjonen litt, i og med at jeg ikke trena i går, la ut på tur på

2 mil på 1:55:35 asvalt

Noen år siden jeg sprang 1,5mil.

Men etter mange skade avbrekk så har man trena stabilt i fra mitten av sommeren og til nå ca 2,5mil i uka og 3 dager på treningsenter. Målsettning for i år er mila på mellom 42 og 45 min til sommeren.

Men litt stiv er jeg nå, så får vel resultet av testen i morra :) om jeg tok for hardt i eller om jeg fortsatt greier å gå :p

Ps: Min pers på mila ble satt i fjord og er 46:17 så målsettingen er litt løse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...