EVH Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 will do de eneste planene for dagen: svømme til jeg ikke orker mer, så sove. Oh yeah =D Finns ikke no bedre enn å sove etter en lang svømmeøkt Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Tenkte jeg skulle starte litt oppkjøring til fotballsesongen nå. Noen forslag til styrkeøvelser jeg kan gjøre for å få litt mer styrke i kroppen? Har tilgang til benk hjemme, me manualer og vektstang. Blir også å kjøre litt intervalltrening og langkjør innimellom. Målet er å komme i best mulig form til juni-aug ca. Endret 12. januar 2006 av b0berg Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tenkte jeg skulle starte litt oppkjøring til fotballsesongen nå. Noen forslag til styrkeøvelser jeg kan gjøre for å få litt mer styrke i kroppen? Har tilgang til benk hjemme, me manualer og vektstang. Blir også å kjøre litt intervalltrening og langkjør innimellom. Målet er å komme i best mulig form til juni-aug ca. 5429178[/snapback] Benkpress, Markløft og Knebøy! Så kan du pynte litt med diverse frivekt øvelser! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 ok, har noen linken til den internettsiden der man kunne se øvelser bli gjort? Kunne trengt en liten oppfrisker på markløft og knebøy, Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 ok, har noen linken til den internettsiden der man kunne se øvelser bli gjort? Kunne trengt en liten oppfrisker på markløft og knebøy, 5430568[/snapback] Den her du tenker på? Iform - øvelser Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 ok, har noen linken til den internettsiden der man kunne se øvelser bli gjort? Kunne trengt en liten oppfrisker på markløft og knebøy, 5430568[/snapback] Knebøy Benkpress Markløft Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Her har du andre øvelser: Øvelser Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det var vel de siste han mente, som viser hvordan man gjøre øvelsene Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Takker for svar. Får se om vi ikke får trent litt mot sommern Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Tilbake til skolen for å hente gymtøy gitt. Så blir det vektløfting ! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Heisann. Jeg lurer på en liten ting. Jeg har lyst å gå litt ned i vekt. Er vel 1.78 og veier rundt 80 kg eller noe. Så jeg lurer på om jeg kan gå ned litt i vekt med dette oppsettet: jogge ute i ca 30 min, for å så gå inn å ta sit-ups i 30 min. Først om morgenen ca klokken 07.00 og repetere samme økt på kvelden klokken 19.00. Kostholdet ordner jeg selv. Kom gjerne med innspill om hvordan jeg kan trene.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Å ta sit-ups i 30 minutt er altfor mykje. Prøv dette treningsprogrammet for mage, visst du ikkje har noko utstyr tilgjengeleg: http://trening.no/mndtips.php Lenke til kommentar
2ern Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvis du prøver å få tatt noen pushups og evt. noen hangups også, så har du mer eller mindre trent hele kroppen. Og det er jo absolutt ikke å forakte. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vert ute å nydt søndagen jeg 2 grader, blå himmel og lite vind. Yppelig dag for å teste kondisjonen litt, i og med at jeg ikke trena i går, la ut på tur på 2 mil på 1:55:35 asvalt Noen år siden jeg sprang 1,5mil. Men etter mange skade avbrekk så har man trena stabilt i fra mitten av sommeren og til nå ca 2,5mil i uka og 3 dager på treningsenter. Målsettning for i år er mila på mellom 42 og 45 min til sommeren. Men litt stiv er jeg nå, så får vel resultet av testen i morra om jeg tok for hardt i eller om jeg fortsatt greier å gå Ps: Min pers på mila ble satt i fjord og er 46:17 så målsettingen er litt løse. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Var på lan i helga nå og følte( og var) usunn som faen. Nå har jeg nettopp trent i to timer og jeg god og sliten, trent styrke. Å være sliten er faen meg verdens beste følelse Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har gått opp 1 kilo nå... Måtte Narvesen og deres "Pølsefester" grille i helvete... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har gått opp 1 kilo nå...Måtte Narvesen og deres "Pølsefester" grille i helvete... 5443739[/snapback] 1kg er nesten ikke målbart. Før og etter middag er ofte 1kg eller mer. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvis du måler til samme tid på 2 dager, etter å ha spist nogenlunde det samme så stemmer det vel ganske.. Var litt spøk også da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Joda, for all del. Men, bryr man seg egentlig om 1kg? (mange elver små gjør en stor å ) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Joda, for all del. Men, bryr man seg egentlig om 1kg? (mange elver små gjør en stor å ) 5443791[/snapback] Jeg bryr meg. Er sikker på at overarmene mine minker 10cm i omkrets på det lille kiloet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå