Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

I jula skal jeg kose meg, spise godteri og drikke øl! Tar også fri fra styrketrening. Eneste treningen vil bli noen løpeturer når jeg føler for det selv. Fom uke 1/2 starter et strengere regime, hvor jeg virkelig skal ha kontroll på hva jeg trøkker i trynet. I tillegg til at jeg skal sette opp et treningsprogram for både styrke og kondisjon. Til nå har jeg bare hatt styrke!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk veldig deilig å høre, Doof Har for øyeblikket influensa og ekstremt mye å gjøre. Samtidig er det merkelig hvordan jeg oppnår en slags dårlig samvittighet oven for meg selv. Hvordan er egentlig deres jul? Er dere ekstremt konservative med mat og trener som vanlig?

Har du influensa, eller har du "influensa"? For om det er det første, så er du ikke i stand til å ha tentamen og sånt. De fleste som sier de har influensa har rennende nese, hodepine og er litt pjuskete.

Var helt ute i går. Rett og slett alt for sliten, helt tett i nesen og vondt i bihulene. Føler meg bedre i dag, men fremdeles sliten. Kanksje litt dumt av meg å fastslå at det er influensa, men jeg synes det ligner.

Lenke til kommentar

Jeg mistenker å ha pådratt meg noe muffens i kneet, etter en unødvendig joggetur på asfalt. Jeg har ikke jogget på flere år, så det er fullt mulig kneet ikke var helt med på notene. Rimelig surt, håper kneet bedres - og det fort!

For min del kommer jeg ikke til å trene mellom 24. Desember og 1. Januar, da jeg har i den perioden er opptatt med jul, romjul, nyttårsfeiring OG min egen 18årsdag. Jeg kommer også til å spise masse mat, men jeg skal i hvert fall holde meg vekke fra søtsaker som vanlig. Som Doofen sier er det den store sammenhengen som gjelder. Dersom du spiser mye usunt i jula, men vet at det er fordi det er jul og at etterpå er det tilbake til sunn mat, er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar

I jula skal jeg kose meg, spise godteri og drikke øl! Tar også fri fra styrketrening. Eneste treningen vil bli noen løpeturer når jeg føler for det selv. Fom uke 1/2 starter et strengere regime, hvor jeg virkelig skal ha kontroll på hva jeg trøkker i trynet. I tillegg til at jeg skal sette opp et treningsprogram for både styrke og kondisjon. Til nå har jeg bare hatt styrke!

Same! Nyttårsforesetter :thumbup:

Lenke til kommentar

Når jeg har vært borte en mindre periode så kjører jeg grunnprogram de første to ukene litt lettere enn normalt som nevnt. Funker knall uten å gå på en smell

Kjører ett eldgammelt 5x5 program jeg hadde i sekken nå fram til jul siden det ble/er mye uregelmessigheter. Driver med flytting og slikt i tillegg så fritida spiser tid som en sulten ulv :(

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...