HOK Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 I jula skal jeg kose meg, spise godteri og drikke øl! Tar også fri fra styrketrening. Eneste treningen vil bli noen løpeturer når jeg føler for det selv. Fom uke 1/2 starter et strengere regime, hvor jeg virkelig skal ha kontroll på hva jeg trøkker i trynet. I tillegg til at jeg skal sette opp et treningsprogram for både styrke og kondisjon. Til nå har jeg bare hatt styrke! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Mine treningsrutiner samt kosthold OG døgnrytme har vært som en berg og dalbane de siste 6 månedene. Guess what? Jeg er akkurat der jeg slapp. Ikke ett gram tyngre eller lettere. Kondisen er på tpp og jeg har null problem med styrketrening heller. Skei ut! Its good for you! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Faktisk veldig deilig å høre, Doof Har for øyeblikket influensa og ekstremt mye å gjøre. Samtidig er det merkelig hvordan jeg oppnår en slags dårlig samvittighet oven for meg selv. Hvordan er egentlig deres jul? Er dere ekstremt konservative med mat og trener som vanlig? Har du influensa, eller har du "influensa"? For om det er det første, så er du ikke i stand til å ha tentamen og sånt. De fleste som sier de har influensa har rennende nese, hodepine og er litt pjuskete. Var helt ute i går. Rett og slett alt for sliten, helt tett i nesen og vondt i bihulene. Føler meg bedre i dag, men fremdeles sliten. Kanksje litt dumt av meg å fastslå at det er influensa, men jeg synes det ligner. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg mistenker å ha pådratt meg noe muffens i kneet, etter en unødvendig joggetur på asfalt. Jeg har ikke jogget på flere år, så det er fullt mulig kneet ikke var helt med på notene. Rimelig surt, håper kneet bedres - og det fort! For min del kommer jeg ikke til å trene mellom 24. Desember og 1. Januar, da jeg har i den perioden er opptatt med jul, romjul, nyttårsfeiring OG min egen 18årsdag. Jeg kommer også til å spise masse mat, men jeg skal i hvert fall holde meg vekke fra søtsaker som vanlig. Som Doofen sier er det den store sammenhengen som gjelder. Dersom du spiser mye usunt i jula, men vet at det er fordi det er jul og at etterpå er det tilbake til sunn mat, er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kjør på med RICE-prinsipper, Eirik. Stabiliser det noen dager med f.eks knestøtte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Juleferie er for kvinnfolk og småfolk. Her skal det løftast. Maten er vel ikkje noko problem? Få i seg nok protein og kc. Alt ekstra er jo berre ein bonus. 3 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 I jula skal jeg kose meg, spise godteri og drikke øl! Tar også fri fra styrketrening. Eneste treningen vil bli noen løpeturer når jeg føler for det selv. Fom uke 1/2 starter et strengere regime, hvor jeg virkelig skal ha kontroll på hva jeg trøkker i trynet. I tillegg til at jeg skal sette opp et treningsprogram for både styrke og kondisjon. Til nå har jeg bare hatt styrke! Same! Nyttårsforesetter Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Greit å starte rett på et 5x5-program etter en tre ukers pause, eller ta noen økter der jeg gradvis bygger meg opp til punktet jeg var før jeg tok pause? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ville nok startet på 20% mindre enn der du var. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Når jeg har vært borte en mindre periode så kjører jeg grunnprogram de første to ukene litt lettere enn normalt som nevnt. Funker knall uten å gå på en smell Kjører ett eldgammelt 5x5 program jeg hadde i sekken nå fram til jul siden det ble/er mye uregelmessigheter. Driver med flytting og slikt i tillegg så fritida spiser tid som en sulten ulv Endret 13. desember 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Greit å starte rett på et 5x5-program etter en tre ukers pause, eller ta noen økter der jeg gradvis bygger meg opp til punktet jeg var før jeg tok pause? Ta av litt vekter, og fortsett med programmet. Ser ingen grunn til å gjøre noe annet Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 På uke 1 ja. Det er jo bare en vanlig deload. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 På uke 1? Hva mener du? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ta av litt vekter, og fortsett med programmet Fortsett som i med samme program, uke 1 / på starten og ikke "der man slapp"/ stoppet før deload" Lenke til kommentar
Brad Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=U4g8rvQVZa0&feature=related 5 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Heldigvis er "hot" en smakssak! 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 De der reimene de har i hånden er det bare for å få bedre grep? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Som om du så noen reimer 4 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Som om du så noen reimer ... stramme reimer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå