Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Da skal du vell ca. ha i deg 160 gram proteiner, for muskelvekst.

For å få vekk det ekle fettet da?

Drit i det til du er 18, bygg så mye masse du kan frem til da og kjør en megadeff. Du har en avsindig testoproduksjon nå som du er så ung, så den bør du benytte deg av...

 

Fitte blir det aldri fritt for uansett... ;)

Haha, will do :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Corey: Dersom målet er å dø av hjerte og karsykdommer, så er det godkjent :thumbup:

6 liter med fett og karbohydrater, og bare 2 egg som fast måltid i løpet av en hel dag vil jeg si er galskap..

 

Jammen, det var jo ikke 6 liter med fett, det var ca. 150 gram med fett :dontgetit:

Men det var kanskje litt overkill å få i seg over 600 gram Karbs :p

Lenke til kommentar

Fader heller. Nå er treningen og kostholdet på skei igjen. Akkurat som i fjor. Har egentlig to uker igjen av 5x5, men så kommer heldagstentamen i matte på mandag og så juleferie. Jeg tenker at jeg bare kan drite i alt av kosthod ettersom juleferien er stappet av godter uansett.. Slalom og langrenn blir det i allefall, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med kostholdet..

Lenke til kommentar

Fader heller. Nå er treningen og kostholdet på skei igjen. Akkurat som i fjor. Har egentlig to uker igjen av 5x5, men så kommer heldagstentamen i matte på mandag og så juleferie. Jeg tenker at jeg bare kan drite i alt av kosthod ettersom juleferien er stappet av godter uansett.. Slalom og langrenn blir det i allefall, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med kostholdet..

Som OM det har noe å si i den store sammenhengen? Slapp av å ta livet med ro, det har en del å si det og...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Faktisk veldig deilig å høre, Doof Har for øyeblikket influensa og ekstremt mye å gjøre. Samtidig er det merkelig hvordan jeg oppnår en slags dårlig samvittighet oven for meg selv. Hvordan er egentlig deres jul? Er dere ekstremt konservative med mat og trener som vanlig?

 

Har du influensa, eller har du "influensa"? For om det er det første, så er du ikke i stand til å ha tentamen og sånt. De fleste som sier de har influensa har rennende nese, hodepine og er litt pjuskete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faktisk veldig deilig å høre, Doof Har for øyeblikket influensa og ekstremt mye å gjøre. Samtidig er det merkelig hvordan jeg oppnår en slags dårlig samvittighet oven for meg selv. Hvordan er egentlig deres jul? Er dere ekstremt konservative med mat og trener som vanlig?

Skal nok spise godt! Prøver kanskje å trappe opp treningen litt også, men det legger jeg nok dødt etter 1-2 uker kjenner jeg meg selv rett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...