Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det så mange ganger før, men jeg gleder meg så sykt til å trene på Pro Gym igjen, tilbake på et gym med 10 ganger mer seriøse mennesker enn det dritet jeg er på nå. Jeg er så lei av å trene samtidig som hele Bø VGS sin fotballinje. 140kg kvartbøy, åtte stykker som ser på en person ta et par øvelser, som står i veien. BAH!

 

Ja, jeg irriterer meg over mye, men jeg blir sliten i huet av dumme mennesker :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd PSMF? Vurderer en uke eller to med det, for så å bygge meg opp igjen med et moderat kcal overskudd :)

 

Spør igjen :p

 

Fredrik: Er det bare en myte, eller boler "alle" på ProGym? Kjenner en som trener der, og han har blitt skremmende stor i løpet av kort tid, i tillegg så har ProGym et litt frynsete rykte :p

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det så mange ganger før, men jeg gleder meg så sykt til å trene på Pro Gym igjen, tilbake på et gym med 10 ganger mer seriøse mennesker enn det dritet jeg er på nå. Jeg er så lei av å trene samtidig som hele Bø VGS sin fotballinje. 140kg kvartbøy, åtte stykker som ser på en person ta et par øvelser, som står i veien. BAH!

 

Ja, jeg irriterer meg over mye, men jeg blir sliten i huet av dumme mennesker :D

What? Bø i telemark?

 

Forresten ang Pro Gym:

 

http://www.youtube.com/watch?v=mqOsD6fbPZU

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd PSMF? Vurderer en uke eller to med det, for så å bygge meg opp igjen med et moderat kcal overskudd :)

 

Spør igjen :p

 

Fredrik: Er det bare en myte, eller boler "alle" på ProGym? Kjenner en som trener der, og han har blitt skremmende stor i løpet av kort tid, i tillegg så har ProGym et litt frynsete rykte :p

 

Pro Gym har et kjipt og ufortjent rykte. Om det er et gym i Grenland der det boles mer enn andre så er det Pro Gym, men det er langt i fra no bolegym der alle roper og bærer seg og går med kaktuser under armene. Haugevis av forskjellige folk representert, som virker interessert i det de driver med. Det er veldig ryddig og ordentlig der, og jeg ser alt fra skoleungdom til menn oppi 70-årene som trener. Jeg er ikke i tvil om hvor jeg vil trene når jeg flytter tilbake i allefall. Bra priser, folk, utstyr, åpningstider osv.

Lenke til kommentar

Er det noen alternativer til "MealTech" og andre slike kosttilskudd, eller må man bruke dem for å få resultat, til og med i en alder av 15?

 

En på treningssenteret sa også at jeg burde ikke strekke ut fordi at da ødelegger jeg alt jeg har gjort, men det henger ikke på greip for meg..

 

Inlight me.

Endret av sebastifuck
Lenke til kommentar

Er det noen alternativer til "MealTech" og andre slike kosttilskudd, eller må man bruke dem for å få resultat, til og med i en alder av 15?

 

En på treningssenteret sa også at jeg burde ikke strekke ut fordi at da ødelegger jeg alt jeg har gjort, men det henger ikke på greip for meg..

 

Inlight me.

 

Alternativer er mat, f.eks. Funker minst like bra.

Du MÅ ikke bruke dette for å få resultater som 15-åring. Du har bl.a allerede nok testosteron (antar du er gutt) til at du kommer til å legge på deg enormt mye om du bare spiser nok og riktig, og trener nok (ikke for mye(!), er ingen grunn til å trene 7 dager i uka, om jeg tar utgangspungt i at du er nybegynner.) og riktig.

 

Det han på treningssenteret sa er bullshit, og broscience. Du ødelegger det ikke, men du har ikke noe å tjene på det mtp. muskelvekst, direkte iallfall.

Vil heller anbefale å strekke ut jevnt ut over uka, - du blir åpenbart mykere av det, som du har godt av i både mark, knebøy, og lignende.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Ja jeg er gutt, men jeg sliter litt med spisingen, eter for mye usunt, har som nyttårsløfte å kutte på fint brød, cola og annet snop som jeg eter for mye av :!:

 

Edit: Sliter også litt med å finne ut HVA jeg skal spise. Det er ikke bodybuilder som er målet, men å se bra ut, ha litt muskler og få vekk kjærlighetshåndtakene. En ting jeg også lurer på, hva skjer når je har nådd formen jeg vil ha, spiser og trener likt men spiser mer snop?

Endret av sebastifuck
Lenke til kommentar

Da skal du vell ca. ha i deg 160 gram proteiner, for muskelvekst.

For å få vekk det ekle fettet da?

Drit i det til du er 18, bygg så mye masse du kan frem til da og kjør en megadeff. Du har en avsindig testoproduksjon nå som du er så ung, så den bør du benytte deg av...

 

Fitte blir det aldri fritt for uansett... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...