Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest dette og det har fått meg til å tenke. Eg har lyst til å prøve doping. Ikkje snakk om å dope seg i årevis, men prøve det for å sjå effekten av det.

Er det nokon som har nokon erfaringar i forhold til kva som er bra i forhold til muskelvekst? Er det kunn anabole steroider som gjelder?

 

(Chill med comments om at det er juks, ditt og datt, har work etc)

Har tenkt til å prøve selv en kur, men venter da til jeg har blitt 21-25 år. Vist jeg føler jeg trenger det da.

 

Vist du vil ha noe som ikke er fult så skadelig så har jeg lest at AndroSeries er veldig bra.

AndroMass eller AndroHard.

http://www.primordialperformance.com/store/androseries_effects_chart.html

 

Så det er det eg har linka til over her?

Korleis kan eg få bekrefta at det er så få negative bivirkningar av produkta? Er det mange som har tatt det i bruk, og har det vert i bruk lenge?

Du finner mange reviews på nettet. Søk på AndroMass before and after f.eks.

 

Er rapportert om gode gains med ingen eller noen få bivirkninger. Skal man tro hva det selv står så er det ikke like giftig for leveren som masse annet. Men du må selvfølgeilig ha en PCT. Tror du burde lese deg opp ganske mye før du velger å gå på en kur.

 

Noen som har prøvd Craze enda? Ny pre-workout.

Takk for svar. Kva er PCT? Får bare opp dette.

Lenke til kommentar

Okey, skal vurdere og kjøpe med meg en boks med BCAA neste gang turen går til sverige. Noe spes jeg skal se etter?

 

Forslag til annen frokost da ? Må være lettvint og raskt :)

EN boks? Kjøp en eske når du først er i gang... Det er ikke et tilskudd man bruker som en kur men et tilskudd man bruker hele tida...

 

Se etter merker som stort sett inneholder leucein, isoleucein og valin. Om det inneholer mye annet er det mest sannsynlig bare hydrolysert whey...

Lenke til kommentar

Har lest dette og det har fått meg til å tenke. Eg har lyst til å prøve doping. Ikkje snakk om å dope seg i årevis, men prøve det for å sjå effekten av det.

Er det nokon som har nokon erfaringar i forhold til kva som er bra i forhold til muskelvekst? Er det kunn anabole steroider som gjelder?

 

(Chill med comments om at det er juks, ditt og datt, har work etc)

Har tenkt til å prøve selv en kur, men venter da til jeg har blitt 21-25 år. Vist jeg føler jeg trenger det da.

 

Vist du vil ha noe som ikke er fult så skadelig så har jeg lest at AndroSeries er veldig bra.

AndroMass eller AndroHard.

http://www.primordialperformance.com/store/androseries_effects_chart.html

 

Så det er det eg har linka til over her?

Korleis kan eg få bekrefta at det er så få negative bivirkningar av produkta? Er det mange som har tatt det i bruk, og har det vert i bruk lenge?

Du finner mange reviews på nettet. Søk på AndroMass before and after f.eks.

 

Er rapportert om gode gains med ingen eller noen få bivirkninger. Skal man tro hva det selv står så er det ikke like giftig for leveren som masse annet. Men du må selvfølgeilig ha en PCT. Tror du burde lese deg opp ganske mye før du velger å gå på en kur.

 

Noen som har prøvd Craze enda? Ny pre-workout.

Takk for svar. Kva er PCT? Får bare opp dette.

Det er en forkortelse av Post Cycle Therapy. Noe du begynner med etter du er ferdig med steroide kuren. Er vell for å bygge opp leveren ogsånt. Er vell farlig og veldig skadelig vist man kjører en steroidekur uten det.

 

Hvor mange karbs er optimalt for muskelvekst?

Lenke til kommentar

Hvor mange karbs er optimalt for muskelvekst?

185g nøyaktig. Uavhengig av kroppsfett, høyde, vekt, alder, proteininntak, osv.

Strengt tatt ikke helt lett å svare på, med andre ord. Dessuten tror jeg ikke det har noen særlig rolle å spille om du spiser 50g mer eller mindre. Få i deg karber og proteiner etter trening. Det er det viktigste.

Lenke til kommentar

Hvor mange karbs er optimalt for muskelvekst?

185g nøyaktig. Uavhengig av kroppsfett, høyde, vekt, alder, proteininntak, osv.

Strengt tatt ikke helt lett å svare på, med andre ord. Dessuten tror jeg ikke det har noen særlig rolle å spille om du spiser 50g mer eller mindre. Få i deg karber og proteiner etter trening. Det er det viktigste.

Ja, okei. Så det er ikke et anbefalt gram pr kg, sånn som det er med protein ogsånt?

 

Får i meg ca. 200-300 gram karbs daglig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...