Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Har lest dette og det har fått meg til å tenke. Eg har lyst til å prøve doping. Ikkje snakk om å dope seg i årevis, men prøve det for å sjå effekten av det.

Er det nokon som har nokon erfaringar i forhold til kva som er bra i forhold til muskelvekst? Er det kunn anabole steroider som gjelder?

(Chill med comments om at det er juks, ditt og datt, har work etc)

Har tenkt til å prøve selv en kur, men venter da til jeg har blitt 21-25 år. Vist jeg føler jeg trenger det da.

Vist du vil ha noe som ikke er fult så skadelig så har jeg lest at AndroSeries er veldig bra.

AndroMass eller AndroHard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god regel når det gjelder såkalte "prohormones" som gir økt testosteron er at det eldste er best. De tinga som ble oppfunnet og utprøvd på 80-tallet er fremdeles det som gir best resultater den dag i dag. Man bør derfor være litt skeptisk til nye produkter som ikke er skikkelig utprøvd og som ofte koster mer enn nødvendig. AndroMass koster vel ca. $200 for en kur, og det er uten omkostninger for å få det til Norge.

Superdrol er et gammeldags testosteron-produkt som er blitt brukt av mange de siste 20 årene. Dette er et stoff som er lovlig å selge reseptfritt på apoteker i USA, men jeg er usikker hvordan reglene er på akkurat dette produktet i Norge. Kjenner jeg tollmyndighetene rett, er det helt sikkert ulovlig å importere :(.

Dette er jo som nevnt et testosteron-produkt, så da må man være svært forsiktig med mengde og man bør helst sjekke testosteron-verdier hos en lege, samt sjekke leveren, før man begynner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg var en telefon ifra og begynne på dianabol for 3 år siden.

Er sjeleglad den dag idag, at jeg ikke tok den telefonen, spesielt mtp. at det har kommet frem i etterkant at jeg har høyt blodtrykk fra før :-)

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Har Bmi på 26 nå. Jeg er "overvektig" :w00t:

Heldig du er, min er på over 31 og jeg har mindre fett på kroppen enn gjennomsnittet.. :p

Var en del stillinger som ble utelukket for meg i forsvaret pga BMIen min, selv om jeg ikke har så jævlig med fett på kroppen, og der var folk smo veide mer enn meg, men var høyere som fikk dem.. Mao, BMI er dritt.. :p

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Heldig du er, min er på over 31 og jeg har mindre fett på kroppen enn gjennomsnittet.. :p

Var en del stillinger som ble utelukket for meg i forsvaret pga BMIen min, selv om jeg ikke har så jævlig med fett på kroppen, og der var folk smo veide mer enn meg, men var høyere som fikk dem.. Mao, BMI er dritt.. :p

Satan, BMI på over 31 med lav fettprosent må jo tilsi en rimelig massiv kropp. Noen bilder?

• Liker 1
Lenke til kommentar

haha! Trekker tilbake det med mindre fettprossent enn gjennomsnittet :p

Men skal få tatt noen bilder. Prøvde å poste en del bilder på treningsforumet da det er mer vanlig der, føler ikke det er så mange som gjør det her på forumet. Skulle hatt en "bildetråd" her også :)

Da har jeg laget en kun for deg! :)link

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Århundrets motivasjon i dag! Hun var i formen av en blond slank og perfekt trent jente, i slutten av 20 årene, som trente baseløft slik de skal trenes! :love:

Edit: Blir ofte jævla kvalm på slutten av øktene mine, har dette noe og gjøre med at jeg spiser frokost rett før trening?( Pleier og gå i en yoghurt til 15 spenn i beger, stappa med fruktmusli.)

Endret av Ght0 Ret4rd
Lenke til kommentar

Har lest dette og det har fått meg til å tenke. Eg har lyst til å prøve doping. Ikkje snakk om å dope seg i årevis, men prøve det for å sjå effekten av det.

Er det nokon som har nokon erfaringar i forhold til kva som er bra i forhold til muskelvekst? Er det kunn anabole steroider som gjelder?

Har tenkt til å prøve selv en kur, men venter da til jeg har blitt 21-25 år. Vist jeg føler jeg trenger det da.

Vist du vil ha noe som ikke er fult så skadelig så har jeg lest at AndroSeries er veldig bra.

http://www.primordialperformance.com/store/androseries_effects_chart.html

Så det er det eg har linka til over her?

Korleis kan eg få bekrefta at det er så få negative bivirkningar av produkta? Er det mange som har tatt det i bruk, og har det vert i bruk lenge?

Lenke til kommentar

Satt å finregna på hva jeg spiste igår.

3 Liter H-Melk, 3 Weight Gainer shakes og 2 bløtkokte egg:

306,8 Gram Protein, 624 Gram Karbohydrater, 129 Gram Fett.

Er dette godkjent? :D

Vart det blitzkrieg på potta eller?

Edit: Blir ofte jævla kvalm på slutten av øktene mine, har dette noe og gjøre med at jeg spiser frokost rett før trening?( Pleier og gå i en yoghurt til 15 spenn i beger, stappa med fruktmusli.)

Prøv å et ein time før og sjå korleis det går. Mange blir kvalm av å ete rett før trening.

Lenke til kommentar

http://www.primordialperformance.com/store/androseries_effects_chart.html

Så det er det eg har linka til over her?

Korleis kan eg få bekrefta at det er så få negative bivirkningar av produkta? Er det mange som har tatt det i bruk, og har det vert i bruk lenge?

Du finner mange reviews på nettet. Søk på AndroMass before and after f.eks.

Er rapportert om gode gains med ingen eller noen få bivirkninger. Skal man tro hva det selv står så er det ikke like giftig for leveren som masse annet. Men du må selvfølgeilig ha en PCT. Tror du burde lese deg opp ganske mye før du velger å gå på en kur.

Noen som har prøvd Craze enda? Ny pre-workout.

Lenke til kommentar

Satt å finregna på hva jeg spiste igår.

3 Liter H-Melk, 3 Weight Gainer shakes og 2 bløtkokte egg:

306,8 Gram Protein, 624 Gram Karbohydrater, 129 Gram Fett.

Er dette godkjent? :D

Vart det blitzkrieg på potta eller?

Har ikke kommet så langt ennå.

Har drukket 2 liter H-melk idag med Animal Pack, så jeg nesten gleder meg til resultatet :D

Lenke til kommentar

Blir ofte jævla kvalm på slutten av øktene mine, har dette noe og gjøre med at jeg spiser frokost rett før trening?( Pleier og gå i en yoghurt til 15 spenn i beger, stappa med fruktmusli.)

Drikker jeg en shake rett før en tung trening, spyr jeg før økten er omme. Hjelper som regel å spise en stund før trening, og ikke rett før.

Lenke til kommentar

Det er forskjell fra person til person, men generelt vil jeg kanskje fraråde deg å spise melkeprodukter før trening. Kjipt å måtte drite under økta.

Spis heller et par grovbrødskiver med smør og noe kjøttpålegg på eller havregrøt. Hvis du lager med vann så koster det deg ca 9kr for ca 15 måltider. Mao under 1kr per måltid for masse energi.. Kan krydre med litt kanel, sukker og banan :)

Corey: Dersom målet er å dø av hjerte og karsykdommer, så er det godkjent :thumbup:

6 liter med fett og karbohydrater, og bare 2 egg som fast måltid i løpet av en hel dag vil jeg si er galskap..

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Problemet ligger vel i at jeg står opp, spiser frokost og går på trening ? Og jeg orker ikke stå opp en time tidligere for og spise froskost :p

Nei, opplever ikke noe hjerteflimmer eller lignende, kan bli småsvimmel rett etter jeg har fullført ett tungt sett på mark eller kne -bøy men ikke ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...