Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men heller er en mulighet man har å påberope som oppsigelsesgrunn?

Sitter de som en propp i nødluka og 11000 brenner inne så kan de jo ikke jobbe der.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10007511

Disse fikk nå jobben igjen.

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/511-sjoefolk-satt-paa-land-mange-paa-grunn-av-fedme-3144314.html

Endret av War
Lenke til kommentar

Har lest dette og det har fått meg til å tenke. Eg har lyst til å prøve doping. Ikkje snakk om å dope seg i årevis, men prøve det for å sjå effekten av det.

Er det nokon som har nokon erfaringar i forhold til kva som er bra i forhold til muskelvekst? Er det kunn anabole steroider som gjelder?

(Chill med comments om at det er juks, ditt og datt, har work etc)

Lenke til kommentar

Hadde værtt morro og se effekten av en kur kombinert med 12 ukers seriøs trening!

Men, jeg velger å ikke gjøre det. Da jeg tror nedturen etterpå vil bli sykt stor. "naturlig" trening blir nok ikke det samme etterpå er jeg redd.

Blir litt som å spille ett spill med cheats. Når man er ferdig med spillet og skal spille det uten cheats så blir det bare... kjedelig. Man vet hva man kommer til å oppnå, man vet hvor man ender opp.

Bare at det plutselig krever mye mer jobb, og at det tar sykt mye lenger tid.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke liker å snakke med folk jeg VET boler, og føler et ubehag over å være i nærheten av dem, og kanskje av en eller annen grunn få kontakt med dem mens jeg er på fest, treningssenteret osv? Er pissredd for å få tilbud, ettersom jeg absolutt ikke synes noe om det, og kommer til å gi et klart nei. Vet ikke hva slags forsøk på overbevisninger og sånn som kan komme, og jeg kommer jo ikke til å gi etter, så det blir en veldig nervøs situasjon...

EDIT: Husk, jeg er bare 16 år, og de som driver med sånn herover er ikke typene jeg vil komme borti i utgangspunktet. Har mange felles bekjente med flere av dem jeg vet ikke er rene.

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Hadde værtt morro og se effekten av en kur kombinert med 12 ukers seriøs trening!

Men, jeg velger å ikke gjøre det. Da jeg tror nedturen etterpå vil bli sykt stor. "naturlig" trening blir nok ikke det samme etterpå er jeg redd.

Blir litt som å spille ett spill med cheats. Når man er ferdig med spillet og skal spille det uten cheats så blir det bare... kjedelig. Man vet hva man kommer til å oppnå, man vet hvor man ender opp.

Bare at det plutselig krever mye mer jobb, og at det tar sykt mye lenger tid.

Ja du seier noko der da. Men tenker å kanskje bygge eit grunnfundament, som eg kan bygge på vidare. Eg trur det vil vere endå meir motiverande å trene når ein ser ganske bra ut i utgangspunktet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at jeg aldri har vurdert legemidler av en mer tvilsom karakter, men ettersom jeg nå driver aktivt med styrkeløft, kan jeg ikke. Kanskje en gang i fremtiden :).

Dersom du ønsker å prøve det ut Ondskap, er det bare å kjøre på. For din del ville jeg anbefalt å trene skikkelig et år til og så ta en vurdering. Men jeg er ganske nysgjerrig selv, så om du kunne delt litt erfaringer hadde det vært kjekt :).

"Anabole steroider" er vel etterhvert blitt et fellesbegrep blant oss som ikke har peiling, men det er mye mer nyansert enn som så. Man har stoffer som gir økt muskelvekt, ekstreme pre-workout stoffer (Jack3d er ingenting i forhold), stoffer som brenner fett osv.

@jigaplow,

Min erfaring er at om disse bekjente du snakker om er på samme alder som deg, er det tvilsomt at du får tilbud fra dem ;). Med mindre de allerede som 16åringer distribuerer anabole steroider har de ingenting å tjene på å tilby deg noe :).

Lenke til kommentar

@jigaplow,

Min erfaring er at om disse bekjente du snakker om er på samme alder som deg, er det tvilsomt at du får tilbud fra dem ;). Med mindre de allerede som 16åringer distribuerer anabole steroider har de ingenting å tjene på å tilby deg noe :).

Tenkte ikke på det du sa der :) Nå ble jeg egentlig litt letta, for har vært litt bekymret for hvordan situasjonen evt. skulle takles :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...