War Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Merk at BMI sluttet å gjelde den dagen man har løftet en vekt på kcaloverskudd. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Klar over det. Men, om man skulle se på kun BMI, så er jeg overvektig. Var ikke noe poeng i innlegget utenom det Endret 10. desember 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ferger i norge bruker bmi på ansatte og sparker de som er over X Så en sterk , men syltynn kan ikke jobbe der pga sikkerhet/ nødutgang/utstyr. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Norske sjømenn i registert skipsfart skal ha en bmi under overvektig. Har en kompis som har for høy bmi (han trener ikke ) men han har for gode papirer til at de setter han på land Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvis det er en regel som blir satt til side hvis man har "gode nok papirer" kan det vel tyde på at den ikke blir håndhevet så strengt, men heller er en mulighet man har å påberope som oppsigelsesgrunn? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Tror nok sjømannslegen og rederiet har god kontakt ja... Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) men heller er en mulighet man har å påberope som oppsigelsesgrunn? Sitter de som en propp i nødluka og 11000 brenner inne så kan de jo ikke jobbe der. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10007511 Disse fikk nå jobben igjen. http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/511-sjoefolk-satt-paa-land-mange-paa-grunn-av-fedme-3144314.html Endret 10. desember 2011 av War Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Skal dette liksom være en slags spøk? Hahaha, lurer på hvor høyt de scorer på kundetilfredsstilling. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva er fordelene med å ha en "karbe dag" der man sier man karber opp? Og hvor mange gram karbs er det snakk om? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Denne tråden seriøst dauer når det er helg. Er det fordi at alle unner seg treningsfri? Sånn ellers, om dagen har jeg skikkelig ujevn avføring. Den er nesten mer fargerik enn denne musikkvideoen: http://www.youtube.com/watch?v=Iyqs83omW7M&feature=related I tilfelle dere lurte 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Trente bade i går og i dag faktisk! Edit: jeg lurte ikke, men det var nyttig info! Endret 11. desember 2011 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sov litt lenge i går, så trente i dag. Det gikk helt fint, ettersom jeg ikke gjorde noe spesielt i går kveld/natt til i dag. Så det, så :-) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Skal ha PT-time på onsdag, får gratis gjennom jobben. Skal prøve å komme med et åpent sinn 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har lest dette og det har fått meg til å tenke. Eg har lyst til å prøve doping. Ikkje snakk om å dope seg i årevis, men prøve det for å sjå effekten av det. Er det nokon som har nokon erfaringar i forhold til kva som er bra i forhold til muskelvekst? Er det kunn anabole steroider som gjelder? (Chill med comments om at det er juks, ditt og datt, har work etc) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hadde værtt morro og se effekten av en kur kombinert med 12 ukers seriøs trening! Men, jeg velger å ikke gjøre det. Da jeg tror nedturen etterpå vil bli sykt stor. "naturlig" trening blir nok ikke det samme etterpå er jeg redd. Blir litt som å spille ett spill med cheats. Når man er ferdig med spillet og skal spille det uten cheats så blir det bare... kjedelig. Man vet hva man kommer til å oppnå, man vet hvor man ender opp. Bare at det plutselig krever mye mer jobb, og at det tar sykt mye lenger tid. Endret 11. desember 2011 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Er det bare jeg som ikke liker å snakke med folk jeg VET boler, og føler et ubehag over å være i nærheten av dem, og kanskje av en eller annen grunn få kontakt med dem mens jeg er på fest, treningssenteret osv? Er pissredd for å få tilbud, ettersom jeg absolutt ikke synes noe om det, og kommer til å gi et klart nei. Vet ikke hva slags forsøk på overbevisninger og sånn som kan komme, og jeg kommer jo ikke til å gi etter, så det blir en veldig nervøs situasjon... EDIT: Husk, jeg er bare 16 år, og de som driver med sånn herover er ikke typene jeg vil komme borti i utgangspunktet. Har mange felles bekjente med flere av dem jeg vet ikke er rene. Endret 11. desember 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hadde værtt morro og se effekten av en kur kombinert med 12 ukers seriøs trening! Men, jeg velger å ikke gjøre det. Da jeg tror nedturen etterpå vil bli sykt stor. "naturlig" trening blir nok ikke det samme etterpå er jeg redd. Blir litt som å spille ett spill med cheats. Når man er ferdig med spillet og skal spille det uten cheats så blir det bare... kjedelig. Man vet hva man kommer til å oppnå, man vet hvor man ender opp. Bare at det plutselig krever mye mer jobb, og at det tar sykt mye lenger tid. Ja du seier noko der da. Men tenker å kanskje bygge eit grunnfundament, som eg kan bygge på vidare. Eg trur det vil vere endå meir motiverande å trene når ein ser ganske bra ut i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vel, jeg merker at jeg delvis ubevisst ser ned på de jeg vet ikke er rene. Hvis det blir snakk om tilbud ler jeg godt 4 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg kan ikke si at jeg aldri har vurdert legemidler av en mer tvilsom karakter, men ettersom jeg nå driver aktivt med styrkeløft, kan jeg ikke. Kanskje en gang i fremtiden . Dersom du ønsker å prøve det ut Ondskap, er det bare å kjøre på. For din del ville jeg anbefalt å trene skikkelig et år til og så ta en vurdering. Men jeg er ganske nysgjerrig selv, så om du kunne delt litt erfaringer hadde det vært kjekt . "Anabole steroider" er vel etterhvert blitt et fellesbegrep blant oss som ikke har peiling, men det er mye mer nyansert enn som så. Man har stoffer som gir økt muskelvekt, ekstreme pre-workout stoffer (Jack3d er ingenting i forhold), stoffer som brenner fett osv. @jigaplow, Min erfaring er at om disse bekjente du snakker om er på samme alder som deg, er det tvilsomt at du får tilbud fra dem . Med mindre de allerede som 16åringer distribuerer anabole steroider har de ingenting å tjene på å tilby deg noe . Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 @jigaplow, Min erfaring er at om disse bekjente du snakker om er på samme alder som deg, er det tvilsomt at du får tilbud fra dem . Med mindre de allerede som 16åringer distribuerer anabole steroider har de ingenting å tjene på å tilby deg noe . Tenkte ikke på det du sa der Nå ble jeg egentlig litt letta, for har vært litt bekymret for hvordan situasjonen evt. skulle takles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå