Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zyzz hadde en helt rå fysikk. Synd han gikk bort. Han var ikke for svær heller, noe som mange fort blir når de kurer. Han så nesten på grensa til naturlig ut spør du meg. Mye større inspirasjon enn Coleman og andre roid-klumper!

Helt enig der. Han hadde helt perfekt fysikk i mine øyne!

Lenke til kommentar

Zyzz hadde en helt rå fysikk. Synd han gikk bort. Han var ikke for svær heller, noe som mange fort blir når de kurer. Han så nesten på grensa til naturlig ut spør du meg. Mye større inspirasjon enn Coleman og andre roid-klumper!

Inspirasjon til å bli svær for så å dø?

Håper ikke nybegynnere oppfatter det slik og gjør det samme...

Lenke til kommentar

FML!

Gått ned 5 kg mens jeg har vært syk! :(

På tross av at jeg har drukket 4L H-melk hver dag!

Tsssss, sikkert bare vann og glykogen anyway... Cheer up :)

Kjør en fullkroppsøkt når du er ordentlig frisk og ta en oppkarbing så skal du at det retter seg innen en uke ;)

Lenke til kommentar

Hvordan er han "større inspirasjon" når han doper seg mer enn Coleman, men spiser mindre :roll:

Lenke til kommentar

Hvordan er han "større inspirasjon" når han doper seg mer enn Coleman, men spiser mindre :roll:

Coleman er NEGER! Han har i utgangspunktet større potensiale enn enhver hvit trailerdust :p

Zyzz var mer "aestetichly" opptatt, han prøvde å oppnå utseende som de greske statuene/gudene hadde... Han var ikke langt unna å klare det heller... :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ahhh.. Herlig. Jeg merker sakte men sikkert at fettet begynner å ebbe vekk. Har kommet langt på vei selv uten noe fast program eller diett, dog bare stålvilje og ren jernpumping.

Begynner vel å bli så seriøst nå at jeg strengt tatt burde lage diett- og treningsplan.

Noen som vil hjelpe Balty med det, en sen fredagskveld? :innocent:

Lenke til kommentar

Nå vet vel ikke du hvor mye hver av de trykker\trykte i seg? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=X1kqvahX6LU

All natural, baby! :p Men det er ren antagelse at Ronnie tar mindre kokain, E, ghb etc enn zyzz.

Lenke til kommentar

Jeg trodde faktisk ikke Zyzz tok sterioder. Han hadde riktignok genetikk av en annen verden (jeg sikter her til musklenes utseende, de er jo som tatt ut av læreboka), men han var jo ikke spesielt stor, i forhold til bodybuildere.

Er det grunn til å tro at han var on the juice?

Lenke til kommentar

Jeg trodde faktisk ikke Zyzz tok sterioder. Han hadde riktignok genetikk av en annen verden (jeg sikter her til musklenes utseende, de er jo som tatt ut av læreboka), men han var jo ikke spesielt stor, i forhold til bodybuildere.

Er det grunn til å tro at han var on the juice?

8vzody.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...