Skosåle Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Zyzz hadde en helt rå fysikk. Synd han gikk bort. Han var ikke for svær heller, noe som mange fort blir når de kurer. Han så nesten på grensa til naturlig ut spør du meg. Mye større inspirasjon enn Coleman og andre roid-klumper! 3 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Zyzz hadde en helt rå fysikk. Synd han gikk bort. Han var ikke for svær heller, noe som mange fort blir når de kurer. Han så nesten på grensa til naturlig ut spør du meg. Mye større inspirasjon enn Coleman og andre roid-klumper! Helt enig der. Han hadde helt perfekt fysikk i mine øyne! Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Zyzz hadde en helt rå fysikk. Synd han gikk bort. Han var ikke for svær heller, noe som mange fort blir når de kurer. Han så nesten på grensa til naturlig ut spør du meg. Mye større inspirasjon enn Coleman og andre roid-klumper! Inspirasjon til å bli svær for så å dø? Håper ikke nybegynnere oppfatter det slik og gjør det samme... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 FML! Gått ned 5 kg mens jeg har vært syk! På tross av at jeg har drukket 4L H-melk hver dag! Tsssss, sikkert bare vann og glykogen anyway... Cheer up Kjør en fullkroppsøkt når du er ordentlig frisk og ta en oppkarbing så skal du at det retter seg innen en uke Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Zyzz hadde en helt rå fysikk. Synd han gikk bort. Han var ikke for svær heller, noe som mange fort blir når de kurer. Han så nesten på grensa til naturlig ut spør du meg. Mye større inspirasjon enn Coleman og andre roid-klumper! Hvordan er han "større inspirasjon" når han doper seg mer enn Coleman, men spiser mindre Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Zyzz hadde en helt rå fysikk. Synd han gikk bort. Han var ikke for svær heller, noe som mange fort blir når de kurer. Han så nesten på grensa til naturlig ut spør du meg. Mye større inspirasjon enn Coleman og andre roid-klumper! Hvordan er han "større inspirasjon" når han doper seg mer enn Coleman, men spiser mindre Coleman er NEGER! Han har i utgangspunktet større potensiale enn enhver hvit trailerdust Zyzz var mer "aestetichly" opptatt, han prøvde å oppnå utseende som de greske statuene/gudene hadde... Han var ikke langt unna å klare det heller... 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ahhh.. Herlig. Jeg merker sakte men sikkert at fettet begynner å ebbe vekk. Har kommet langt på vei selv uten noe fast program eller diett, dog bare stålvilje og ren jernpumping. Begynner vel å bli så seriøst nå at jeg strengt tatt burde lage diett- og treningsplan. Noen som vil hjelpe Balty med det, en sen fredagskveld? Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) - Endret 26. mai 2015 av Double0Steven Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Vet om ett par som har tilnærmet lik kropp (naturlige). Samme form hvertfall, de er ikke like "store" overalt tho. Men, det at han dyttet i seg unormalt mye i forhold til andre byggere tviler jeg på. Endret 9. desember 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Zyzz hadde en helt rå fysikk. Synd han gikk bort. Han var ikke for svær heller, noe som mange fort blir når de kurer. Han så nesten på grensa til naturlig ut spør du meg. Mye større inspirasjon enn Coleman og andre roid-klumper! Hvordan er han "større inspirasjon" når han doper seg mer enn Coleman, men spiser mindre Nå vet vel ikke du hvor mye hver av de trykker\trykte i seg? http://www.youtube.com/watch?v=X1kqvahX6LU All natural, baby! Men det er ren antagelse at Ronnie tar mindre kokain, E, ghb etc enn zyzz. Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) - Endret 26. mai 2015 av Double0Steven Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Pink Floyd han Endret 10. desember 2011 av Fredrik 3 Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) - Endret 26. mai 2015 av Double0Steven Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg trodde faktisk ikke Zyzz tok sterioder. Han hadde riktignok genetikk av en annen verden (jeg sikter her til musklenes utseende, de er jo som tatt ut av læreboka), men han var jo ikke spesielt stor, i forhold til bodybuildere. Er det grunn til å tro at han var on the juice? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg trodde faktisk ikke Zyzz tok sterioder. Han hadde riktignok genetikk av en annen verden (jeg sikter her til musklenes utseende, de er jo som tatt ut av læreboka), men han var jo ikke spesielt stor, i forhold til bodybuildere. Er det grunn til å tro at han var on the juice? 3 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Man vet aldri.. Men for meg så ser det ut som en helt oppnåelig kropp dersom man trener rett, mye og er generelt jvlig flink på diett og trening. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er da godt mulig det er en vitaminsprøyte . Det er fullt mulig å oppnå en lignende kropp, men jeg ville ikke forventet en like symmetrisk kropp . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Noen ekstremt potente vitaminer han jazza i seg i hvert fall! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Zyzz har sagt selv at han brukte rooooids, det er bare å bruke google edit: sånn da. Alt for å slutte å diskutere zyzz. Endret 10. desember 2011 av Kevlar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå