Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på fettprosenten jeg ligger på nå. Skal gå på en slags deff nå snart, fordi magen rett og slett begynner å ta litt overhånd... Minideff før jeg fortsetter på et mindre overskudd og forhåpentligvis sunnere kosthold på nyåret når jeg får flyttet og får litt mer penger og fasiliteter rundt matlagingen...

Lenke til kommentar

Samme her. Ønsker meg vekt med fett % måler til jul. Om jeg ikke får det så skal jeg kjøpe det selv. Fungerer de bra btw?

 

Er redd jeg er oppi 16% + men, det varierer noe veldig fra dag til dag virker det som. Noe som ikke helt stemmer. :tease: Kan gå fra "lubben" til "syltynn" overalt på en natt..

Føler meg også lubben på morgenen noen ganger. Æsj å fysj.

 

Nå skal jeg trene. Satser på tung tung mark.

Lenke til kommentar

Samme her. Ønsker meg vekt med fett % måler til jul. Om jeg ikke får det så skal jeg kjøpe det selv. Fungerer de bra btw?

Eg er skeptisk. I det store og heile så bryr eg meg ikkje så mykje om sjølve prosenten, meir om korleis det ser ut. Forskjellen ser ein først og fremst i spegelen.

 

Har faktisk ei sånn vekt med fettprosentfunksjon. Aldri prøvd den, men eg kan gjera eit forsøk.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Husk at du må ned 6-7 da siden først forsvinner en del vann

 

80 Deff 73 , 2-3 dager etterpå 75.

 

Det du raser ned i vekt første uka er mest vann og glykogen og dette kommer tilbake når deffen er ferdig.

 

Det er her folk griner og sier de føk opp i vekt igjen etter dietten var over :ph34r:

Lenke til kommentar

Husk at du må ned 6-7 da siden først forsvinner en del vann

 

80 Deff 73 , 2-3 dager etterpå 75.

 

Det du raser ned i vekt første uka er mest vann og glykogen og dette kommer tilbake når deffen er ferdig.

 

Det er her folk griner og sier de føk opp i vekt igjen etter dietten var over :ph34r:

 

Æsj, det er jo helt sant. Men jeg vet ikke om jeg like greit skal ta det nå med en gang eller vente til slutten av januar, men legge meg på vedlikehold+ fremover. Noe sånt som å prøve å treffe vedlikehold på hviledager (3 dager i uka) og vedlikehold +omtrentlig 500 på styrkedager... Er ikke såå farlig med utseendet nå før jul og nyttår uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...