Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
As his nickname suggests, Hulk's strength and stocky build are considered his foremost attributes, along with speed, acceleration, and a powerful shot. However, its origins stem from when he received the nickname Hulk due to his resemblance to actor Lou Ferrigno, who played the comic book hero.

 

Har lurt på å prøva meg med eit underskot på 200-500kc ein periode og sjå om eg kan få like god framgong i treninga samtidig som fettet forsvinn. Eg er ikkje feit, men målet har heile tida vore å halda fettprosenten på eit ganske stabilt nivå. Til no har eg lagt på meg 15kg, noko som nok var nødvendig, men eg har ikkje noko behov for å legga på meg for mykje fett heller.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Kjapt spm:

 

Er melk bra som en hydrant? Min tankegang er at det inneholder irkelig med proteiner og de greiene som går sakte inn i tarmene. Du vil få væske inn i kroppen (99% vann i melk) samtidig som du får i deg en vel 30gram proteiner gjennom 1L treningsøkt. I tillegg til proteinshake etter trening + mat. Hot or not?

Lenke til kommentar

Kjapt spm:

 

Er melk bra som en hydrant? Min tankegang er at det inneholder irkelig med proteiner og de greiene som går sakte inn i tarmene. Du vil få væske inn i kroppen (99% vann i melk) samtidig som du får i deg en vel 30gram proteiner gjennom 1L treningsøkt. I tillegg til proteinshake etter trening + mat. Hot or not?

Eg veit ikkje kor godt mjølkekartongen fungerer som hydrant, men i treningssamanheng er det kjempegreier. For min del er det fast rutine med 5dl mjølk, 40g proteinpulver og diverse frukt etter trening.

Lenke til kommentar

Jepp, så det blir rett og slett som å drikke vann bare ekstra med proteiner? Det krever ikke noe ekstra energi å fordøye melk i forhold til vann altså?

 

Diskuterte dette med treningsinstruktøren, han mente det var best med vann. Men jeg har tenkt på det mye å bare fylle på en liter i treningsflaska i stedet for å fylle vann inne på senteret.

Lenke til kommentar
As his nickname suggests, Hulk's strength and stocky build are considered his foremost attributes, along with speed, acceleration, and a powerful shot. However, its origins stem from when he received the nickname Hulk due to his resemblance to actor Lou Ferrigno, who played the comic book hero.

 

 

Lou-Ferrigno4.jpg

 

Ja jøss, det var jo som 2 dråper vann :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Edit: ja det er en øvelse, en fantastisk øvelse :)

 

Som er utrolig kjip når du ikke har sikring og du ikke klarer siste repetisjon. :!:

 

Slik er det med de fleste øvelser, det handler bare om og legge igjen egoet hjemme!

 

Øvelsen tar for seg mange bra muskler, og må gjøres kontrollert så er en fin måte på og lære seg til og holde spennet under knebøy også.

Lenke til kommentar

Edit: ja det er en øvelse, en fantastisk øvelse :)

 

Som er utrolig kjip når du ikke har sikring og du ikke klarer siste repetisjon. :!:

 

Slik er det med de fleste øvelser, det handler bare om og legge igjen egoet hjemme!

 

Øvelsen tar for seg mange bra muskler, og må gjøres kontrollert så er en fin måte på og lære seg til og holde spennet under knebøy også.

 

Ja, men om du ikke klarer siste på denne, og ikke har sikring, og har 200 kg på nakken, så dør du. Det gjør du ikke i f.eks markløft.

Lenke til kommentar
As his nickname suggests, Hulk's strength and stocky build are considered his foremost attributes, along with speed, acceleration, and a powerful shot. However, its origins stem from when he received the nickname Hulk due to his resemblance to actor Lou Ferrigno, who played the comic book hero.

 

 

http://muscle.iuhu.org/wp-content/uploads/2009/12/Lou-Ferrigno4.jpg

 

Ja jøss, det var jo som 2 dråper vann :D

 

Er det der Lou eller fotballspilleren??

 

Trener du 200kg good morning uten sikring i form av kjettinger, safetybars eller spottere er du allerede hjernedød, så ville ikke vært store forskjellen! :)

Endret av Fredrik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Edit: ja det er en øvelse, en fantastisk øvelse :)

 

Som er utrolig kjip når du ikke har sikring og du ikke klarer siste repetisjon. :!:

 

Slik er det med de fleste øvelser, det handler bare om og legge igjen egoet hjemme!

 

Øvelsen tar for seg mange bra muskler, og må gjøres kontrollert så er en fin måte på og lære seg til og holde spennet under knebøy også.

 

Ja, men om du ikke klarer siste på denne, og ikke har sikring, og har 200 kg på nakken, så dør du. Det gjør du ikke i f.eks markløft.

 

Gjør ingenting om man dør så lenge man får ny rekord!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, så det blir rett og slett som å drikke vann bare ekstra med proteiner? Det krever ikke noe ekstra energi å fordøye melk i forhold til vann altså?

 

Diskuterte dette med treningsinstruktøren, han mente det var best med vann. Men jeg har tenkt på det mye å bare fylle på en liter i treningsflaska i stedet for å fylle vann inne på senteret.

Ajaj, holder en bitteliten knapp på at det ikke er lurt med melk under trenig!

 

Overtrente litt for mye i dag, måtte legge meg nedpå for ikke å besvime. :p Sist gang jeg gjorde det drakk jeg og melk.. Sikekrt ikke melka, men... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...