Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Du kan starte med å droppe 20% av vektene du klarer gjennomføre sett på, eventuelt toppsettet ditt. Ta av 20% og kjør flate 5x5 sett på det.

 

Greit. Men når skal jeg evt. legge på et par kg? (Skjønte ikke hva du mente med flate 5x5 sett, mulig det hadde noe å si for spørsmålet mitt..?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan løft er

Skal det være knebøy?

En øvelse som heter Good Morning? skjønner lite her nå! :tease:

 

Hmm. Var nytt for meg hvertfall, aldri sett eller hørt om den øvelsen før. Trodde først at det var en som hadde en rar type knebøy, men så fant jeg ut at det var flere som gjorde det. :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Da er jeg akkurat ferdig med å steke opp noen proteinpannekaker til i morgen tidlig. Det ble en suksess :D.

 

http://myrevolution.no/s/b%C3%B8rges-pannekaker/

 

Jeg brukte bare 100g havregryn + vann + sitron og blandet det med 2 egg og 40g proteinpulver (jeg brukte pulver med jordbærsmak). Dette ga meg ca. 10 små pannekaker som smaker godt, lukter godt og ser skikkelig søte ut (rosa pga proteinpulveret :D).

 

Bare til å kjøre på folkens!

 

Takk til Zeph som tipset meg :).

Lenke til kommentar

Knebøy racketen på det nye gymmet mitt er litt rar. Det er så stor forskjell på der man kan plassere stanga på racketen om dere skjønner. Enten må jeg stå på tå for å få av stanga, eller så må jeg gå noe sykt mye ned på knærne for å få av stanga.. hva bør jeg gjøre?

 

1. Stå på tå for å få av stanga

2. Gå veldig ned for å få av stanga

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes forøvrig ingen gyldige grunner for å ikke behandle både avløft og racking som et vanlig løft. Ikke strekk dere bort som en halvgjort good morning når dere skal sette tilbake stanga, og ikke stå på tærne med ene foten foran den andre for å hente den osv. Still dere godt oppunder, spenn kroppen, albuer under stanga, bena i riktig posisjon og, ja, dere skjønner tegninga.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da er jeg akkurat ferdig med å steke opp noen proteinpannekaker til i morgen tidlig. Det ble en suksess :D.

 

http://myrevolution.no/s/b%C3%B8rges-pannekaker/

 

Jeg brukte bare 100g havregryn + vann + sitron og blandet det med 2 egg og 40g proteinpulver (jeg brukte pulver med jordbærsmak). Dette ga meg ca. 10 små pannekaker som smaker godt, lukter godt og ser skikkelig søte ut (rosa pga proteinpulveret :D).

 

Bare til å kjøre på folkens!

 

Takk til Zeph som tipset meg :).

 

Hørtes faktisk ikkje så værst ut det der! prøve det endag eg også ;)

Lenke til kommentar

Børges pannekaker er faktisk overaskende gode så lenge de er varme når de spises. Gjerne med et tynt lag med syltetøy på! :love:

 

Bare noe jævla off topic:

Fredrik! Jeg veit at du er fra/bor i grenland, du var tilfeldigvis ikke på Torden i helga? Jeg så en eller to (mulig jeg så dobbelt på den tida :p) som ligna på deg (mtp. profilbildet ditt :)).

Lenke til kommentar

Børges pannekaker er faktisk overaskende gode så lenge de er varme når de spises. Gjerne med et tynt lag med syltetøy på! :love:

 

Bare noe jævla off topic:

Fredrik! Jeg veit at du er fra/bor i grenland, du var tilfeldigvis ikke på Torden i helga? Jeg så en eller to (mulig jeg så dobbelt på den tida :p) som ligna på deg (mtp. profilbildet ditt :)).

 

Yo! Var nok ikke på Torden, nei. Må ha sett en av mine dobbeltgjengere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...