magb Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 For det funker dårlig å følge et program og ikke følge de fleste punkene jeg kom med. Blir ikke no godt resultat med verdens beste program hvis du ikke presser deg selv, spise godt med mat, tar med endel baseøvelser osv. 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Tips til øvelser (UTEN VEKTER) for å styrke muskler i lår og armer? Ettbens knebøy, pushups, chinups, dips fra benk og invertert roing Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Tips til øvelser (UTEN VEKTER) for å styrke muskler i lår og armer? Ettbens knebøy, pushups, chinups, dips fra benk og invertert roing Takker Men har lest en plass at push-ups gir så mye utbytte, noen som vet om det er sant eller bare tull? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvis du vil ha "UTEN VEKTER" fins det ikke noe bedre enn armhevinger. Selvfølgelig er det ikke like bra for styrke som å trene tung benk. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Forskjellige varianter av pushups (brede for bryst, smale for triceps osv) og varianter av pullups (håndflatene mot deg, fra deg, forskjellig bredde osv) er de beste øvelsene jeg vet om som ikke krever vekter. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Tips til øvelser (UTEN VEKTER) for å styrke muskler i lår og armer? Ettbens knebøy, pushups, chinups, dips fra benk og invertert roing Takker Men har lest en plass at push-ups gir så mye utbytte, noen som vet om det er sant eller bare tull? inb4 jente som tror hun blir arnold av kroppsvektsøvelser... Jenter blir ikke slik som hun her av å løfte vekter på normalt vis... Dette er et mer realistisk resultat... 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det der er en mann da, Doof. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Synes ikke hun nederste hadde så fin kropp heller jeg da... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Synes ikke hun nederste hadde så fin kropp heller jeg da... Det var ikke det som var tema... Det der er en mann da, Doof. Nååååå, i en mørk bakgate så kan du vel fort finne ut det motsatte Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hehehe, sjekk Crossfit... http://www.youtube.com/watch?v=BDDyxXyf6UU 2 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hehehe, sjekk Crossfit... http://www.youtube.com/watch?v=BDDyxXyf6UU Er det der helt bra? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er det morsomste jeg har sett på lenge! 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Det de prøver på er ikke FAIL clean & press, selv om det kan se sånn ut; Det er en eller annen versjon av en strongmanøvelse som kalles log press. Se hvor tjukk stanga er, det er meningen at den skal være så tykk og tung at man må bytte grep halvveis. http://www.youtube.com/watch?v=nt_nZ74JyZI&feature=player_embedded#! Hvorfor de driver med log press må jo gudene vite da, teknikken sitter jo ikke alltid 100%... Men det er jo crossfit i et nøtteskall Wingeer og Fredrik har sikkert rett begge to Jeg liker clean and press Endret 3. desember 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Jeg får vondt. Kevlar: Clean and press utgikk i 73-ish. Erstattet med clean and jerk. Har hørt om log press før, men jeg føler det de driver med der ikke er i nærheten det heller. Hvertfall ikke slik en ser på videoen du postet. Der kan en jo til en viss grad forsvare teknikken! Måtte for øvrig se det bli gjort ordentlig: http://www.youtube.com/watch?v=_71R9wUxEnQ&feature=related Endret 3. desember 2011 av wingeer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Er jo som de kaller det, axle press. Humoren ligger vel mer i hvor forbanna kalvete de ser ut der de prøver. Ser ikke poenget... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jenter som løfter baseøvelser er hot. Synd de fleste av dem er crossfit-idioter eller styrkeløftere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå