Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Namnam, shake og MW3 etter trening.

 

On a more serious note; Jeg føler at jeg ikke får trent brystet nok. Er det mulig å trene f.eks skråbenk med manualer feil, slik at armene gjør all jobben i stedet for brystet? Det virker som at det er armene jeg blir sliten i, og i tillegg har jeg vanskelig for å "flexe" brystet, jeg vet liksom ikke hvordan man får det til.

 

Hjælp

 

Har du tilnærmet 45 vinkel på armene i forhold til bryst når du går ned? Husk at manualene skal senkes ned mot bryst, og ikke armene rett ut fra skuldrene omtrent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt Jack3d, 1.MR og No explode v2.

 

Merket lite av jack3d og 1.MR, No explode har jeg brukt før, å jeg merker mye mer av den når jeg trener. Enda Jacken og 1.Mr vistnok skal være mye bedre?!

 

1.MR er også det værste jeg har smakt i hele mitt liv! Kjøpte med lime smak. Det smaker som reint brennvin når man drikker det og ettersmaken er helt horibelt sur og jævlig! :thumbdown: Endte med at jeg bare blei sykt kvalm, noe som ødela mye av trøkket jeg forventet å ha på treningen..

Lenke til kommentar

1.81 CM

67 KG

- Tar weight-gainer 3 ganger for dagen, trener nærmere 5 ganger uken. Jeg vil altså legge på meg, samtidig bli kvitt fett (mest effektivt mulig). Å løpe 60 minutter på tredemøllen 3 ganger i uken (-1500 kalorier) vil jo altså ikke være ideelt, vel? Er det gerilja cardio som er løsningen for meg, i tillegg til styrketreningen?

Lenke til kommentar

Fagerli sier: Jeg forholder meg imidlertid til hva forskningen viser som skjer på cellenivå, og tar meg heller en sterk kopp kaffe før trening ;)

 

Hva om man drikker 6-7 kopper daglig da? Hva da Børge? ;)

 

Kaffe før trening fungerer kun om man har reseptorer som ikke er overstimuliserte fra før av...

Lenke til kommentar

Koffein merker jeg ikke noe av lenger, da jeg gikk på Energy Kick tabletter en stund. De inneholdt 290mg koffein pr dose, noe som er ganske mye! (?)

Prikket hvertfall i fingrene og i annsiktet av den.

 

At No explode er placebo er sikkert riktig det, men jeg føler hvertfall at jeg får mye mer energi ut av den enn noe annet jeg har prøvd. Merket mindre ved bruk av Jack 3d enda den faktisk skal fungere ifølge de fleste. Men, det er uansett for tidlig å si, da je så vidt har fått prøvd jacken, så vi får se. Mulig større dose hjelper :tease:

Lenke til kommentar

Fagerli sier: Jeg forholder meg imidlertid til hva forskningen viser som skjer på cellenivå, og tar meg heller en sterk kopp kaffe før trening ;)

 

Hva om man drikker 6-7 kopper daglig da? Hva da Børge? ;)

 

Kaffe før trening fungerer kun om man har reseptorer som ikke er overstimuliserte fra før av...

Ta to til tre?

Lenke til kommentar

Fagerli sier: Jeg forholder meg imidlertid til hva forskningen viser som skjer på cellenivå, og tar meg heller en sterk kopp kaffe før trening ;)

 

Hva om man drikker 6-7 kopper daglig da? Hva da Børge? ;)

 

Kaffe før trening fungerer kun om man har reseptorer som ikke er overstimuliserte fra før av...

Ta to til tre?

e du rar? kan jo fan ikkje sette i båten uten kaffe?

Lenke til kommentar

Er det slik at man ikke skal gå forbi 90 grander i knebøy?

Det avhenger av hvor fleksibel du er. Dersom du klarer og vil gå dypere, kan du gjøre det. Dersom du ikke klarer og/eller ikke vil, lar du være.

Tull. 90 grader er ikke lavt nok, om du ikke kommer lavere jobber du med fleksibilitet/mobilitet. Øvre del av låret (altså ikke nedre del, som en del tror) skal minst være parallell med bakken.

Lenke til kommentar
Øvre del av låret (altså ikke nedre del, som en del tror) skal minst være parallell med bakken.

DET er en sannhet med modifikasjoner fordi: det kommer an på HVA man skal trene.

 

Toppstyrke trener man fint med fotballbøy :mrgreen: (kvartbøy) mens total styrke trener man med "ass to the grass".

Kan fint sammenlignes med tricepstrening for å bli sterkere i toppen av benkpress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...