Brad Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 I morgen skal jeg prøve meg på en tunfisk shake! En boks tunfisk, som jeg tar i en sil og får på noe vann så jeg får bort det vannet den har ligget i boksen i. Så tenkte jeg å blande det med noe appelsinjuice. Noen som har erfaringer med tunfisk shakes? Smaker det helt for jævelig, eller kan man slippe smaken ved å blande med litt forskjeliig ting? Og hvor mye koster en boks tunfisk ca. ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Mener å huske den koster under 10 kroner der jeg jobber. Hørtes fantastisk grusomt ut. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Boks tunfisk koster fra 3 til 10 kr boksen, er ikke akkurat bulkemat da Lenke til kommentar
Brad Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Nei, kanskje ikke bulkemat, men det er da billig proteiner og er ikke fisk bra for kroppen ? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Billige proteiner er det, men vet ikke om det er billige kalorier, siden det er 100kcal per boks eller noe. Jeg syns hvertfall det er 100 slitsomme kalorier å få i seg Lenke til kommentar
HOK Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tunfisk blandet med appelsinjuice høres for meg ut som en fullgod måte å kaste opp på. 3 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan godt være mulig det. Men leste på treningsforum at folk syntes appelsinsmaken tok bort smaken av tunfisk. Du må selvfølgelig ta også "vaske" tunfisken i nytt vann, da går noe av smaken bort. Men må testes ! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Det hørtes helt jævlig ut, ja Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Uff.. Nesten ikke verdt det. Spis et egg eller 10 istedenfor.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Eg et ikkje ting som smakar hy og helvete. Det finnes meir enn nok proteinkjelder der ute som er gode på smak. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Eg et ikkje ting som smakar hy og helvete. Det finnes meir enn nok proteinkjelder der ute som er gode på smak. Helt enig. Lenke til kommentar
magb Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Firstprice kyllingfilet: 26kr for 100g proteiner. Tunfisk: 15-30kr for 100g proteiner. Lett valg for en som ikke er spesielt glad i mat som kan svømme Edit: Proteinpulver 12-16kr for 100g proteiner. Oyeh! Edit 2: Havregryn 11kr for 100g protein og 3000kcal! Endret 2. desember 2011 av magb Lenke til kommentar
JUL Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tunfisk er jo kjempegodt hvis man steker det med litt olje, pepper og salt. Når det er ferdig stekt legger man det på en tallerken, tar noe pasta over og plassere 2-3 speilegg på toppen 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kjøp 2 boxer med tunfisk i vann. stek de og rør inn en box tomatbønner og stek litt til. tunfisk og tomatbønner er ganske godt. krdre med grillkrydder eller noe annet. Bare prøv det Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 pffft alle med litt heft vet at tunfisken skal smelles på en italiensk pizza med spesial rømmedressing fra peppes. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tunfisk i seg selv smaker jo ikke så verst. Kan fint spise det rett fra boksen med litt salt og pepper. Med appelsinjuice? HM. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tunfisk er godt synes jeg. Spiser det ofte med pasta selv. Det fungerer også fint å ta en boks tunfisk, og et par-tre skjeer Kesam; blande det med litt pepper og hive det på noe rugsprø eller brødskive. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kjøp isolat 12-16kg , = rabatt, kanskje gratis frakt også Da blir det faktisk ganske billig. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Namnam, shake og MW3 etter trening. On a more serious note; Jeg føler at jeg ikke får trent brystet nok. Er det mulig å trene f.eks skråbenk med manualer feil, slik at armene gjør all jobben i stedet for brystet? Det virker som at det er armene jeg blir sliten i, og i tillegg har jeg vanskelig for å "flexe" brystet, jeg vet liksom ikke hvordan man får det til. Hjælp Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Dype/brede flyes er en kjempe øvelse for å aktivere brystet! Start lett, å kjør 10-12x3 reps. Garantert pump i kassa! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå