Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Zeph:

Opplever du "butt wink" (idiotisk uttrykk, jeg vet) når du går under parallell, altså at rompa peker nedover som følge av at du ikke klarer å holde fast på svaien i korsryggen? Dette kan rettes opp ved bevegelighetstrening :).

Det er litt forskjellige meiningar rundt det emnet der på nettet. Inntil no har eg ikkje adressert saken for min del.

Lenke til kommentar

Det hemmer vel byggingen litt pga blokkingen mener jeg at Fagerli skrev en gang på sitt forum.

Trekk tanna da.

Jeg måtte trene vedlikehold i ett år pga forte/ibux /rygg og tann.

Blir bra med bulk fra 1 jan, har kjøpt inn 20 bcaa og 20 nitrofuel samt 16kg gainer og 12 kg protein og måltidserstattere som en start til kjærringas frustrasjon over å ha mistet all skapplass vi hadde.

Monterte en ny hylle bak kjøkkendøra nå hun ikke har sett enda thumbup.gif

 

 

post-64596-0-20494300-1322746292_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Di prøvde trekke den igår og sist fredag. 3 timer tilsammen i tannlegestolen uten å få ut ondet! Så di besluttet å bare la den være inntil videre å dope meg ned. Kommer til å starte et skikkelig hardkjør på mandag igjen, med smertestillende eller ei!

Bare å la vær...

 

http://www.pinnaclefitness-online.com/Fitness-research/research_current.htm

 

The results of this study were that, in the untreated subjects, post-exercise muscle protein synthesis (24 hours post-workout) increased in upwards of 76%, while subjects that received either acetaminophen or ibuprofen saw no significant increase at all. The implications of this study are huge; if you are into taking a few Advil after a tough workout to alleviate soreness, think again; you may be severely hindering your progress.
Lenke til kommentar

Klarer ikke se logikken i at butt wink ikke er et problem ut i fra de forklaringer som eksisterer i allefall. Det er jo resultatet av at man mister spenn.

Har ikkje nokre kjelder akkurat no, men det går i at dette ikkje nødvendigvis er eit problem ja. Eg har lese ein del rundt det, skal sjå om eg finn nokre kjelder.

Lenke til kommentar

Di prøvde trekke den igår og sist fredag. 3 timer tilsammen i tannlegestolen uten å få ut ondet! Så di besluttet å bare la den være inntil videre å dope meg ned. Kommer til å starte et skikkelig hardkjør på mandag igjen, med smertestillende eller ei!

 

Fest en stålstreng rundt tanna, kjetting i stålstrengen, løft en stang med 150 kg opp på toppen av et rack, stå oppå racket, rull stanga av pinnene, tanna er ute! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...