Thor - God Of Thunder Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 OK. Då droppar eg å kjøpe eit belte til 600-700kr bare for å trene maksløft. Synd, var utrulig godt å trene med belte... Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvorfor kjøpe belte i det hele tatt? Har ikke vært borti et eneste treningssenter som ikke har det tilgjengelig. Blir litt som å kjøpe egne vekter å ta med seg på senteret. (Med mindre du trener hjemme da) Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hun ser jo alt for tynn ut i den videoen! Mye bedre her: http://www.youtube.com/user/britter1231#p/a/u/1/C9gx8uVBw1U Hun har jammen trent mye bryst altså! Sikkert råsterk i benkpress. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hun ser jo alt for tynn ut i den videoen! Mye bedre her: http://www.youtube.com/user/britter1231#p/a/u/1/C9gx8uVBw1U Hun har jammen trent mye bryst altså! Sikkert råsterk i benkpress. Jenter kan godt være trente, men uff :-O! Lego-kloss! Smaken er som baken Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 @Zeph: Opplever du "butt wink" (idiotisk uttrykk, jeg vet) når du går under parallell, altså at rompa peker nedover som følge av at du ikke klarer å holde fast på svaien i korsryggen? Dette kan rettes opp ved bevegelighetstrening . Det er litt forskjellige meiningar rundt det emnet der på nettet. Inntil no har eg ikkje adressert saken for min del. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Forskjellige meninger rundt hva? At det kan rettes opp med bevegelighetstrening? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 At "butt wink" faktisk er et problem, vil jeg tro, og eventuelt hvordan man faktisk retter på det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Klarer ikke se logikken i at butt wink ikke er et problem ut i fra de forklaringer som eksisterer i allefall. Det er jo resultatet av at man mister spenn. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) What, hvem er det som mener det ikke er et problem? Det er jo essensen av dårlig lumbar control? Endret 1. desember 2011 av Kevlar 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 What, hvem er det som mener det ikke er et problem? Det er jo essensen av dårlig lumbar control? Vet ikke om noen gjør det, vet ikke hva Zeph mente var forskjellige meninger rundt. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jaja. Jeg kjører utelukkende Zercher for tiden, dypt og fint og snilt for ryggen Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Btw, er det noen farer/ulemper med å trene med smertestillende i kroppen? Har ikke fått trent skikkelig på 2 uker nå, pga en tann som gjør at jeg tygger smertestillende. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Spør legen? Det kommer nok an på dose, type osv. Jeg har trent mye med smertestillende i kroppen, men ikke styrke. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det hemmer vel byggingen litt pga blokkingen mener jeg at Fagerli skrev en gang på sitt forum. Trekk tanna da. Jeg måtte trene vedlikehold i ett år pga forte/ibux /rygg og tann. Blir bra med bulk fra 1 jan, har kjøpt inn 20 bcaa og 20 nitrofuel samt 16kg gainer og 12 kg protein og måltidserstattere som en start til kjærringas frustrasjon over å ha mistet all skapplass vi hadde. Monterte en ny hylle bak kjøkkendøra nå hun ikke har sett enda 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Di prøvde trekke den igår og sist fredag. 3 timer tilsammen i tannlegestolen uten å få ut ondet! Så di besluttet å bare la den være inntil videre å dope meg ned. Kommer til å starte et skikkelig hardkjør på mandag igjen, med smertestillende eller ei! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Di prøvde trekke den igår og sist fredag. 3 timer tilsammen i tannlegestolen uten å få ut ondet! Så di besluttet å bare la den være inntil videre å dope meg ned. Kommer til å starte et skikkelig hardkjør på mandag igjen, med smertestillende eller ei! Bare å la vær... http://www.pinnaclefitness-online.com/Fitness-research/research_current.htm The results of this study were that, in the untreated subjects, post-exercise muscle protein synthesis (24 hours post-workout) increased in upwards of 76%, while subjects that received either acetaminophen or ibuprofen saw no significant increase at all. The implications of this study are huge; if you are into taking a few Advil after a tough workout to alleviate soreness, think again; you may be severely hindering your progress. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Såpass ja... Kanskje jeg skal slutte å ta ibux for å hjelpe albuen på vei... Var ganske drastiske saker! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Klarer ikke se logikken i at butt wink ikke er et problem ut i fra de forklaringer som eksisterer i allefall. Det er jo resultatet av at man mister spenn. Har ikkje nokre kjelder akkurat no, men det går i at dette ikkje nødvendigvis er eit problem ja. Eg har lese ein del rundt det, skal sjå om eg finn nokre kjelder. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Di prøvde trekke den igår og sist fredag. 3 timer tilsammen i tannlegestolen uten å få ut ondet! Så di besluttet å bare la den være inntil videre å dope meg ned. Kommer til å starte et skikkelig hardkjør på mandag igjen, med smertestillende eller ei! Fest en stålstreng rundt tanna, kjetting i stålstrengen, løft en stang med 150 kg opp på toppen av et rack, stå oppå racket, rull stanga av pinnene, tanna er ute! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå