Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke han renger å tutsette trening pga et sprukket blodkar i øyet. Eneste som skjer er vel at han må gå med et rødt øyeeple i en ukes tid?

 

Selv kom jeg nettopp hjem fra den første rygg/biceps-økta. Lavere vekt/reps i alle øvelser, men føler meg likevel 10 ganger mer sliten enn vanlig. Trodde ikke juleferien hadde så mye å si men..

Lenke til kommentar
Nutrisport 90+

 

Whey Protein Isolate

 

Jeg ville gått for førstnevnte da blandingen av myse og kasein fungerer bedre "allround" enn bare ren myse.

5380026[/snapback]

PF sin motvekt mot 90+ er jo whey tech ikke isolate da, å det er såvidt jeg husker ikke ren myse. Men 90+ er nok et bedre valg, bruker selv den nå.

 

kjøpte meg forresten grabs til nedtrekken og roingen, blir bra :)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig blandingsforholdet mellom myse og kasein på 90+, gidder ikke å bestille over nett, så jeg finner vel heller noe lignende i en butikk..

5380231[/snapback]

 

Kan jo bare lese mer på denne siden: http://www.ej-shop.no/product_info.php?cPa...&products_id=80

 

Regner med at ikke alle syntes det samme som meg, men jeg holdt på å spy hver gang jeg drakk 90+ med sjokoladesmak. Det verste proteinpulveret jeg har smakt.

 

Men som de andre sa; hvis du bare skal ha ETT proteinpulver så kjøp en blanding av Myse- og Kasein- protein.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar
Regner med at ikke alle syntes det samme som meg, men jeg holdt på å spy hver gang jeg drakk 90+ med sjokoladesmak. Det verste proteinpulveret jeg har smakt.

5381878[/snapback]

Syns det smaker bedre enn whey tech hvis man blander med skummet melk og vann.

 

Å det omtrent det beste proteinet på marked når man tenker på innhold og pris.

Lenke til kommentar
Regner med at ikke alle syntes det samme som meg, men jeg holdt på å spy hver gang jeg drakk 90+ med sjokoladesmak. Det verste proteinpulveret jeg har smakt.

5381878[/snapback]

Syns det smaker bedre enn whey tech hvis man blander med skummet melk og vann.

 

Å det omtrent det beste proteinet på marked når man tenker på innhold og pris.

5382980[/snapback]

 

Ja, må innrømme at det er et veldig bra protein, alt utenom smaken, nå har jo ikek jeg smakt jordbærsmak da så jeg skal ikke uttale meg alt for sterkt om dette.

 

Uansett, akkurat kommet i gang med treningen igjen etter en liten julepause grunnet skade. Herlig å kjøre bryst og triceps på treningsenteret i dag. Føler alltid at jeg kan kjøre med tunge vekter etter en lengre pause..

 

100% Whey Protein, Pure Casein og Omega 3,6 og 9 har jeg også akkurat godt til innkjøp av, etter en lengre tid uten proteintilskudd så er det deilig å starte med litt skikkelig kosthold igjen :)

Lenke til kommentar

Da var proteinene kjøpt. Kjøpte "Asport" fra apotek1. Begynte med den minste boksen for å se hvordan magen reagerer før jeg evt kjøper større kvanta. Når det gjelder dosering, skal jeg følge pakningsvedlegget? Der står det at man skal ta proteinene etter en treningsøkt og til hvert måltid.

Lenke til kommentar

2g - 2.5g protein pr kg kroppsvekt er anbefalt hvis man skal opp i vekt...

2.5g - 3g protein pr kg kroppsvekt er anbefalt hvis man skal ned i vekt...

 

Husk at alt ikke trenger komme fra proteinpulver som du tar i deg da, får antageligvis i det litt gjennom maten også...

 

Anbefales at du tar 1 shake med frokosten, og 1 før og etter trening...

Endret av Camron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...