Camron Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hørtes deilig ut Lars..Hvor lenge må du vente med å trene igjen? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Tror ikke han renger å tutsette trening pga et sprukket blodkar i øyet. Eneste som skjer er vel at han må gå med et rødt øyeeple i en ukes tid? Selv kom jeg nettopp hjem fra den første rygg/biceps-økta. Lavere vekt/reps i alle øvelser, men føler meg likevel 10 ganger mer sliten enn vanlig. Trodde ikke juleferien hadde så mye å si men.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Den dagen jeg tar hantelcurls med 47,5kg på hver hånd. Øyet er tilbake i temmelig normal stand. Var en tur på studioet og hadde det morsomt med kardio/magen i dag. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Skal teste ut en eller form for proteinshake nå, noen anbefalinger før jeg bare går i en helsekostbutikk og tar første og beste? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Nutrisport 90+ Whey Protein Isolate Jeg ville gått for førstnevnte da blandingen av myse og kasein fungerer bedre "allround" enn bare ren myse. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Nutrisport 90+ Whey Protein Isolate Jeg ville gått for førstnevnte da blandingen av myse og kasein fungerer bedre "allround" enn bare ren myse. 5380026[/snapback] PF sin motvekt mot 90+ er jo whey tech ikke isolate da, å det er såvidt jeg husker ikke ren myse. Men 90+ er nok et bedre valg, bruker selv den nå. kjøpte meg forresten grabs til nedtrekken og roingen, blir bra Lenke til kommentar
2ern Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva er egentlig blandingsforholdet mellom myse og kasein på 90+, gidder ikke å bestille over nett, så jeg finner vel heller noe lignende i en butikk.. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hva er egentlig blandingsforholdet mellom myse og kasein på 90+, gidder ikke å bestille over nett, så jeg finner vel heller noe lignende i en butikk.. 5380231[/snapback] Kan jo bare lese mer på denne siden: http://www.ej-shop.no/product_info.php?cPa...&products_id=80 Regner med at ikke alle syntes det samme som meg, men jeg holdt på å spy hver gang jeg drakk 90+ med sjokoladesmak. Det verste proteinpulveret jeg har smakt. Men som de andre sa; hvis du bare skal ha ETT proteinpulver så kjøp en blanding av Myse- og Kasein- protein. Endret 4. januar 2006 av White Fox Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Har hørt at folk sier at alkohol senere på kvelden etter trening ødlegger for oppbygginga. Stemmer dette ? Endret 4. januar 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Den setningen din var litt rar Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Regner med at ikke alle syntes det samme som meg, men jeg holdt på å spy hver gang jeg drakk 90+ med sjokoladesmak. Det verste proteinpulveret jeg har smakt. 5381878[/snapback] Syns det smaker bedre enn whey tech hvis man blander med skummet melk og vann. Å det omtrent det beste proteinet på marked når man tenker på innhold og pris. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Regner med at ikke alle syntes det samme som meg, men jeg holdt på å spy hver gang jeg drakk 90+ med sjokoladesmak. Det verste proteinpulveret jeg har smakt. 5381878[/snapback] Syns det smaker bedre enn whey tech hvis man blander med skummet melk og vann. Å det omtrent det beste proteinet på marked når man tenker på innhold og pris. 5382980[/snapback] Ja, må innrømme at det er et veldig bra protein, alt utenom smaken, nå har jo ikek jeg smakt jordbærsmak da så jeg skal ikke uttale meg alt for sterkt om dette. Uansett, akkurat kommet i gang med treningen igjen etter en liten julepause grunnet skade. Herlig å kjøre bryst og triceps på treningsenteret i dag. Føler alltid at jeg kan kjøre med tunge vekter etter en lengre pause.. 100% Whey Protein, Pure Casein og Omega 3,6 og 9 har jeg også akkurat godt til innkjøp av, etter en lengre tid uten proteintilskudd så er det deilig å starte med litt skikkelig kosthold igjen Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg synnes nå TNs protein som har 90g protein pr 100g 1 g fett pr 100g 1,5g karbo pr 100g 0,17kr pr gram inkl frakt. Basic protein , eller PRO 90 Isolate som den nå skal hete. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Enkelte vil vel påstå at 80% kasein og 20% myse ikke blir helt optimalt fordelt. Men, for all del, flott produkt det også. Proteiner er jo til syvende og sist proteiner. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Da var proteinene kjøpt. Kjøpte "Asport" fra apotek1. Begynte med den minste boksen for å se hvordan magen reagerer før jeg evt kjøper større kvanta. Når det gjelder dosering, skal jeg følge pakningsvedlegget? Der står det at man skal ta proteinene etter en treningsøkt og til hvert måltid. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) 2g - 2.5g protein pr kg kroppsvekt er anbefalt hvis man skal opp i vekt... 2.5g - 3g protein pr kg kroppsvekt er anbefalt hvis man skal ned i vekt... Husk at alt ikke trenger komme fra proteinpulver som du tar i deg da, får antageligvis i det litt gjennom maten også... Anbefales at du tar 1 shake med frokosten, og 1 før og etter trening... Endret 5. januar 2006 av Camron Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Enkelte vil vel påstå at 80% kasein og 20% myse ikke blir helt optimalt fordelt. de 13 % bedre fordelt har ikke mye å si når fyren ikke er 110% seriøs (det proteinet dere annbafalte) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 de 13 % bedre fordelt har ikke mye å si når fyren ikke er 110% seriøs (det proteinet dere annbafalte) 5389253[/snapback] Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. TN Basic: 80% kasein / 20% myse 90+: 33% kasein / 65% myse Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Den tråden her burde omdøpes til den store kosttilskuddstråden Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Psj, er jo snakk om trening her også, men ikkje på longt nær så mykje kosthald, virkar det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå