Dufen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Pre-workout supplement, inneholder koffein og ymse andre ting som skal gjøre deg gira. Ene stoffet i det er i noenlunde samme familie som amfetamin, og er på WADA sin liste over forbudte stoffer. Folk opplever at de blir mer gira, får mer fokus osv. Prøv 1MR og Jack3d blir ikke heeelt det samme etterpå... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) http://www.facebook.com/Nasthetics Clean eller ikke? Hvor lang tid vil det ta å utvikle en sånn kropp? 3-5 år med meget strengt kosthold og hard trening? Er det mulig i det hele tatt, uten bruk av ulovlige midler? Endret 29. november 2011 av Brad Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) http://www.facebook.com/Nasthetics Clean eller ikke? Hvor lang tid vil det ta å utvikle en sånn kropp? 3-5 år med meget strengt kosthold og hard trening? Er det mulig i det hele tatt, uten bruk av ulovlige midler? Sånn progresjonsbilder av typa i spoilern. 20. november ble dette lagt ut. (Tilfelle noen ikke blar på siden og ser det.) Endret 29. november 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
Brad Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ja, ser han hadde et godt utganspunkt allerede når han var 17 år. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ja, ser han hadde et godt utganspunkt allerede når han var 17 år. Blir selv straks 17, og kan ikke se for meg at jeg hadde hatt sjans til å være som ham når han var 17. (Rent). Men så har jeg bare løfta i rougly ett år da, but still. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ja, kan hende han ganske så syke gener. Litt drøyt å begynne å bole allerede i 16 alderen vell? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Brad: Jeg anbefaler å fryse kyllingen, da holder det å steke en gang i uka. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ja, kan hende han ganske så syke gener. Litt drøyt å begynne å bole allerede i 16 alderen vell? Man er jo en liten miniboler allerede rundt den alderen med tanke på testonivået man har da. Min største anger er at jeg ikke begynte styrketrening når jeg var 14 år Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Man er jo en liten miniboler allerede rundt den alderen med tanke på testonivået man har da. Min største anger er at jeg ikke begynte styrketrening når jeg var 14 år Sjæl! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Man er jo en liten miniboler allerede rundt den alderen med tanke på testonivået man har da. Min største anger er at jeg ikke begynte styrketrening når jeg var 14 år Sjæl! Der tror jeg vi er flere. Angrer som en bikkje på at jeg ikke begynte tidligere, at ikke jeg fortsatte når jeg begynte med program og alt for 3 års tid siden osv. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Hvor gammel er du nå Fredrik? Er det umulig å oppnå et slikt resultat i en alder av 20+ ? Lurer også på om noen kunne hinte til et fint mageopplegg ved siden av 5x5 som jeg holder på med. Takker Endret 30. november 2011 av Hugol Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hugol, joda. Selvsagt er det mulig. Men når man er yngre er også testo-nivåene høyere og kroppen mer mottagelig for treningen. Det eldre man blir, det tregere skjer ting i kroppen Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hugol, joda. Selvsagt er det mulig. Men når man er yngre er også testo-nivåene høyere og kroppen mer mottagelig for treningen. Det eldre man blir, det tregere skjer ting i kroppen Hvor lenge er dette nivået oppegående? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Noen som bruker NO-produkter her enda? Litt drøyt å begynne å bole allerede i 16 alderen vell? Nope! Det er denne klassen som boler mest! Ripped og en brukbar kasse hele året , men de propper ikke i seg mat og trener hele uka så man ser det ikke på dem i samme grad. Den største gruppen her er ungdom og den minste gruppen er de som trener vektløfting. Endret 30. november 2011 av War 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvor gammel er du nå Fredrik? Er det umulig å oppnå et slikt resultat i en alder av 20+ ? Lurer også på om noen kunne hinte til et fint mageopplegg ved siden av 5x5 som jeg holder på med. Takker Jeg er 23 år gammel nå.. Ingenting er umulig, det tar bare litt lengre tid. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Føler meg nesten mobba med mine 27 år her Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Føler meg nesten mobba med mine 27 år her Du er ikke alene, fylte 26 idag. Foreever young. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Føler meg nesten mobba med mine 27 år her Du er ikke alene, fylte 26 idag. Foreever young. Off-topic: Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Gratulerer med dagen! 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Føler meg nesten mobba med mine 27 år her Du er ikke alene, fylte 26 idag. Foreever young. Når vi var i gang. 36 år her Men det skal sies at kroppen responderer like godt på trening nå som før. mendet krever litt mere disiplin. man blir liksom litt latere og kroppen trenger mere tid på å komme i gang. Endret 30. november 2011 av leifeinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå