Fredrik Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Blitt feit sjæl. 83-84kg... Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 vurderar desse i staden for: http://www.x-life.no/harbinger_power_gloves/P_536 Korleis kan eg finne ut kva storleik eg brukar? finn noen vanlige hanskepar du ellersbruker og se størrelsen i de. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Skråbenk med stang eller dumbells? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Hvilke øvelser er anbefalt for og få fram magemusklene da ? Hvis magemuskler er svada på lik linje med jesus.. Drit i og nevn kosthold, jeg har skinnypack fra før av, men det teller jo ikke... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) vurderar desse i staden for: http://www.x-life.no/harbinger_power_gloves/P_536 Korleis kan eg finne ut kva storleik eg brukar? finn noen vanlige hanskepar du ellersbruker og se størrelsen i de. hehe, skjønnte at eg måtte det. Gjeng litt treigt oppi det hovude her av og til Blitt feit sjæl. 83-84kg... Og eg kallar meg sjølv kraftig. 96kg Endret 28. november 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Jeg tulla jo litt da Men begynner å merke det på mage osv nå. Stopper med bulk når jeg blir drittlei av å se meg selv i speilet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 vurderar desse i staden for: http://www.x-life.no/harbinger_power_gloves/P_536 Korleis kan eg finne ut kva storleik eg brukar? Jeg bruker selv Harbinger 138 eller 137/136(er så slitt at jeg ikke greier helt lese hva det står ), hansker jeg er ekstremt godt fornøyd med. Men er det tøy på overdelen av disse hanskene? Og, går hansken ned forbi håndleddet? Jeg har ingen kilder på dette, men jeg har hørt at hansken ikke skal gå nedforbi håndleddet da dette vil fungere som en støtte. Personlig bruker jeg L, og siden du har høyere vekt enn meg, tipper jeg XL for deg Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Det blir jau ikkje mykje støtte ut av det vell? Kva er isåfall farlig med å ha litt støtte? bestilte XL Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Har bestemt meg på å begynne å kjøre litt hardt på knebøy. har ikke gjort det på mange år, var ganske god på det før. noen som har et bra belte å tipse om? uansett pris?? http://www.kappi.no/ -> nettbutikk -> belte -> Titan Toro SL 10mm Lever -> kjøp herlig belte, og anbefaler på det sterkeste. Ikke gå i fella og kjøp gasp belter iallefall, denne er det spenne på og kan justere slikk at den passer deg så du slipper og bruke krefter på og stramme og få den av. jævla god også. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 I dag hadde jeg ei skikkelig drittøkt. Har til og med spist og sovet mer enn vanlig. Faen. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 I dag hadde jeg ei skikkelig drittøkt. Har til og med spist og sovet mer enn vanlig. Faen. Alle har en drittøkt av og til, men det er uansett med på og nå dine mål Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Det blir jau ikkje mykje støtte ut av det vell? Kva er isåfall farlig med å ha litt støtte? bestilte XL Husker det var en lang debatt her for en stund tilbake om hvorvidt man skal ha støtte på håndleddet ved hjelp av teip osv. Konklusjonen var vel ganske enstemt med at dette var fyfy. Da det var lenge siden husker jeg ikke konkret grunnlaget, men personlig holder jeg meg unna støtte på håndleddet Hvilke bestilte du btw? Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 I dag hadde jeg ei skikkelig drittøkt. Har til og med spist og sovet mer enn vanlig. Faen. Samme her! Har aldri hatt så lite krefter på en treningsøkt før. Selv om dagene har gått som normalt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Spør en gang til, jeg... Kjører fortsatt 5x5, men synes at nå i begynnelsen ved så lav vekt (begynte med bare stanga) har jeg alt for lite trening av ryggen, og kanskje armene synes jeg. Stangroinga og markløften er utrolig lett. Er det helt tåpelig å legge på chins e.l.? Er det meninga at man skal starte med bare stanga på 5x5 når man er nybegynner? Mange av øvelsene er veldig veldig lette... Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Jeg vet ikke med dere men hver gang jeg drar fra skole/utplassering er jeg alltid "sliten" og tenker at dette kommer til og bli slitsom økt. Men etter en god oppvarming og kjørt noen sett er jeg i toppform, selv langt etter treningen også. Flere som føler det slikk? 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Spør en gang til, jeg... Kjører fortsatt 5x5, men synes at nå i begynnelsen ved så lav vekt (begynte med bare stanga) har jeg alt for lite trening av ryggen, og kanskje armene synes jeg. Stangroinga og markløften er utrolig lett. Er det helt tåpelig å legge på chins e.l.? Er det meninga at man skal starte med bare stanga på 5x5 når man er nybegynner? Mange av øvelsene er veldig veldig lette... Har vel mye med progresjonsmodellen og teknikkøving å gjøre. Ikke noe i veien med å kanskje øke litt mer enn programmet sier, men da når du også stagnasjon fortere, men det er jo ikke verre enn å deloade. Jeg begynte aldri på scratch når jeg gikk over fra RYP til SL5x5. Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Jeg vet ikke med dere men hver gang jeg drar fra skole/utplassering er jeg alltid "sliten" og tenker at dette kommer til og bli slitsom økt. Men etter en god oppvarming og kjørt noen sett er jeg i toppform, selv langt etter treningen også. Flere som føler det slikk? Sånn pleier det å være med meg, men i dag var jeg helt tom for krefter. På fem set i push up tok jeg tilsammen 19 push up færre enn jeg gjør til vanlig. Ble egentlig bare mer daff når jeg begynte økta Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Spør en gang til, jeg... Kjører fortsatt 5x5, men synes at nå i begynnelsen ved så lav vekt (begynte med bare stanga) har jeg alt for lite trening av ryggen, og kanskje armene synes jeg. Stangroinga og markløften er utrolig lett. Er det helt tåpelig å legge på chins e.l.? Er det meninga at man skal starte med bare stanga på 5x5 når man er nybegynner? Mange av øvelsene er veldig veldig lette... Har vel mye med progresjonsmodellen og teknikkøving å gjøre. Ikke noe i veien med å kanskje øke litt mer enn programmet sier, men da når du også stagnasjon fortere, men det er jo ikke verre enn å deloade. Jeg begynte aldri på scratch når jeg gikk over fra RYP til SL5x5. Nei, men da hadde du jo RYP som bakgrunn? Jeg starter helt fra scratch. Går det for det samme? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Styrkemessig gjør det jo det, så spørs det hvordan du ligger an teknikkmessig. Det er ikke så farlig for deg å løfte litt feil når belastningen er så lav, men blir fort verre om du starter å jobbe opp mot 85-90% av 5RM osv. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Gjentar ett spørsmål her: Hvilke øvelser er anbefalt for og få fram magemusklene da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå