2ern Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Trener rygghev og mage hver "dag", glemte å skrive det på, det samme gjorde jeg med bakside skuldre. Kjører sistnevnte enten med snorer eller med manualer, føler at det fungerer bra. Ellers så jogger jeg 1-2 ganger pr uke, så jeg kommer nok ikke til å ta flere benøvelser enn knebøy, har intet ønske om å få mer muskelmasse på bena. Takk for kommentaren Endret 31. desember 2005 av Erik-Tor Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Trener rygghev og mage hver "dag", glemte å skrive det på, det samme gjorde jeg med bakside skuldre. Kjører sistnevnte enten med snorer eller med manualer, føler at det fungerer bra. Ellers så jogger jeg 1-2 ganger pr uke, så jeg kommer nok ikke til å ta flere benøvelser enn knebøy, har intet ønske om å få mer muskelmasse på bena. Takk for kommentaren 5361954[/snapback] Det er når du hviler muskelene vokser, så du bør nok ikke trene bakside skuldre hver dag. Mage og korsrygg kan du trene hver hver gang, hvis du trener lett. Når det gjelder bei, ville jeg lagt til en øvelse for Hamstring i hvert fall. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ah, har skrevet feil. Trener selvfølgelig ikke bakside skuldre hver treningsdag, mente bare å skrive at jeg hadde glemt å nevne muskelgruppen. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ah, har skrevet feil. Trener selvfølgelig ikke bakside skuldre hver treningsdag, mente bare å skrive at jeg hadde glemt å nevne muskelgruppen. 5362983[/snapback] Ah, men da så. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Eit nytt år ligger og venter, og etter ein juleferie av det slappe slaget er det på tide å begynne å trene litt igjen. I den forbindelse lurte eg på om nokon kunne sette opp eit forslag til treningsprogram. Satser på å trene 3 gonger i veka. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 http://www.tn.no/default.asp?go=trening&aid=64 Bare å trene etter RYP det! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Om du er medlem på et helsestudio så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med en av de personlige trenerne der så kan du få et skreddersydd opplegg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 http://www.tn.no/default.asp?go=trening&aid=64 Bare å trene etter RYP det! 5369455[/snapback] Gjorde det i haust, og var godt fornøyd med det. Men ut frå timeplanen min dette semesteret ser det ut til at det vil passe best med trening tysdag, onsdag og fredag. Dermed passer ikkje RYP så bra. LarsP: Det er dårleg med personlege trenarar der eg trenar. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tirsdag: Bryst/Triceps Onsdag: Rygg/Biceps Fredag: Ben/skuldre Så kan du trene magemusklene hjemme når du har tid. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Noe jeg ville foretrukket: Tirsdag: Rygg/Triceps Onsdag: Bryst/Biceps Fredag: Ben/skuldre Avhenger vel litt fra person til person Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Takk til begge to. Eg får ta og prøve meg litt fram og sjå kva for eit oppsett som passer meg best. Ved trening av Biceps/Triceps, er det best å ta fleire øvelser på desse gruppene, i så tilfelle kva for nokre foretrekk dykk? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Biceps: Bicepscurl og omvendt bicepscurl, hantelcurl... Triceps: Franskpress, pushdown.. Slik jeg foretrekker det, men prøver å variere.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Biceps: Stående curls Scottcurls Omvendt bicepscurl Triceps: Tricepspress Pushdown Franskpress Det er de øvelsene jeg som regel bruker. Noen ganger kan man variere med øvelser som: hantelcurl (biceps) Stående dobbel kabelcurl (biceps) dips (triceps) kickbacks (triceps) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Biceps: Curls med vanlig stang. Sittende hammercurl Scottcurls triceps: Franskpress Smallbenk Dips Sittende franskpress bak hode En arms pushdown Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Da var jeg i full gang igjen. Holdt på i 2 uker nå og føler meg mer "oppsvulmet" allerede, ganske digg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Takk for all hjelp til no. Gleder meg til eg kjem i gang med treninga igjen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Årets første trening unnagjort. Tenkte jeg skulle starte forsiktig med en liten bicepsøkt. Men, klarer aldri å moderere meg når jeg er først i gang. Siste settet på bicepscurl så smelte jeg på 47,5kg. Det gikk helt greit til den 8 repetisjonen hvor det ene blodkaret i venstreøyet røyk. Blood and guts baby! Lenke til kommentar
2ern Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hoho. Jeg personlig får en intenst svie i min venstre "pupp" hvis jeg tar i litt vel mye på bicepsen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 47,5 kg på kvar arm? Ganske respektabelt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Nei , det må jo i så fall være curl med stang. 47,5 kg på hver arm? Noooo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå