Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Trener rygghev og mage hver "dag", glemte å skrive det på, det samme gjorde jeg med bakside skuldre. Kjører sistnevnte enten med snorer eller med manualer, føler at det fungerer bra. Ellers så jogger jeg 1-2 ganger pr uke, så jeg kommer nok ikke til å ta flere benøvelser enn knebøy, har intet ønske om å få mer muskelmasse på bena. Takk for kommentaren :)

Endret av Erik-Tor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trener rygghev og mage hver "dag", glemte å skrive det på, det samme gjorde jeg med bakside skuldre. Kjører sistnevnte enten med snorer eller med manualer, føler at det fungerer bra. Ellers så jogger jeg 1-2 ganger pr uke, så jeg kommer nok ikke til å ta flere benøvelser enn knebøy, har intet ønske om å få mer muskelmasse på bena. Takk for kommentaren :)

5361954[/snapback]

Det er når du hviler muskelene vokser, så du bør nok ikke trene bakside skuldre hver dag.

Mage og korsrygg kan du trene hver hver gang, hvis du trener lett.

 

Når det gjelder bei, ville jeg lagt til en øvelse for Hamstring i hvert fall.

Lenke til kommentar

Biceps:

Stående curls

Scottcurls

Omvendt bicepscurl

 

Triceps:

Tricepspress

Pushdown

Franskpress

 

Det er de øvelsene jeg som regel bruker. Noen ganger kan man variere med øvelser som:

 

hantelcurl (biceps)

Stående dobbel kabelcurl (biceps)

dips (triceps)

kickbacks (triceps)

Lenke til kommentar

Årets første trening unnagjort. Tenkte jeg skulle starte forsiktig med en liten bicepsøkt.

 

Men, klarer aldri å moderere meg når jeg er først i gang. Siste settet på bicepscurl så smelte jeg på 47,5kg. Det gikk helt greit til den 8 repetisjonen hvor det ene blodkaret i venstreøyet røyk.

 

Blood and guts baby!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...