Sink Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Drit nå i hvordan han foretrekker å trene da. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har tatt ett valg og det endrer jeg ikke. Du toppris er faktisk den første som har kommet med ett forslag. Jeg vil ha forslag til tredemølle eller en annen slags løpemaskin. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimapparater/tredemoelle/run-starter-11-12-tredemoelle-1074563 Men husk at tredemøller ikke er verdens snilleste mot knærne dine... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Men husk at tredemøller ikke er verdens snilleste mot knærne dine... Enig, du burde ta de litt lengre turene dine ute, eventuelt dele det opp, ta en halvdel ute og resten inne. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Men siden det er uaktuelt ville jeg heller vurdert en sykkel eller ellipsemaskin. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Jeg trente bryst på fredag, og biceps på lørdag, og er sår med litt gangsperr i begge nå. Hva kan i dag være lurt å trene, utenom underkroppen? Og da hvilke øvelser? Eller er ben og lår beste alternativet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Stølhet forhindrer deg ikke å i trene de støle områdene. Det vil kanskje forlenge restitusjonen litt, men bør ikke stoppe deg fra å trene. Dessuten bør du trene systematisk, ikke bare bestemme deg for å trene noe da og noe da, alt ettersom hva som passer deg. Etter hva jeg har fått med meg er du nybegynner, og det å dele opp kroppen så voldsomt at du har en egen dag med biceps er sløst potensiale. Da vil det sannsynligvis gå lang tid mellom hver gang du kjører gjennom muskelgrupper, og du vil få mindre ut av det. Kom deg på et fullkroppsprogram som du kjører tre ganger i uka. Det er det beste alternativet. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Dessuten bør du trene systematisk, ikke bare bestemme deg for å trene noe da og noe da, alt ettersom hva som passer deg. Etter hva jeg har fått med meg er du nybegynner, og det å dele opp kroppen så voldsomt at du har en egen dag med biceps er sløst potensiale. Da vil det sannsynligvis gå lang tid mellom hver gang du kjører gjennom muskelgrupper, og du vil få mindre ut av det. Kom deg på et fullkroppsprogram som du kjører tre ganger i uka. Det er det beste alternativet. Planen min var basert på at jeg elsker å trene, så derfor vil jeg opp på studioet hver dag, og tenkte å trene kun 1 muskel hver dag ville tillate meg det! Jeg meldte meg akkurat opp på gregplitt.com, og der har jeg ikke funnet noe program enda. Bare en haug med øvelser man kan gjøre for de forskjellige musklene. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har funnet en tredemølle nå som jeg skal kjøpe på Tirsdag. Dermed så er mitt problem løst. Dere kan gjerne fortsette å komme med anbefalinger. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har funnet en tredemølle nå som jeg skal kjøpe på Tirsdag. Dermed så er mitt problem løst. Dere kan gjerne fortsette å komme med anbefalinger. Ja hvorfor ikke, en kompis av meg hadde en trimsykkel i stua som jeg trodde var pynt. Han gikk ned fra 100kg til 85kg fra januar til mars i fjor... Om du kan bruke så mye som 10k på tredemølle ville jeg sett om jeg fikk tak i en brukt en på finn. Herer en f.eks... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Ja men jeg har ikke tenkt til og skaffe meg tredemølle for og bli slank men for å få en bedre kondis. Jeg har hørt at tredemølle skal være ganske effektivt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Det avhenger jo da av treningsmetode men ja. 4x4 er velprøvd og mange har hatt gode resultater med dette. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Dessuten bør du trene systematisk, ikke bare bestemme deg for å trene noe da og noe da, alt ettersom hva som passer deg. Etter hva jeg har fått med meg er du nybegynner, og det å dele opp kroppen så voldsomt at du har en egen dag med biceps er sløst potensiale. Da vil det sannsynligvis gå lang tid mellom hver gang du kjører gjennom muskelgrupper, og du vil få mindre ut av det. Kom deg på et fullkroppsprogram som du kjører tre ganger i uka. Det er det beste alternativet. Planen min var basert på at jeg elsker å trene, så derfor vil jeg opp på studioet hver dag, og tenkte å trene kun 1 muskel hver dag ville tillate meg det! Jeg meldte meg akkurat opp på gregplitt.com, og der har jeg ikke funnet noe program enda. Bare en haug med øvelser man kan gjøre for de forskjellige musklene. Hvordan er treningen din lagt opp? Sånn fra dag til dag. Hva trener du når? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Dessuten bør du trene systematisk, ikke bare bestemme deg for å trene noe da og noe da, alt ettersom hva som passer deg. Etter hva jeg har fått med meg er du nybegynner, og det å dele opp kroppen så voldsomt at du har en egen dag med biceps er sløst potensiale. Da vil det sannsynligvis gå lang tid mellom hver gang du kjører gjennom muskelgrupper, og du vil få mindre ut av det. Kom deg på et fullkroppsprogram som du kjører tre ganger i uka. Det er det beste alternativet. Planen min var basert på at jeg elsker å trene, så derfor vil jeg opp på studioet hver dag, og tenkte å trene kun 1 muskel hver dag ville tillate meg det! Jeg meldte meg akkurat opp på gregplitt.com, og der har jeg ikke funnet noe program enda. Bare en haug med øvelser man kan gjøre for de forskjellige musklene. Har du vurdert RYP eller 5x5? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Ang. deffing. Hvor mye kan man gå ned på 1 uke, vist man ligger i 2-300 kalorier i underksudd hver dag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Ang. deffing. Hvor mye kan man gå ned på 1 uke, vist man ligger i 2-300 kalorier i underksudd hver dag. Omtrent 200-300 gram. Men et så lite overskudd er utrolig vanskelig å treffe på. Da må du veie alt og være PINLIG nøyaktig. For ikke å snakke om forbrenningen din, både basal og aktivitetsmessig. Endret 27. november 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Er det noen som har erfaringer med merket Tunturi mår det gjelder trimmaskiner Osv. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Noen som har tips til noe man kan lagge skikkelig heite sports drink/shake av. Gikk te innkjøp av en sånn mixer maskin som man kan putte frukt og grønnsaker oppi, også lurer jeg på om noen har tips til ingredienser? Frosne bær, banan, mjølk, juice, kesam, cottage cheese, havregryn, pære, eple etc. Om det kan knusast i maskina så kan det brukast. Eg kjøper 2kg-posar med bringebær, skogsbær, jordbær osv. på butikken som eg har liggande i frysaren. Vanlegvis går det oppi mjølk, juice, bær, banan og CC. steike bra. jeg brukte bl.a banan og mjølk i går og det smakte kjempegodt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Ang. deffing. Hvor mye kan man gå ned på 1 uke, vist man ligger i 2-300 kalorier i underksudd hver dag. Du vil gå opp 3 kg av det. Sett at du drikker mye vann. Eller kanskje ned 5 kg om du drikker mindre vann enn nå og akkurat har vært på do. Poenget mitt? En uke vil være altfor liten tid til å se på noen reell vektnedgang med tanke på andre ting enn vann, glykogenlagre osv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Tror ikke poenget hans er at han skal på en ukes slankekur, men heller hvor mye man i snitt kan forvente i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå