Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Kjøpte denne her om dagen: http://www.kost1.no/product_info.php?cPath=2&products_id=340&osCsid=548d9f9d0732325183a0e8508c17b5d8 Får se om jeg blir fornøyd på sikt :-) Smaker iallefall helt greit, men ikke akkurat Litago Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Wøhøy! Mottok Tommy Kono-bindene i posten idag. 14 dagers leveringstid ble det fra bodybuilding.com. Ikke åpnet i tollen (verdi 35 dollar). 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Kjøpte denne her om dagen: http://www.kost1.no/product_info.php?cPath=2&products_id=340&osCsid=548d9f9d0732325183a0e8508c17b5d8 Får se om jeg blir fornøyd på sikt :-) Smaker iallefall helt greit, men ikke akkurat Litago Dalblads med melk og 15 min i kjøleskapet likner på Litago/oboy Endret 25. november 2011 av magb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Kjøpte denne her om dagen: http://www.kost1.no/product_info.php?cPath=2&products_id=340&osCsid=548d9f9d0732325183a0e8508c17b5d8 Får se om jeg blir fornøyd på sikt :-) Smaker iallefall helt greit, men ikke akkurat Litago Dalblads med melk og 15 min i kjøleskapet likner på Litago/oboy Godt mulig, fikk pakketilbud i butikk, så fikk ikke så mye å velge i :-) Edit: skal dog prøve med 15 minutt i kjøleskapet :-) Endret 25. november 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
magb Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 15 min i kjøleskapet er et godt triks som jeg har hatt mye glede av, ikke bare på Dalblads Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Noen som har tips til noe man kan lagge skikkelig heite sports drink/shake av. Gikk te innkjøp av en sånn mixer maskin som man kan putte frukt og grønnsaker oppi, også lurer jeg på om noen har tips til ingredienser? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 2 Scoops med herbalife (vanilje), 50-100g Havregryn, ca 50g Fryst bær (foretrekker blåbær), 5-6dl melk. Fins ikke bedre! Masse vitaminer/antioksydanter, masse energi/proteiner! Også smaker det helt sinnsykt godt! :love: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Herbalife? Sølevann mener du? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Noen som har tips til noe man kan lagge skikkelig heite sports drink/shake av. Gikk te innkjøp av en sånn mixer maskin som man kan putte frukt og grønnsaker oppi, også lurer jeg på om noen har tips til ingredienser? Frosne bær, banan, mjølk, juice, kesam, cottage cheese, havregryn, pære, eple etc. Om det kan knusast i maskina så kan det brukast. Eg kjøper 2kg-posar med bringebær, skogsbær, jordbær osv. på butikken som eg har liggande i frysaren. Vanlegvis går det oppi mjølk, juice, bær, banan og CC. Endret 25. november 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Herbalife? Sølevann mener du? Noen som har god greie på kosthold og trening er det Hennning. Han Er også en stor distributør av Herbalife. Er det noe han anbefaler i sammenheng med trening og kosthold så er det Herbalife. Han har også i seg 2-3 shaker hver dag. Han og broren hans er to levende bevis på at dette er ett bra produkt. Jeg går forsåvidt også på det, og energien og overskuddet man får er ganske unikt noe annet jeg har vært borti. Usikker på om man får sett bilder av han om man ikke er venn med han tho. Han fikk hvertfall 3plass i sin klasse på NM i bodybuilding nå i høst. Endret 25. november 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Han sier vel strengt tatt ikke at fett kan bli til muskler (i hvert fall ikke i det du har sitert). Det han sier er helt sant, noe jeg selv har erfart. Har man fett på kroppen, som jeg har, og lever på kaloriunderskudd, samtidig som man får i seg masse proteiner, vil man sakte men sikkert bygge muskler, økte i styrke og redusere fettmasse. "- De som vil ned i vekt har ofte energi lagret på kroppen, i form av fett, som kroppen kan bruke for å bli sterkere, sier han." Når det allerede finnes en myte blant "vanlige folk" at _fett kan bli til muskler_, og dette sitatet kommer uten noen oppfordring til å spise ekstra med proteiner, er det ikke rart folk blir forvirret! Er det bare jeg som syns det var en veldig uheldig formulering? Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Jeg ser hva du mener; det burde blitt påpekt at fett ikke blir til muskler, slik mange tror. Dog er det helt sant at fett kan brukes som energi til treningsøkter, som igjen er med på å bygge muskler . Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Herbalife? Sølevann mener du? Noen som har god greie på kosthold og trening er det Hennning. Han Er også en stor distributør av Herbalife. Er det noe han anbefaler i sammenheng med trening og kosthold så er det Herbalife. Han har også i seg 2-3 shaker hver dag. Han og broren hans er to levende bevis på at dette er ett bra produkt. Jeg går forsåvidt også på det, og energien og overskuddet man får er ganske unikt noe annet jeg har vært borti. Usikker på om man får sett bilder av han om man ikke er venn med han tho. Han fikk hvertfall 3plass i sin klasse på NM i bodybuilding nå i høst. Så klart anbefaler han Herbalife hvis han er distributør av produktet. En Opel-selger vil selvfølgelig anbefale en Opel, og ikke en Volvo. Tror du seriøst at Herbalife-produktene har hatt vesentlig påvirkning på hans fremgang? Jeg vet selv at dersom jeg erstatter det jeg bruker av pulver med ren mat så har det fint lite å si på progresjonen. Det handler bare om hva jeg synes er praktisk å innta. Det er nok fint lite unikt med Herbalife i forhold til andre tilskuddsprodusenter. Endret 25. november 2011 av Discipline Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Yeah, da har jeg bestilt Adidas power lifter sko og Iron woody pull ups band fra Usa, håper ikke det tar sååå lang tid før jeg får det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Rogue fitness Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Herbalife? Sølevann mener du? Noen som har god greie på kosthold og trening er det Hennning. Han Er også en stor distributør av Herbalife. Er det noe han anbefaler i sammenheng med trening og kosthold så er det Herbalife. Han har også i seg 2-3 shaker hver dag. Han og broren hans er to levende bevis på at dette er ett bra produkt. Jeg går forsåvidt også på det, og energien og overskuddet man får er ganske unikt noe annet jeg har vært borti. Usikker på om man får sett bilder av han om man ikke er venn med han tho. Han fikk hvertfall 3plass i sin klasse på NM i bodybuilding nå i høst. I tillegg har det hatt fantastiske resultater på meg og stort sett alle som prøver produktene ordentlig. Mer enn nok til at jeg har valgt å ha det som fulltidjobb Det er på ingen måte noe mirakelmat, bare akkurat det kroppen trenger i en shake. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Akkurat! Folk forventer jo at det skal ha samme effekt som steroider eller noe sånt. Men det er rett og slett snakk om balanserte måltider med akkurat det man trenger. Masse vitaminer, mineraler, fiber, karbohydrater og proteiner. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Som du kan få gjennom andre produkter og med litt innsats. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Har fått ein boks med kreatin frå iHerb.com, men oppi boksen er det ein slags papplapp. Kva er denne til, kan eg kaste den, eller er den der for å ta imot fuktighet etc? Edit: Det står dry card. Kan eg bare kaste den? Endret 25. november 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå