Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

inb4 fotballspelar

:!:

Lol, tok den ikke før nå. Jeg har faktisk vært både fotballspiller og syklist :)

og da er det på tide med knebøy også! :D

Det blir mye knebøy med alle ju jutsu kastene :) Men sånn seriøst, bør jeg trene alle muskelgruppene, eller er det greit med fokus på overkropp?

Lenke til kommentar

Det blir mye knebøy med alle ju jutsu kastene :) Men sånn seriøst, bør jeg trene alle muskelgruppene, eller er det greit med fokus på overkropp?

Heilt seriøst, tren heile kroppen. Inkludert beina.

Du får ikkje kraftig lårmusklatur av å gå på beina, det får du av å trena dei tungt. Mange overvurderer sine eigne bein. Ta deg ein tur på treningssenteret og finn ut kor tungt du kan løfta på knebøy og markløft. Dei to øvingane er ganske tekniske, så sett deg inn i den delen først.

Knebøy/markløft 3 gonger i veka er nok for beina sin del. Der vil du samtidig trena ein god del støttemusklatur, rygg og anna knask.

Lenke til kommentar

inb4 fotballspelar

:!:

Lol, tok den ikke før nå. Jeg har faktisk vært både fotballspiller og syklist :)

og da er det på tide med knebøy også! :D

selvfølgelig skal man trene kroppen og ikke fokusere bare på 50% av kroppen :) Knebøy trener heller ikke bare bein om du tror det.

Hva mener du med ju jutsu kastene?

no excuses!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...