Tanner Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Tom for proteinpulver! Tips til et godt men billig pulver? Har myo-protein nå, smaker godt, men går med et laken på 3kg. :S Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Whey Tech vanilje fra PF. Jeg er på andre tønna nå, og smaken er mye bedre enn annet jeg har smakt. Kjøpte det for 499 i sverige, synes det er en helt ok pris Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Mulig å bestille det på nett? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Whey Tech vanilje fra PF. Jeg er på andre tønna nå, og smaken er mye bedre enn annet jeg har smakt. Kjøpte det for 499 i sverige, synes det er en helt ok pris 499? Hvor mange kg? 1 kg koster 349 på PF sine nettsider, så hvis du kjøpte 1 kg var det litt dyrt...? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Oida, glemte det ja Er 3kg Edit: @Tanner: http://www.bodypower.se/sv/search?q=whey+tech Dette var jo mye dyrere enn jeg kjøpte det for (samme butikk), så mulig jeg bare var heldig og kom borti et tilbud Endret 24. november 2011 av stizzen Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 De bøttene han snakker om er på 3kg =) Billig å greit: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-5/whey-80 Dyrt og godt: Dalblads eller Gold standard. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-class Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 http://www.norkost.no/activate_whey_proteinpulver_3000g_sjokolade/P_59 Mmmmmmm Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Jeg skal øke muskelmassen i overkroppen litt, altså både rygg, bryst og mage. Jeg har ganske store ben(mye muskler) fra før av, er det da greit å fokusere på overkropp? Hvilke øvelser anbefaler dere? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 inb4 fotballspelar Kjør baseøvingar. Benkpress, decline benk, incline benk, chins, pull-ups, nedtrekk, roing, push-ups etc. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Det høres fornuftig ut. Jeg trener mye ellers, så hvor mye kalorioverskudd bør jeg ligge på? Jeg trener allerede kampsport 3-4 ganger i uka, og ligger nå på ca 3000-3500 kcal. Jeg er forøvrig 82-84kg nå og 191. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 inb4 fotballspelar :!: Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Tom for proteinpulver! Tips til et godt men billig pulver? Har myo-protein nå, smaker godt, men går med et laken på 3kg. :S Denne er sinnsykt god! Hvertfall i jordbær. Billig er den også! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 inb4 fotballspelar :!: Lol, tok den ikke før nå. Jeg har faktisk vært både fotballspiller og syklist Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 inb4 fotballspelar :!: Lol, tok den ikke før nå. Jeg har faktisk vært både fotballspiller og syklist og da er det på tide med knebøy også! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Applies to soccerplayers as well!!!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=0iL7DdAKnAc 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 inb4 fotballspelar :!: Lol, tok den ikke før nå. Jeg har faktisk vært både fotballspiller og syklist og da er det på tide med knebøy også! Det blir mye knebøy med alle ju jutsu kastene Men sånn seriøst, bør jeg trene alle muskelgruppene, eller er det greit med fokus på overkropp? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Det blir mye knebøy med alle ju jutsu kastene Men sånn seriøst, bør jeg trene alle muskelgruppene, eller er det greit med fokus på overkropp? Jeg tør faktisk påstå at å trene kun underkropp kan gå helt fint, men å trene kun overkropp er på tryne. Tren hele kroppen. Det finnes ingen grunn til å droppe ben. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Det blir mye knebøy med alle ju jutsu kastene Men sånn seriøst, bør jeg trene alle muskelgruppene, eller er det greit med fokus på overkropp? Heilt seriøst, tren heile kroppen. Inkludert beina. Du får ikkje kraftig lårmusklatur av å gå på beina, det får du av å trena dei tungt. Mange overvurderer sine eigne bein. Ta deg ein tur på treningssenteret og finn ut kor tungt du kan løfta på knebøy og markløft. Dei to øvingane er ganske tekniske, så sett deg inn i den delen først. Knebøy/markløft 3 gonger i veka er nok for beina sin del. Der vil du samtidig trena ein god del støttemusklatur, rygg og anna knask. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 (endret) . Endret 24. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 inb4 fotballspelar :!: Lol, tok den ikke før nå. Jeg har faktisk vært både fotballspiller og syklist og da er det på tide med knebøy også! Det blir mye knebøy med alle ju jutsu kastene Men sånn seriøst, bør jeg trene alle muskelgruppene, eller er det greit med fokus på overkropp? selvfølgelig skal man trene kroppen og ikke fokusere bare på 50% av kroppen Knebøy trener heller ikke bare bein om du tror det. Hva mener du med ju jutsu kastene? no excuses! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå