White Fox Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Daså, White Fox...Det bar jo latterlig...Du betalte vel ikke på forhånd? 5311803[/snapback] Nei, selvfølgelig ikke, hadde mast mye mer da. Men vet du om noen andre steder? Lenke til kommentar
espinos Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hizzala: det var ikke lett å vite at du utalte deg om han da.. men uansett, jeg skjønte det ikke var de tallene som var meningen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Men vet du om noen andre steder? Nope, ingen steder på nett.. TN burde virkelig begyne salget av fettklyper igjen.. Prøv å sjekk på Apotek o.l! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Har protein pulver og gaining pulver noen bivirkninger eller negative sider? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Nei. Bortsett frå prisen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Nei. Bortsett frå prisen. 5317361[/snapback] Og at enkelte får magetrøbbel grunnet konsistensen. Tar på å hive innpå flere liter grøt om dagen. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hizzala: det var ikke lett å vite at du utalte deg om han da.. men uansett, jeg skjønte det ikke var de tallene som var meningen. 5316010[/snapback] Ikke no problem hehe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Nei. Bortsett frå prisen. 5317361[/snapback] Og at enkelte får magetrøbbel grunnet konsistensen. Tar på å hive innpå flere liter grøt om dagen. 5317658[/snapback] De fleste proteinene klumper seg i magen, så problemet personer får med magen kommer nok mye av det andre kostholdet de også har, eventuelt syrebalansen de har i magen. Jeg sleit litt med magen i starten, nå merker jeg ingenting til det etter omtrent 50kg protein. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nå er tiden inne for å handle hos TN Trykk på luke 24 på forsiden. fleste varer til lavere priser. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Har inngått et veddemål med en kamerat. Førstemann til 85 kg, og det står 100kr på spill . Han veier rett under 80 og jeg veier rett over 90. Han stresser ganske mye med å komme opp i vekt, han spiser som søren, så det er ganske retferdig vil jeg si. Jeg vil selvfølgelig bare ta av meg fett. Tenkte hovedsaklig å kutte carbo fuel i shaken etter trening, og jogge 15-20 min etter hver treningsøkt (ca. 3 ganger i uken). Har ikke tenkt til å legge om hele livsstilen min pga. dette, men hvis dere har noen enkle råd som er effektive så vil jeg gjerne høre de . Ang. proteinshake. Når er det meste effektivt å ta den? Pleier å ta en etter trening, men er det kanskje en ide å ta en liten shake før jeg legger meg også? - Andreas Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) skal du bare ta 1 gang ? ta noen gram før trening og resten etterpå. Det beste er nok protein i alle måltider, ikke bare på trening. ( om du skal bygge muskler) Dvs 30-40 gram til alle måltidene dine kan ikke bygge muskler av luft. Endret 24. desember 2005 av War Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 nei, nei. Spiser generelt mye, så jeg tror jeg får i meg temmelig ok med proteiner. Prøver også å få i meg proteinrik mat. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Trener nå fem timer i uka, 3 dager på trningsenter og 3 dager med joggetrening. Blir nå mer og mer kondisjons trening, i og med det er det jeg vil ha mest ut av. Skal under 42 min på mila til sommeren, og helst bryte 40min grensa om før to år er gått. Det er litt løse mål men har i værtfall satt et mål, og ca 75kg +- tung Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Da har jeg fått kjøpt MealTech, en eske proteinsjokolader og MultiMiVi, med 10% rabatt. Fikk også smaksprøve - "Chocolate Protein Shake" 500 ml med 53 gram proteiner. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Syntes det er så mange her som har en så veldig rask utvikling i diverse øvelser, særlig benkpress. Jeg leser om folk som har trent i 6-12 mnd og er allerede oppe i 100 kg i maksløft (så fremt de ikke lyver). Personlig så har jeg drevet med styrketrening mer el mindre kontinuerlig i ca 3 år, men jeg har aldri lekt meg med proteinpulver, creatine etc. I benkpress ligger jeg nå på ca 90 kg i maksløft, trener 6 * 3 med 70 kg. Jeg er veldig nøye på korrekt løfteteknikk. Noen som mener at jeg har en unormalt dårlig progresjon? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Erik-Tor; hater å si det, men det virker som det går litt saktere med deg enn med mange andre ja. Jeg begynte å trene i høst og har gått opp 30kg i benken som faktisk er den øvelsen hvor jeg har økt minst prosentvis. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Tenkte meg det, men ikke at dette er noe som bryr meg nevneverdig. Har alltid trent for å trene, og ikke noe mer. Har f.eks aldri satt trening foran skole og andre festligheter. Skal av ren nysgjerrighet prøve å forbedre litt fram til sommeren, prøve meg på en el annen type shake osv. Tips? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kan du ikke legge ut programmet og evt fortelle litt om kostholdet ditt? Angående proteinshakes så er jeg veldig fornøyd med 90+ som fåes kjøpt på ej-shop. Grei smak, meget bra næringsinnhold og en fornuftig pris. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Dag 1: Bryst + Triceps - Benkpress - Skråbenk med hantel - Flies (evt pec-dec) - Franskpress - Dips - Mage + korsrygg Dag 2: Biceps og Latticimus (?) - Curl med rett stang - Curl med curlstang - Curl med hantler (vrir hånden "oppover" og "nedover", vanskelig å forklare) - Nedtrekk - Sittende roing - Stående nedtrekk med strake armer (vanskelig å forklare, men det svir godt) Dag 3: Skuldre + knebøy - Strake løft over hodet med rett stang - Løft med strake armer ut til siden - Skulderpress med hantel, vrir hendene. Mener den heter militærpress elns. - Vanlig knebøy i maskin Klarer igrunn ikke forklare mer, men klarer jo forsåvidt en del her. Kjører 6-8 * 3 med 35-40 kg med vanlig skulderpress. Kostholdet er vel forsåvidt relativt variert, men jeg tenker ikke særlig mye på det. Spiser det jeg får på bordet. Er i forsvaret, så jeg får vel forsåvidt et ganske variert kosthold sånn sett. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Synest det var et greit program, men du mangler en del. Dag en ser fin ut. Men korsrygg kan du trene samme dag som du trener Biceps og Latissimus Dorsi. Hvilke øvelser er det snakk om for korsrygg Btw? Når det gjelder dag to, så synest jeg du hadde en øvelse for mye på Biceps, men det spørs jo selfølgelig på antall sett. Rundt 5-6 sett holder lenge. Du har fine øvelser for Lats. Regner med du varierer mellom smalt og bredt grep på nedtrekk? Du kan jo også vurdere Chins. I tillegg til sittende roing, så ville jeg lagt til stående stangroing også. Dette gjør at du får mer masse på ryggen. Kan også trene Latissimus Dorsi godt, men det spørs på løftebanen. Hvis ikke markløft går inn under korsrygg-øvelsene, så legg til det. - Strake løft over hodet med rett stang- Løft med strake armer ut til siden - Skulderpress med hantel, vrir hendene. Mener den heter militærpress elns. 1) Militærpress 2) Sidehev 3) Arnoldpress Sånn skal det være, hvis jeg har forstått deg rett. Det ser greit ut det, men du har ingen øvelse for bakside skuldre. Du kan godt bytte ut arnoldpress med en øvelse for baksiden. Militærpress og arnoldpress trener samme muskelen, så du kan droppe enav de, eller enda bedre, variere mellom å ta de. Annenhver uke f. eks. Øvelser for bakside skuldre: Trur du forstår. Når det gjelder bein har du altfor få øvelser. Du trener hverken legger eller hamstrings. (Legger blir aktivert litt under knebøy, ikke nok). Et eksempel til bein: Knebøy Beinpress Lårcurl Strake markløft Stående tåhev Bein er ei stor muskelgruppe vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå