Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Takk for at du siterer Zlatan og gir han et påskudd for å komme tilbake til tråden.

Føler hatet mot denne "zlatan" er som hatet mot Justin Bieber. Jeg vet ikkje hva han har gjort, men siden alle andre hater han, hater jeg også han.

Takk og godnatt!

Lenke til kommentar

Det er individuelt om ein har behov for heva hel på knebøy. Kjem an på kroppstypen og fleksibilitet.

Den beste måten å finna ut om det har noko for seg på er å løfta eit sett med flat sko og prøva neste sett med to vektskiver under helane. Det er ikkje like bra som ein ferdigbygd sko sjølvsagt, men kan gje ein viss peikepinn. Å i tillegg filme er sjølvsagt ikkje dumt.

Lenke til kommentar

Jeg må prøve jeg også, i morgen på trening :).

Har nettopp kommet hjem fra NM i Styrkeløft, hvor jeg har kost meg i hele dag som tilskuer. Utrolig morsomt å se så mange utrolige løft. Masse nye norgesrekorder ble det også. Synd jeg ikke hadde anledning til å være der i går, da de store gutta løfta :(.

Lenke til kommentar

Har nettopp kommet hjem fra NM i Styrkeløft, hvor jeg har kost meg i hele dag som tilskuer. Utrolig morsomt å se så mange utrolige løft. Masse nye norgesrekorder ble det også. Synd jeg ikke hadde anledning til å være der i går, da de store gutta løfta :(.

eer det mulig å se dette på tv eller nett?

Lenke til kommentar

eer det mulig å se dette på tv eller nett?

Jeg regner med du sikter til NM og ikke til treningsøkten min i morgen ;).

Det ble ikke offisielt filmet, men det blir sikkert lagt ut noen filmsnutter på YouTube etterhvert; jeg så det var flere som filmet. Resultatene kan du se her :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...