bIsk0p Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Greit, man kan ikke splitte helkroppsprogram.. Tror kanskje jeg går for en to splitt. Forslag til hvordan jeg skal sette det opp slik jeg kan trene 4 dager på rad? dag1: ben dag2: overkropp dag3: ben dag4: overkropp ??? Tenker også på øvelser, markløft f.eks er jo både bein og rygg. Samme er jo egentlig knebøy. Det blir ikke litt mye da? :/ Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Jeg har et spørsmål jeg tenkte kunne være interssant: Basert på det jeg har lest hva av dere brukere her inne skriver av både treningsprogram og kosthold, og treningserfaringene dere deler, vil jeg konkludere med at dere er stort sett fornøyd med treningslivet deres. På en skala fra 1-10, hvor vil dere plassere dere mtp. på treningsprogram, kosthold og kroppsbygningen målet deres VS målet deres/hvor langt dere har kommet på vei til målet ditt (eksempelvis en prosentvis måling). I tillegg vil jeg at dere skal skrive hva som skulle til for at akkurat dere kommer på nivået over dere! EDIT: Gi gjerne en karakter til hver av de forskjellige kategoriene, og legg gjerne til flere om du ønsker! Kanskje det kan bli være motiverendes for noen Endret 17. november 2011 av Toppris 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kult. Tenker du på separate karakterer for hver av kategoriene? Kosthold: 8-9. Ganske godt fornøyd med slik jeg spiser. Kunne kanskje presset inn enda mer frukt, så hadde det blitt veldig bra. Treningsprogram: 6-7. Her er jeg litt splittet med meg selv i hva jeg ønsker å satse på. Skal jeg fortsette å trene slik jeg gjør nå, med et helt fint treningsprogram. Eller skal jeg prøve noe nytt enda mer rettet mot de olympiske løftene? Heller mot det siste. Kroppsbygning: Jeg har egentlig ikke så mange mål hva kroppsbygning angår. Si en 6-7, da. Jeg har noe ekstra fett det kunne vært fint å kvitte seg med. Men utenom det er jeg ganske så fornøyd her også. Legger til enda en kategori for oss som trener styrke: Styrke: 6. Det er her jeg føler jeg trenger mest forbedring. Jeg har lyst til å få opp maksløftene mine, og generelt bli mye sterkere enn hva jeg er nå. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Fikk en kilo kreatin i posten idag. Står jeg skal blande 5 gram med 5 dl vann, er det nødvendig med så mye vann? Og når er det best å ta det? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Fikk en kilo kreatin i posten idag. Står jeg skal blande 5 gram med 5 dl vann, er det nødvendig med så mye vann? Og når er det best å ta det? Du har bestilt noe du ikke vet hva er? :!: Erting til side så kan du blande med nøyaktig så mye du selv vil, det passer etter nyere forskning å dømme å ta 5gram sammen med en shake med litt proteiner og litt karbo rett før trening og det samme rett etter. På hviledager tar man det som regel med kveldsmåltidet. 5gram da også. I begynnelsen for maks effekt tar du 20gram totalt hver dag i en uke... Kreatin er forøvrig ikke noe man "går på" så dette er et tilskudd du kan ta livet ut om du vil. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Fikk en kilo kreatin i posten idag. Står jeg skal blande 5 gram med 5 dl vann, er det nødvendig med så mye vann? Og når er det best å ta det? Kreatin blander seg dårlig ut i vann, så det enkleste er bare å ta en liten dæsj vann i glasset, røre rundt pulveret og kaste det i deg før det rekker legge seg i bunnen igjen. 5 dl hørtes ivrig ut. Tipper jeg bruker 0,5 dl Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Fikk en kilo kreatin i posten idag. Står jeg skal blande 5 gram med 5 dl vann, er det nødvendig med så mye vann? Og når er det best å ta det? Du har bestilt noe du ikke vet hva er? :!: Det er ikke noe du skal brøle for. Kan tenke meg at samme skjedde med deg da du startet å trene! Du må ikke gjøre narr av andre, det skaper bare dårlig stemning her.. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Visste det. Klarte ikke holde deg ute en måned en gang. Revolver til side; Kreatin, er det noe dere ser på som et tilskudd som er relativt viktig? 2 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Da blander jeg det inn i proteinshaken. 10 gram før og etter trening i en uke. Blir spennende å se om det gir resultater på treningene. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Fikk en kilo kreatin i posten idag. Står jeg skal blande 5 gram med 5 dl vann, er det nødvendig med så mye vann? Og når er det best å ta det? Du har bestilt noe du ikke vet hva er? :!: Det er ikke noe du skal brøle for. Kan tenke meg at samme skjedde med deg da du startet å trene! Du må ikke gjøre narr av andre, det skaper bare dårlig stemning her.. Du har visst bare konsentrasjonsevne til å lese en linje om gangen? Erting til side så kan du blande med nøyaktig så mye du selv vil, det passer etter nyere forskning å dømme å ta 5gram sammen med en shake med litt proteiner og litt karbo rett før trening og det samme rett etter. På hviledager tar man det som regel med kveldsmåltidet. 5gram da også. I begynnelsen for maks effekt tar du 20gram totalt hver dag i en uke... Kreatin er forøvrig ikke noe man "går på" så dette er et tilskudd du kan ta livet ut om du vil. Hør her gutt! Om du skal ta ting ut av sammenheng kan du poste i 4chantråden... Forresten så lovte du å ikke poste mere i denne tråden, sist jeg så posten din så var det over 30 som stemte for akkurat dette Endret 17. november 2011 av Doofenschmitz 4 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Er det vanligvis med ei måleskei som viser til ei skei er enten 5 eller 10g? Ville vere tungvindt om eg må måle opp dette med vekt kvar gong. Er ein ferdig med oppladningsfasen etter den veka? Og har du nokon kjelder som viser til at det du seier er korrekt doofen? Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Fikk en kilo kreatin i posten idag. Står jeg skal blande 5 gram med 5 dl vann, er det nødvendig med så mye vann? Og når er det best å ta det? Du har bestilt noe du ikke vet hva er? :!: Det er ikke noe du skal brøle for. Kan tenke meg at samme skjedde med deg da du startet å trene! Du må ikke gjøre narr av andre, det skaper bare dårlig stemning her.. Du har visst bare konsentrasjonsevne til å lese en linje om gangen? Erting til side så kan du blande med nøyaktig så mye du selv vil, det passer etter nyere forskning å dømme å ta 5gram sammen med en shake med litt proteiner og litt karbo rett før trening og det samme rett etter. På hviledager tar man det som regel med kveldsmåltidet. 5gram da også. I begynnelsen for maks effekt tar du 20gram totalt hver dag i en uke... Kreatin er forøvrig ikke noe man "går på" så dette er et tilskudd du kan ta livet ut om du vil. Hør her gutt! Om du skal ta ting ut av sammenheng kan du poste i 4chantråden... Forresten så lovte du å ikke poste mere i denne tråden, sist jeg så posten din så var det over 30 som stemte for akkurat dette Greit nok at mange ikke ville ha meg her, men det er fortsatt noen som OGSÅ vil ha meg her! Jeg tar bare en pause fra enkelte brukere her og orker ikke å tenke på dem. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg ser at folk ikke vil ha meg her. Hvis mer enn fem personer stemmer for at jeg ikke skal skrive mer her så trekker jeg meg altså! Vil ikke bruke tiden min på et forum hvor jeg ikke har en fin tone med andre :S 6 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei, jeg trente litt bryst i dag. Begynte med flatbenk med manualer, 10x3 27.5 kg på hver hånd. Så skråbenk med manualer, 10x3 22,5 på hver hånd. Så til slutt tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på benken. 3x6 60kg. Å ta benkpress til slutt er vel litt overkill? Kjente at jeg ikke hadde så mye å gi etterpå. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg ser at folk ikke vil ha meg her. Hvis mer enn fem personer stemmer for at jeg ikke skal skrive mer her så trekker jeg meg altså! Vil ikke bruke tiden min på et forum hvor jeg ikke har en fin tone med andre :S side 1581... 3 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kreatin, er det noe dere ser på som et tilskudd som er relativt viktig? Nei. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Er det vanligvis med ei måleskei som viser til ei skei er enten 5 eller 10g? Ville vere tungvindt om eg må måle opp dette med vekt kvar gong. Er ein ferdig med oppladningsfasen etter den veka? Og har du nokon kjelder som viser til at det du seier er korrekt doofen? Ikke på stående fot, men virkningen av kreatin bør være velkjent nok til at man kan lese mellom linjene og forstå hvordan det fungerer i kroppen... 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kosthold: 8. I forhold til målet mitt, er jeg fornøyd med kostholdet mitt. Jeg har selv valgt å ikke kjøre noe hardcore diett, men spiser mer det jeg vil med fokus på nok proteiner. På nyåret vil jeg se hva som trengs å fokusere på. Treningsprogram: 5. Holder på og å bytte program, så er vanskelig å si noe om det enda Kroppsbygning 7: Har litt høy fett prosent og arvet en kulemage av min far/farfar. Men størrelses messig er jeg fornøyd (selv om jeg tåler 5-8kg muskler mer! ) Styrke: 7 Er veldig fornøyd med styrken min i utgangpunktet. Jeg løfter bra i baseøvelsene, noe som jeg har fokusert litt på og som er viktig for min del. Har litt å jobbe med på skulder-styrken. Er også litt skuffet over hvor mye jeg har tapt i markløften.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kosthold: 2. Det er her eg sliter mest, blir veldig mykje drittmat og veldig mykje usunt som godis etc. Dessuten spiser eg alt for mykje kvar gong eg skal spise. Noen dagar spiser eg bra, men dei er det dessverre få av... Treningsprogram: 8. Eigentleg veldig fornøgd med programmet. Kjøyrer SL 5x5 i tillegg til nokon ekstra øvingar på kvar av dei to dagane, og føler eg får trent det som er viktigast. Brukar mellom 1,5 - 2 timar på kvar økt. Kroppsbygning: 3. Ikkje veldig fornøgd her. Har gått ned rundt 20 - 25kilo totalt dei seiste 1,5 åra, men er laaangt frå fornøgd. Ein kan sjå at eg har musklar, både på armar, bein/lår, rygg og skuldre, men det er alt for mykje fett som dekker det. Dessuten er rompa mi alt for stor, og eg har litt `manboobs` Styrke: 6. Eg føler sjølv at eg har hatt stor framgang, og meiner eg sjølv er over gjennomsnittet god form, men eg vil gjerne kunne løfte mykje meir. Det er derfor eg trenar SL 5x5. Brukar du dette til ein form for undersøking, eller er det bare for moro? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Årets værste 4x4 økt, satte hellinga på 2% og overlevde så vidt de to første intervallene. Deretter satt jeg den ned på 1% for 3. Og ga meg midt i 4. Får prøve meg på 1.5% helling på søndag. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå