Zeph Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Om du vil ha 6kg Mutant Mass kan du koma innom meg i Haugesund. Såg ein instruksjonstime på benkpress med John Bogart i dag, mange gode tips eg plukka opp der. Eg trudde ein gong av vektløfting stort sett var å slenga litt stål i lufta, men so feil kan ein ta. Heftig shit: http://www.youtube.com/watch?v=YwoQxaIeS2E Endret 16. november 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Noen som har erfaring med kalkun? Ser de selger en hel kalkun for 29 kroner på ICA nå. Enkelt å lage? Godt? Bra protein? EDIT: Hvor mange gram kjøtt kan man regne med å få på en hel kalkun? Endret 16. november 2011 av Brad Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har du seriøst aldri smakt kalkun? Som det meste annet som flyr så er det proteinrikt, smaker godt med saus etc. Tar noen timer å lage og tilberede. Matprat.no. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Nei, tror faktisk jeg aldri har smakt det Men ser jo at det er kjempe sunt! Og det er jo utrolig billig! Får man mye kjøtt ut av en hel kalkun? Vist jeg kjærer av alt kjøttet og steker det opp er det jo ypperlig for å ta med seg i matboksen og slikt! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Sikker på at det ikke er kilopris? En kalkun pleier å ligge mellom 3 og 7 kg, og før nyttår i fjor var den laveste prisen på 19 kr. per kg. Høres usannsynlig billig ut med 29 for en hel kalkun! Og er ganske mye kjøtt i en, uten at jeg vil prøve å beregne mengde. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 ICA selger faktisk hele kalkuner for 25kr, det kan jeg bekrefte . Jeg vurderte å kjøpe inn et par, men det er litt stress å lage. Tror bare jeg kjøper en og fryser til nyttårsaften . Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvordan går det å kjøre et to-split fullkropps fire dager på rad? Har trent 3-split nå, men ser føler at det blir så umotivert hvis jeg hopper over en dag. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvordan går det å kjøre et to-split fullkropps fire dager på rad? Har trent 3-split nå, men ser føler at det blir så umotivert hvis jeg hopper over en dag. Hvordan kan tosplit være fullkropps? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kan jo variere hvilke øvelser man gjør for å få fullkropp Men mulig at jeg bare skal finne noe flott øvelser som trener forskjellige muskler Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kan jo variere hvilke øvelser man gjør for å få fullkropp Men mulig at jeg bare skal finne noe flott øvelser som trener forskjellige muskler Per definisjon er splitt ikke helkropp, selv om du bytter øvelser Om det er splitt eller helkropp bestemmes av hvilke grupper du bruker, ikke hvilke øvelser. Jeg trener f.eks tosplitt, men har 4 forskjellige dager med forskjellige øvelser, der to og to av dagene bruker samme grupper. Dette er selvfølgelig bare pirk, men å ha definisjoner på g er alltid greit Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Greit, man kan ikke splitte helkroppsprogram.. Tror kanskje jeg går for en to splitt. Forslag til hvordan jeg skal sette det opp slik jeg kan trene 4 dager på rad? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 100 % Whey Protein 3000g Sjokolade fra proteinfabrikken, er det noe dere kan anbefale? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 100 % Whey Protein 3000g Sjokolade fra proteinfabrikken, er det noe dere kan anbefale? Hvis man skal tro Hulken, så er Whey, Whey. Dvs det har ikke noe å si hva du kjøper.. Er litt skeptisk til den da det har vist seg at flere merker har hatt feil verdier i forhold til innholdsfortegnelsen. Men tror at PF er et greit valg sånn sett. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Syns sjokoladesmak fra PF smaker py i forhold til f. eks den fra Norkost. Norkost sin var god, mens PF... kastet den til slutt Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Prozyme frå TN er veldig god. Men den koster også deretter da... Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 100% whey fra PF m sjokoladesmak smaker ikke akkurat godt. Men det funker. Syns smaken blir verre og verre jeg, av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg har både jordbær og sjokolade av whey-tech fra PF og må si at jeg foretrekker jordbær uten tvil! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg bruker ON nutrition sin gainer med jordbærsmak, beste jeg har smakt så langt. Blanda med H-melk ! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Greit, man kan ikke splitte helkroppsprogram.. Tror kanskje jeg går for en to splitt. Forslag til hvordan jeg skal sette det opp slik jeg kan trene 4 dager på rad? dag1: ben dag2: overkropp dag3: ben dag4: overkropp ??? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ny pressdag på meg idag. Fortsatt støl i den ene leggen. Øhhhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå