espinos Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hvor høyt har du vært før? Har du vært på 90kg er det en mulighet, hvis ikke blir det mye fet. 80kg er absolutt et mål, men vær varsom med urealistiske mål. Jeg har satt meg som mål og gå opp til 93-95kg stabilt til neste jul. Men nå som fettprosenten er lav å jeg ligger på 88kg tror jeg nok jeg fort kan passere det. Å Biceps-triceps skal jeg få opp til 44cm, ganske urealistisk egentlig. Men må prøve. 5289337[/snapback] Har vært oppe i 83 kilo før. når jeg beynner og trene skikkelig igjen nå og spise ordentlig så kommer vekta til å gå oppover ganske bra. Har lav fettprosent fra før, genetisk. 5293339[/snapback] Hvordan i helvette kan du gå opp 20 kg på et par dager!? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hvordan i helvette kan du gå opp 20 kg på et par dager!? 5303142[/snapback] 1) Lær deg å quote. 2) Hvor sier han at han skal gå opp 20kg på et par dager? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) For noen uker siden hadde jeg en pause på 3 mnd. Hadde jævlig samvittighet. Nå har jeg begynnt å trene, bruke kosttilskudd, og å spise mye igjen, og det føles herlig. Endret 17. desember 2005 av superseven Lenke til kommentar
espinos Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 ligger under 70 nå fettprosenten er lav å jeg ligger på 88kg There u go. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Kan jo hende det var en typo og han egentlig mente 68kg. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Enten det eller så har han J***** urealistiske mål! :!: Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Har lett overalt, men finne rikke noe sted i Norge der jeg kan få tak i fettklype. Vet jo om bb.com, men har ikke kredittkort så får ikke bestilt derfra. Noen som vet om et sted jeg kan få tak i en fettklype? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 skulle hatt en fettklype selv. alt fettet jeg legger på meg legger seg kun som "lovehandles". Ifølge sånn elektronisk fettprosentmåler fikk jeg ERROR to ganger og 4,4% den siste gangen da jeg justerte høyden litt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Som jeg har fortalt deg før, white fox, så har de jo fettklype her: http://fitnessonline.no/?index=webshop/webshop3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 I dag (på en søndag) sto jeg opp klokka 07.00 og jogga en times tid. (akkurat som forgje søndag) *stolt* Det skal visstnok være bra å jogge før frokost. Stemmer det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Det skal visstnok være bra å jogge før frokost. Stemmer det? 5307093[/snapback] Jogging er bra uansett når på døgnet man gjennonfører det, men fordelen med å jogge før frokost er at du får økt apetitt til frokosten og økt forbrenning resten av dagen. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 det stemmer. en god aerob treningsøkt gir økt forbrenning resten av dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Dette var betryggene å høre. Da satser jeg på flere joggeturer i tiden fremover. Har dere noen tips som får fettprosenten i kroppen ned? Ikke at jeg tror min er veldig høy, men det er jo jul og jul betyr jo god mat så... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Vanlig gange er vel det som forbrenner fett raskest. Intervaltrening på f.eks ergometersykkel er også effektivt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Ikke glem roing...Tror det er bevist at et gjennomsnittsmenneske faktisk forbrenner mer på roing enn jogging og sykling... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Er det noen "downsides" med å drikke f.eks 2 råe egg om morgenen? Bare lurer. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hvor høyt har du vært før? Har du vært på 90kg er det en mulighet, hvis ikke blir det mye fet. 80kg er absolutt et mål, men vær varsom med urealistiske mål. Jeg har satt meg som mål og gå opp til 93-95kg stabilt til neste jul. Men nå som fettprosenten er lav å jeg ligger på 88kg tror jeg nok jeg fort kan passere det. Å Biceps-triceps skal jeg få opp til 44cm, ganske urealistisk egentlig. Men må prøve. 5289337[/snapback] Har vært oppe i 83 kilo før. når jeg beynner og trene skikkelig igjen nå og spise ordentlig så kommer vekta til å gå oppover ganske bra. Har lav fettprosent fra før, genetisk. 5293339[/snapback] Hvordan i helvette kan du gå opp 20 kg på et par dager!? 5303142[/snapback] Jeg quote litt på trynet, men hvis du hadde lest ordentlig så hadde du sett at det var Hyrlen som ligger på 88kg, ikke jeg! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Som jeg har fortalt deg før, white fox, så har de jo fettklype her:http://fitnessonline.no/?index=webshop/webshop3 5305639[/snapback] ja, beklager at jeg ikke envnte det, men jeg bestilte selvfølgelig derfraq etter at du sa det. Dette er nå "flere" måneder siden og ingenting har blitt sendt fra dem. HAr sendt dem flere e-poster uten svar.. Finnes det derfor noe annet sted enn dette? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Daså, White Fox...Det bar jo latterlig... Du betalte vel ikke på forhånd? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 I dag (på en søndag) sto jeg opp klokka 07.00 og jogga en times tid. (akkurat som forgje søndag) *stolt* Det skal visstnok være bra å jogge før frokost. Stemmer det? 5307093[/snapback] Det er bra for forbrenninga å trene før frokost, men helst ikke med høy intensitet. Når du går du trener med middels intesistet tar kroppen energien fra fett, og ikke muskler, som den vil gjøre under høy intensitet. Som LarsP sier, så er rask gange det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå