Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ett must å varme opp for meg hvertfall. Uansett hvor mye jeg har kjørt av øvelser først. For det første så må jeg kjenne på øvelsen før jeg i det heletatt skal ha sjangs til å løfte/dra noe som helst. Og for det andre så er jeg ikke varm nok i f.eks ryggen til å kjøre tung markløft etter bøy.

Lenke til kommentar

Bare å reise til Sverige vell? Der eg kaupte Jack3d iallfall, ikkje noko stress det. Kanskje litt dyrare, betalte vell rundt 200-250kr.

Det er litt langt med tog til Sverige fra Stavanger :(. Koster en del også, så jeg tror ikke det er verdt det for min del. Med mindre man faktisk ikke får kjøpt Jack3d på internett pga toll. Noen som har erfaringer der?

Eg har ein uopna boks eg sikkert kan selge til deg, neste gang eg skal til Stavanger. Om du er interessert.

Lenke til kommentar

Noen som er interessert i en 100% Whey 3KG Sjokolade fra Proteinfabrikken?

Er ca. 2,5 kg igjen. Vurderer om jeg skal gi den bort gratis. (Kjøper betaler frakt).

Gis bort grunnet at jeg ikke likte smaken, og kan like gjerne bli kvitt bøtta. Best før 27/8/2012.

PM meg :)

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare å reise til Sverige vell? Der eg kaupte Jack3d iallfall, ikkje noko stress det. Kanskje litt dyrare, betalte vell rundt 200-250kr.

Det er litt langt med tog til Sverige fra Stavanger :(. Koster en del også, så jeg tror ikke det er verdt det for min del. Med mindre man faktisk ikke får kjøpt Jack3d på internett pga toll. Noen som har erfaringer der?

Eg har ein uopna boks eg sikkert kan selge til deg, neste gang eg skal til Stavanger. Om du er interessert.

Det hadde vært kanon bra :D. Hvor mye vil du ha for den? 300kr? Vet du når du er i Stavanger neste gang?

Lenke til kommentar

Hei!

Noen her som har forslag til et treningsprogram? Har trent fullkropp x 3 ganger i uka en god stund nå, men er ganske lei. Har hatt grei økning i styrke, og heller lite økning i masse. Kunne gjerne tenkt meg et program som kanskje sikter mer mot økning i muskelmasse.

Lenke til kommentar

Hei!

Noen her som har forslag til et treningsprogram? Har trent fullkropp x 3 ganger i uka en god stund nå, men er ganske lei. Har hatt grei økning i styrke, og heller lite økning i masse. Kunne gjerne tenkt meg et program som kanskje sikter mer mot økning i muskelmasse.

Da må du se på hva du spiser og ikke hvordan du trener.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hei!

What he said.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

What he said.

Sikker? Mener å ha lest her i tråden at fullkropp ikke er direkte det beste for muskelmasse. Har hatt jevn oppgang i vekt:). Ikke for å gjøre meg vanskelig eller noe ^^

Lenke til kommentar

Det hadde vært kanon bra :D. Hvor mye vil du ha for den? 300kr? Vet du når du er i Stavanger neste gang?

Skal til Stavanger nå på Fredag, men får den ikkje med meg då. Neste gong eg skal tilbake til Stavanger er 29 November. Prøv å minn meg på det, så kan me møtast på Amfiet på Madla eller noko :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...