Swafty Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvis man trener stronglifts 5x5 trenger man oppvarming på markløft da? Har hørt man ikke trenger det.. Pga man går fra knebøy til markløft Hvis jeg f.eks trener 80kg knebøy først og 100kg markløft trenger man oppvarming da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Du er ganske varm fra før. Pleier å ta ett sett markløft litt lavere enn arbeidssettet, men om det har noen nevneverdig effekt på varme eller eventuelt fraværet av det vet jeg ikke. Skader ikke mer enn å ta ingen i allefall Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg ville helt klart hatt oppvarmingssett i markløft, fremfor å gå rett på 140kg uten at senene i armene har kjent på å dra noe ennå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Du er sjølvsagt varm etter knebøy, men i markløft har du meir belastning på rygg og skuldre og bør difor varma den delen av kroppen opp. Beina er nok klar. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Det er ett must å varme opp for meg hvertfall. Uansett hvor mye jeg har kjørt av øvelser først. For det første så må jeg kjenne på øvelsen før jeg i det heletatt skal ha sjangs til å løfte/dra noe som helst. Og for det andre så er jeg ikke varm nok i f.eks ryggen til å kjøre tung markløft etter bøy. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Bare å reise til Sverige vell? Der eg kaupte Jack3d iallfall, ikkje noko stress det. Kanskje litt dyrare, betalte vell rundt 200-250kr. Det er litt langt med tog til Sverige fra Stavanger . Koster en del også, så jeg tror ikke det er verdt det for min del. Med mindre man faktisk ikke får kjøpt Jack3d på internett pga toll. Noen som har erfaringer der? Eg har ein uopna boks eg sikkert kan selge til deg, neste gang eg skal til Stavanger. Om du er interessert. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Noen som er interessert i en 100% Whey 3KG Sjokolade fra Proteinfabrikken? Er ca. 2,5 kg igjen. Vurderer om jeg skal gi den bort gratis. (Kjøper betaler frakt). Gis bort grunnet at jeg ikke likte smaken, og kan like gjerne bli kvitt bøtta. Best før 27/8/2012. PM meg Endret 16. november 2011 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Bare å reise til Sverige vell? Der eg kaupte Jack3d iallfall, ikkje noko stress det. Kanskje litt dyrare, betalte vell rundt 200-250kr. Det er litt langt med tog til Sverige fra Stavanger . Koster en del også, så jeg tror ikke det er verdt det for min del. Med mindre man faktisk ikke får kjøpt Jack3d på internett pga toll. Noen som har erfaringer der? Eg har ein uopna boks eg sikkert kan selge til deg, neste gang eg skal til Stavanger. Om du er interessert. Det hadde vært kanon bra . Hvor mye vil du ha for den? 300kr? Vet du når du er i Stavanger neste gang? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Nokon som har tips til treningssenter i Bergen sentrum med drop-in for kven som helst? Skal på kurs nokre dagar og skulle fått inn ei trening eller to. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei! Noen her som har forslag til et treningsprogram? Har trent fullkropp x 3 ganger i uka en god stund nå, men er ganske lei. Har hatt grei økning i styrke, og heller lite økning i masse. Kunne gjerne tenkt meg et program som kanskje sikter mer mot økning i muskelmasse. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei! Noen her som har forslag til et treningsprogram? Har trent fullkropp x 3 ganger i uka en god stund nå, men er ganske lei. Har hatt grei økning i styrke, og heller lite økning i masse. Kunne gjerne tenkt meg et program som kanskje sikter mer mot økning i muskelmasse. Da må du se på hva du spiser og ikke hvordan du trener. 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei! Noen her som har forslag til et treningsprogram? Har trent fullkropp x 3 ganger i uka en god stund nå, men er ganske lei. Har hatt grei økning i styrke, og heller lite økning i masse. Kunne gjerne tenkt meg et program som kanskje sikter mer mot økning i muskelmasse. Da må du se på hva du spiser og ikke hvordan du trener. What he said. 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kan anbefale ostepop. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Du er ganske varm fra før. Pleier å ta ett sett markløft litt lavere enn arbeidssettet, men om det har noen nevneverdig effekt på varme eller eventuelt fraværet av det vet jeg ikke. Skader ikke mer enn å ta ingen i allefall Lavere enn arbeidssett? Hva mener du? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Mener sikkert lettere vekter noen reps, før han dundrer på! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei! Noen her som har forslag til et treningsprogram? Har trent fullkropp x 3 ganger i uka en god stund nå, men er ganske lei. Har hatt grei økning i styrke, og heller lite økning i masse. Kunne gjerne tenkt meg et program som kanskje sikter mer mot økning i muskelmasse. Da må du se på hva du spiser og ikke hvordan du trener. What he said. Sikker? Mener å ha lest her i tråden at fullkropp ikke er direkte det beste for muskelmasse. Har hatt jevn oppgang i vekt:). Ikke for å gjøre meg vanskelig eller noe ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Mener sikkert lettere vekter noen reps, før han dundrer på! Jupp 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei! Noen her som har forslag til et treningsprogram? Har trent fullkropp x 3 ganger i uka en god stund nå, men er ganske lei. Har hatt grei økning i styrke, og heller lite økning i masse. Kunne gjerne tenkt meg et program som kanskje sikter mer mot økning i muskelmasse. kanskje ? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Bare å reise til Sverige vell? Der eg kaupte Jack3d iallfall, ikkje noko stress det. Kanskje litt dyrare, betalte vell rundt 200-250kr. Det er litt langt med tog til Sverige fra Stavanger . Koster en del også, så jeg tror ikke det er verdt det for min del. Med mindre man faktisk ikke får kjøpt Jack3d på internett pga toll. Noen som har erfaringer der? Eg har ein uopna boks eg sikkert kan selge til deg, neste gang eg skal til Stavanger. Om du er interessert. Det hadde vært kanon bra . Hvor mye vil du ha for den? 300kr? Vet du når du er i Stavanger neste gang? Skal til Stavanger nå på Fredag, men får den ikkje med meg då. Neste gong eg skal tilbake til Stavanger er 29 November. Prøv å minn meg på det, så kan me møtast på Amfiet på Madla eller noko Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Ok, flott, skal sende deg en melding når det nærmer seg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå