Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye tar dere i knebøy som maks og hvor gamle er dere? :ph34r:

30år med 1rm på 130kg...

 

 

On another note: lying triceps extensions idag... 3x8 med 40kg!!!! HØR HØR!!!!!!! :new_woot::new_woot::new_woot:

 

Fuck you, maaan! :D

 

Testa det ut idag, teknikken min sugde så lut at jeg ga faen. Må øve øve øve, for jeg vil involvere heeele banen til tri!

Lenke til kommentar

Hehe, det sto noen fjortiser i samme rommet og måpa.

 

Get ripped or die mirin... :p

 

De skjønte sikkert ikke hvordan en så gammel mann hadde den mobiliteten! :green:

 

Neira, give credit where credit is due. Nice prestasjon det altså! Er jo litt festlig når det ser litt bøst ut og, det kan vel alle kjenne seg bittelitt igjen i håper jeg?

Lenke til kommentar

@Wizzlee:

Jeg er 17 år og tok 90kg sist gang jeg testet. Satser på å runde 100kg i løpet av året :). Kroppsvekt er 75kg.

 

Når det gjelder spontane treningsøkter, så anbefaler jeg ikke det. Du bør absolutt la treningen bli en fast rutine hvor du trener f.eks mandag, onsdag og fredag. Å la treningen bli noe spontant kommer til å ende med at du går uker uten å trene ;).

Lenke til kommentar

Jeg har to spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på. Dette med oppvarming først. Hvordan varmer dere opp før en øvelse/økt? Personlig følger jeg 5x5 programmet, hvor jeg går fra lav vekt opp mot det avsluttende settet hvor vekten er tung. Er dette for dårlig?

 

Jeg opplever også de fleste øktene mine som "bortkastet". Om de er det, har jeg liten tro på, men det føles slik ettersom jeg nesten aldri føler meg svett. Har dette noe med oppvarmingen å gjøre?

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...