Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Noen som har kunnskap rundt å øke maksmial hurtghet? Tenker å starte opp igjen trening av maksimal hurtighet, men har glemt mange av grunnprinsippene bak det hele. Noen som sitter inne med kunnskap?

Lenke til kommentar

Hvor lenge stekte du den og på hvilken varme? :whistle:

Freset den litt i pannen på alle sider før jeg smalt den inn i ovnen på 180 grader til den er ferdig. :) Steketermometer er fint, ferdig på ca 67 grader. Den stiger noen få grader etter en tar den ut av ovnen og havner kanskje på 71-73, som er ganske fint.

Endring: Dersom du har god tid kan du jo steke på 120 grader. Resultatet blir nok da noe bedre.

Endret av wingeer
Lenke til kommentar

Da var nye herlige sko bestilt :D også titan obligatorisk drakt, og Inzer z kneewrap. Gjør meg klar for mitt første stevne i februar, håper på en del treninger med Brumunddal fremover. Går for raw løft første gangen.

post-172174-0-81470900-1321048340_thumb.jpg

BTW; ja vektløfter sko er og anbefale, du har ingen ting og tape for og si det sånt.

Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg lurer på om Elexia og Sats tilbyr det samme? Altså utstyrsmessig..

Har de utstyr for å kjøre Strong Lifts 5X5?

Er det "homo" for en gutt og gå på Elexia, istendenfor Sats?

Mhv Nybegynner som vil forandre kroppen sin.

Jeg ville absolutt tro at både Elixia og Sats har det du trenger for å kjøre SL 5x5, du trenger jo bare en stang og vektskiver. Du kan jo stikke innom Elixia og Sats i nærheten av deg for å se hva slags utstyr de har der, og hvor du føler deg mest "hjemme" med tanke på utstyr og hyggelig personell.

Nei, det er absolutt ikke "homo" for en gutt å trene på Elixia :)

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Uten tvil en god form, men det forteller jo samtidig heller ikke noe om fremgangen han har fått under Crossfit. Den er garantert til stede, ellers hadde han nok ikke fortsatt, men hvor stor er den i forhold til andre ting f.eks. Nesten så jeg får lyst å være med på litt Crossfit, men litt langt til nærmeste sted som har det..

Lenke til kommentar

Da var nye herlige sko bestilt :D også titan obligatorisk drakt, og Inzer z kneewrap. Gjør meg klar for mitt første stevne i februar, håper på en del treninger med Brumunddal fremover. Går for raw løft første gangen.

post-172174-0-81470900-1321048340_thumb.jpg

BTW; ja vektløfter sko er og anbefale, du har ingen ting og tape for og si det sånt.

Du får huske å skrive her når du får dem. Vurderer å kjøpe de du har kjøpt eller Rogue Do-win. Prøvde knebøy med et par 1,25kg plater under hælen i går og det føltes fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...