Swafty Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg varmer opp sånn i knebøy: vanligvis. følger ikke alltid repsa slavisk 8x20kg 5x40kg 3x60kg 2x70kg så tar jeg arbeidssettene mine på 75kg f.eks sånn i benkpress: 10x20kg 5x40kg 3x60kg 2x70kg Så tar jeg arbeidssettene på 80kg Endret 11. november 2011 av Overdox Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Noen som har kunnskap rundt å øke maksmial hurtghet? Tenker å starte opp igjen trening av maksimal hurtighet, men har glemt mange av grunnprinsippene bak det hele. Noen som sitter inne med kunnskap? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Følte meg litt inspirert av innlegget til phax i går. Gikk til innkjøp av ytrefilet! Skar den opp, og fylte den med soltørkede tomater og pinjekjerner før jeg snurret den sammen og surret den inn i italiensk skinke! *snip bilder* Hurra! Hvor lenge stekte du den og på hvilken varme? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hvor lenge stekte du den og på hvilken varme? Freset den litt i pannen på alle sider før jeg smalt den inn i ovnen på 180 grader til den er ferdig. Steketermometer er fint, ferdig på ca 67 grader. Den stiger noen få grader etter en tar den ut av ovnen og havner kanskje på 71-73, som er ganske fint. Endring: Dersom du har god tid kan du jo steke på 120 grader. Resultatet blir nok da noe bedre. Endret 11. november 2011 av wingeer Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Takk fredrik og overdox! Ca kor lang tid tar det å få varene frå iHerb.com? Er det nokon som veit det? Er det forresten mange som brukar vektløftar sko på gymén? Er det verdt å investere i? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Heisann! Jeg lurer på om Elexia og Sats tilbyr det samme? Altså utstyrsmessig.. Har de utstyr for å kjøre Strong Lifts 5X5? Er det "homo" for en gutt og gå på Elexia, istendenfor Sats? Mhv Nybegynner som vil forandre kroppen sin. Endret 11. november 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Da var nye herlige sko bestilt også titan obligatorisk drakt, og Inzer z kneewrap. Gjør meg klar for mitt første stevne i februar, håper på en del treninger med Brumunddal fremover. Går for raw løft første gangen. BTW; ja vektløfter sko er og anbefale, du har ingen ting og tape for og si det sånt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Er det "homo" for en gutt og gå på Elexia, istendenfor Sats? Det er "homo" for en gutt å spørre om slikt. Du er på trening for å bli sterk, ikke for å skryte av at du går på Sats. Begge to har utstyret du trenger. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Heisann! Jeg lurer på om Elexia og Sats tilbyr det samme? Altså utstyrsmessig.. Har de utstyr for å kjøre Strong Lifts 5X5? Er det "homo" for en gutt og gå på Elexia, istendenfor Sats? Mhv Nybegynner som vil forandre kroppen sin. Jeg ville absolutt tro at både Elixia og Sats har det du trenger for å kjøre SL 5x5, du trenger jo bare en stang og vektskiver. Du kan jo stikke innom Elixia og Sats i nærheten av deg for å se hva slags utstyr de har der, og hvor du føler deg mest "hjemme" med tanke på utstyr og hyggelig personell. Nei, det er absolutt ikke "homo" for en gutt å trene på Elixia Endret 11. november 2011 av stizzen Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Tusen takk for ærlige svar! Da blir det kjøp av medlemskap i morgen Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Noen her som har trent crossfit? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Førsteutkast til nytt program, alt er åpent for diskusjon, spesielt periodiseringen og sett/reps-valgene, som er litt løselig tatt fra RYP. Alle tilbakemeldinger settes stor pris på. Grunntanken er en splitt basert på push/pull. Endret 12. november 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Noen her som har trent crossfit? De fleste som har trent etter de metodene har hatt lite eller ingen progresjon i styrke, kun utholdenhet... http://www.youtube.com/watch?v=4M1LjE9BO2Y&list=HL1321099191&feature=mh_lolz Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Noen her som har trent crossfit? De fleste som har trent etter de metodene har hatt lite eller ingen progresjon i styrke, kun utholdenhet... http://www.youtube.com/watch?v=4M1LjE9BO2Y&list=HL1321099191&feature=mh_lolz Jaha? Kjenner selv et par-tre stykker som har trent Crossfit mye, de er i sinnsykt god form. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Nå spør jeg av nysgjerrighet, ikke for å pelle argumentene dine i filler: Hva mener du med god form, og hva trener de i tillegg? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Hele holdningen til Rippetoe ødelegger budskapet hans for meg, han oppfører seg latterlig arrogant. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Nå spør jeg av nysgjerrighet, ikke for å pelle argumentene dine i filler: Hva mener du med god form, og hva trener de i tillegg? Sterke og biffe som faen. Sjekk f.eks bilder og filmer postet her. Kjenner et par av de som er aktive i den gruppa. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Nå spør jeg av nysgjerrighet, ikke for å pelle argumentene dine i filler: Hva mener du med god form, og hva trener de i tillegg? Denne duden trener kun Crossfit. Noe jeg kaller god form! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Uten tvil en god form, men det forteller jo samtidig heller ikke noe om fremgangen han har fått under Crossfit. Den er garantert til stede, ellers hadde han nok ikke fortsatt, men hvor stor er den i forhold til andre ting f.eks. Nesten så jeg får lyst å være med på litt Crossfit, men litt langt til nærmeste sted som har det.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Da var nye herlige sko bestilt også titan obligatorisk drakt, og Inzer z kneewrap. Gjør meg klar for mitt første stevne i februar, håper på en del treninger med Brumunddal fremover. Går for raw løft første gangen. BTW; ja vektløfter sko er og anbefale, du har ingen ting og tape for og si det sånt. Du får huske å skrive her når du får dem. Vurderer å kjøpe de du har kjøpt eller Rogue Do-win. Prøvde knebøy med et par 1,25kg plater under hælen i går og det føltes fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå