Virke Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Merker ikke at den svikter når jeg trener på apparat, men føler ikke jeg blir like utmattet og sliten i musklene når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Som alltid bør du huske at: 1) Jeg tror ikke det er svært mange som har legeutdanning her inne og 2) det er nærmest umulig å diagnosere slikt over Internett. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er sant, men bare spør om råd. Mulig noen har opplevd noe lignende. Da tror jeg det bare er lurest av meg å ta det litt med ro en stund, men holde skulderen så smått aktiv. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg hater, hater, hater den bedritne jævla ProZymen. Hvorfor i ALL VERDEN produserer de pulver med konsistensen til potetmel? Og hvorfor påstår de at det ikke er noe problem. Den må jo ristes så skummet går fra 4dl-merket til 7dl... Prøver du å RØRE i den fester halvparten av pulveret seg til det du rører med. Forbanna dritt. Vurderer Myo i stedet neste gang, på trass. Selv om de har byttet ut råvaren og har en annen konsistens på nytt pulver. Jeg sender deg pm med min adresse så sender du din til meg så bytter vi... Jeg har fått den med den konsistensen du liker og du har den jeg vil ha... WIN WIN?????? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg hater, hater, hater den bedritne jævla ProZymen. Hvorfor i ALL VERDEN produserer de pulver med konsistensen til potetmel? Og hvorfor påstår de at det ikke er noe problem. Den må jo ristes så skummet går fra 4dl-merket til 7dl... Prøver du å RØRE i den fester halvparten av pulveret seg til det du rører med. Forbanna dritt. Vurderer Myo i stedet neste gang, på trass. Selv om de har byttet ut råvaren og har en annen konsistens på nytt pulver. Jeg sender deg pm med min adresse så sender du din til meg så bytter vi... Jeg har fått den med den konsistensen du liker og du har den jeg vil ha... WIN WIN?????? Hehe, jeg har allerede konsumert tre pakker av den, ooog det er en mikspakke så... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg hater, hater, hater den bedritne jævla ProZymen. Hvorfor i ALL VERDEN produserer de pulver med konsistensen til potetmel? Og hvorfor påstår de at det ikke er noe problem. Den må jo ristes så skummet går fra 4dl-merket til 7dl... Prøver du å RØRE i den fester halvparten av pulveret seg til det du rører med. Forbanna dritt. Vurderer Myo i stedet neste gang, på trass. Selv om de har byttet ut råvaren og har en annen konsistens på nytt pulver. Jeg sender deg pm med min adresse så sender du din til meg så bytter vi... Jeg har fått den med den konsistensen du liker og du har den jeg vil ha... WIN WIN?????? Hehe, jeg har allerede konsumert tre pakker av den, ooog det er en mikspakke så... D jer no vel æ mæ jamt fan i!!!!!!!!!!!! Sender deg hele pakken omså så lenge du sender meg det du har igjen ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Klaget ikke du på smaken i pakka di da? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hei, har nettopp vært og trent, har spist 2 baner og drukket 4DL melk etter trening. Spise laks med pasta ++ før treningen. Noen som har noen tips til hva jeg bør spise etter trening? Jeg er 15 år så orker ikke noe hardcore ting Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Brødskiver med jordbær. mmm <3 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hei, har nettopp vært og trent, har spist 2 baner og drukket 4DL melk etter trening. Spise laks med pasta ++ før treningen. Noen som har noen tips til hva jeg bør spise etter trening? Jeg er 15 år så orker ikke noe hardcore ting Beste er å spare et stort måltid til etter trening egentlig. Men karbohydrater like etter trening, og et måltid med proteiner litt etterpå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 24 timers faste unnagjort! Belønning: 1 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg opplever ofte at jeg blir skikkelig slapp etter å ha spist, noe som passer dårlig med treningen. Jeg spiser f.eks 300g kyllingkjøttdeig til lønsj, blir skikkelig slapp og trøtt rett etterpå noe som igjen gjør at jeg har ganske lite energi når jeg skal trene. Noen som vet hva dette kan skyldes og evt. hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 24 timers faste unnagjort! Belønning: Mmmmm, den greia til høyre der.. Ser ut som noe superspesielt, men det er vel bare en baguett? Og hvorfor fastet du? Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er ikke en baguett nei. Det er 400g ytrefilet av svin, marinert og fylt med ost, løk og chili. Resten er ovnsbakte søtpoteter og diverse gratinerte grønnsaker. Fastet mest på gøy. Bare for å prøve det, og jeg er på deff for tiden så det passer jo fint inn i forhold til å skrelle av litt flesk. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) 24 timers faste unnagjort! Belønning: *bilde* Herrejemini det så deilig ut! Må nesten lage meg noe godt å ete sjæl nå Endret 6. november 2011 av stizzen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Dra til helvete, phax. Jeg har spist... kjøttdeig med ost og hardkokte egg idag.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Dra til helvete, phax. Jeg har spist... kjøttdeig med ost og hardkokte egg idag.. Slå denne om dere kan... Middag nr.1: hos: eks svigermor ( ikke spør ) koteletter med en super saus, potet, gulrot, kålrot, og selvplukkede rørte tyttebær. Dessert: risifrutti. Middag nr.2: hos: eks husvert ( ikke spør her heller )Lasagne med salat, rundstykke, 1dl mager kesam. Dessert: lefse, hvetebolle og kaffe Middag nr.3: hos: MAMMA! ( spør ) ) Gratinert makaroni med ost og skinke. Dog uten dessert Middag nr.4: hos: meg, fruen står i skrivende stund og lager pizza som vi skal drikke helmelk til. Til dessert skal vi ha sjokoladefudge med krem... Deffing tar man ETTER jula Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hørtes syyykt digg ut alt sammen. Bulk <3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ikveld var jeg på kaffe hos et vennepar jeg ikke har sett på en stund, fruen i huset lurte på hvorfor jeg så så annerledes ut. Hæ? Ja du ser jo ut som du har trænt sia sist... Dagens høydare forutenom all maten... 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Søstra mi sa jeg hadde fått større armer idag. Works for me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå