Skosåle Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Fin fin trening! 4x3 95kg benkpress gikk helt sykt lett i forhold til det jeg hadde forventet! Det var jo maksløftet mitt i fjor 97.5 eller kanskje til og med 100kg 4x3 skal gå greit til neste uke tror jeg! 4x4 dype knebøy på 130kg var noe helt annet. Holdt på å gå i bakken etter hvert eneste sett, kjørte meg virkelig ut her! 4x1 markløft på 150kg gikk også lett som fett, hvertfall med tanke på den tunge knebøyen først. Militærpress gikk dårlig. 4x1 på 62.5kg så 4x1 på 55kg. Gikk tungt som fy. Nedtrekk og stangroing rakk jeg ikke i dag Strålende fornøyd hvertfall! Da jeg aldri har trent på så tungt i noen av øvelsene før 4 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Tar ikke mer i mark enn i knebøy. Det er vel ikke helt riktig, eller? EDIT: Marken og bøyen er jevne. Endret 5. november 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Helt normalt, alle er ikke like Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har faktisk kjørt en serie på 132.5kg 8x3 på markløft før dette programmet. Så jeg er en del sterkere i mark enn i bøy. I og med at marken gikk så lett etter knebøyen så har jeg fortsatt en del å gå på i markløft. Hvertfall om jeg trener det for seg selv og ikke rett etter benk og bøy. Vet ikke hvor stor forskjell som er normalt jeg men. Føler jeg er ganske sterk i beina i forhold til resten, tho Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvilken smak bør jeg gå for når jeg skal kjøpe meg en boks med jack3d ? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvilken smak bør jeg gå for når jeg skal kjøpe meg en boks med jack3d ? Min favoritt er Lemon-Lime, men smakte en Lilla boks i USA. Den var snadder! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har hørt at Jack3d kanskje blir tatt av markedet her i England pga. milde dopingstoffer i det. Næææ det visste jo ingen Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har hørt at Jack3d kanskje blir tatt av markedet her i England pga. milde dopingstoffer i det. Næææ det visste jo ingen Whaaaaaat? Da hamstrer jeg neste lønning! Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvor kjøper dere Jack3d? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvilken smak bør jeg gå for når jeg skal kjøpe meg en boks med jack3d ? Ikke kjøp Tropical Fruit Punch. Den er god de 10 første gangene, men etter det så brekker man seg hver gang. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hei, lurte på om noen her inne kunne gi meg noen tips om hvor mange forskjelige øvelser man bør ta for hver treningsøkt. Begynte å trene styrke seriøst på slutten av sommeren. Begynte da med å trene generelt hele kroppen hver økt, som var annen hver dag. Jeg begynte med omtrent 7 øvelser hver økt, men det har blitt omtrent 10 nå, og jeg føler dette er litt vel mange. Hvor mange forskjellige øvelser bør man egentlig ta for hver økt? burde jeg heller dele øvelsene inn i forskjellige muskel grupper og ta de på forskjellige dager? Har allerede begynt å dele øvelsene litt inn, med å ta en dag for bein og en for overkropp, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, så jeg har ikke kommet lenger enn det. Alle svar hadde blit satt stor pris på! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Enkelt og greit, legg fra deg egensnekrede programmer og start med et ferdig og utprøvd program. Stronglifts 5x5/Starting Strength 5x5/RYP er gode eksempler. Lenke til kommentar
Snurrebass1 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg reagerer skikkelig dårlig med melk . Hver gang jeg drikker melk får jeg skikkelig vondt i magen, i tillegg til at jeg får masse luft i magen. Litt irriterende, men jeg får fremdeles i meg ca. 1L melk hver dag . Hvorfor stapper du i deg noe kroppen gir beskjed om at den ikke vil ha? Fordi det er proteiner . Jeg har snakket med en lege som forsikret meg om at det ikke er farlig, det er bare ganske vondt og ubehagelig. Høres ut som du har laktoseintoleranse. Helt ufarlig, men kan være svært ubehagelig. Anbefaler at du heller kjøper laktosefri eller laktoseredusert melk (dog noe dyrere enn vanlig melk). Jeg forvandles selv til en luftballong om jeg får meg noe laktose (kan sikkert fise i typ 10 timer i strekk), men får heldigvis ikke noe vondt i magen. Du kan også kjøpe tabletter med laktase som hjelper deg med spaltingen av laktosen (greit å ha hvis du skal spise mat med melk i). Det er også en del proteinpulver av sort myse og kasein som kan også inneholde noe laktose, så det kan være lurt å sjekke renhetsgraden om du plages med mageproblemer. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Gi nu faen i jack3d da! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Fordi? 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Dag #24: +4,9 KG På fredag trente jeg Goblet Squats (var med en jente, hun klarte ikke den vanlige stangen), benkpress og nedtrekk. En venn fortalte meg at jeg ikke burde trene samme muskel før etter 3 dager. Hvorvidt dette er riktig eller ikke er ikke spørsmålet; Spørsmålet er, hvilke muskler gjenstår nå å trene? Dekker ikke squats, benkpress og nedtrekk flesteparten? Skuldre..? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Så har vi fullkropp 1 gang i uken Så har vi fullkropp 2 ganger i uken Så har vi fullkropp 3 ganger i uken Så har vi fullkropp 4 ganger i uken Så har vi fullkropp 5 ganger i uken Så har vi fullkropp 6 ganger i uken Så har vi fullkropp 7 ganger i uken Finnes ingen fasit på dette. Kommer selvsagt an på hvor tungt man trener av sin x/rm failure. Trener man 5 ganger i uken trener man ikke like tungt pr økt som man hadde gjort om det var 3 ganger i uken. Så man kan fint trene bøy opp til 7 ganger i uken, om man har regnet ut i % og alt det der slikk at man ikke blir overtrent. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Heh.. Jeg spesifiserte at det var akkurat det spørsmålet jeg IKKE ville ha svar på.. Så jeg får vel vente til neste mann kommer Endret 6. november 2011 av Toppris Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg hater, hater, hater den bedritne jævla ProZymen. Hvorfor i ALL VERDEN produserer de pulver med konsistensen til potetmel? Og hvorfor påstår de at det ikke er noe problem. Den må jo ristes så skummet går fra 4dl-merket til 7dl... Prøver du å RØRE i den fester halvparten av pulveret seg til det du rører med. Forbanna dritt. Vurderer Myo i stedet neste gang, på trass. Selv om de har byttet ut råvaren og har en annen konsistens på nytt pulver. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå