Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok begynne å spise litt kyllingkjøttdeig ja! Liker det egentlig ikke så godt, men.

Men når dere sier det er 4 kcal i 1 gram protein. Vil jeg da kunne regne med de i tilleg til de resterendes kaloriene jeg har fått i meg?

Regn med næringsinnholdet oppgitt på pakningen du. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener? De kaloriene er jo i aller høyeste grad med på kaloriregnskapet ditt for dagen.

Lenke til kommentar

Når vi snakker om melk: Fy faen så deilig det var å endelig få drikke litt melk igjen! Det er dog i en shake, men fortsatt..! Prøver å holde meg på maks 4dl på treningsdager og ingen ting på fridager. Har vært så jævelig i magen den tida hvor jeg drikker en del melk 1-2 liter om dagen, så jeg skal sjekke ut om det er melka sin skyld (frykter jeg ikke tåler laktose) :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg reagerer skikkelig dårlig med melk :(. Hver gang jeg drikker melk får jeg skikkelig vondt i magen, i tillegg til at jeg får masse luft i magen. Litt irriterende, men jeg får fremdeles i meg ca. 1L melk hver dag :).

Så det du sier er at du går rundt og promper mye?

Nei, det gjør jeg ikke :p.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Jeg reagerer skikkelig dårlig med melk :(. Hver gang jeg drikker melk får jeg skikkelig vondt i magen, i tillegg til at jeg får masse luft i magen. Litt irriterende, men jeg får fremdeles i meg ca. 1L melk hver dag :).

Hvorfor stapper du i deg noe kroppen gir beskjed om at den ikke vil ha?

Lenke til kommentar

Har sagt det før å sier det igjen: FIRE LITER HELMELK OM DAGEN!!!!!!!!

Hvordan går det med magen din etter 4 liter?

Drikker jo ikke 4 liter i slengen da :!:

Men fordelt på 1 liter ti lhvert måltid funker det helt fint, nå legger jeg ikke på meg så mye fett heller siden jeg har begynt i en ganske aktiv jobb men merker at vekta sakte men sikkert går opp :new_woot:

Lenke til kommentar

Hvorfor stapper du i deg noe kroppen gir beskjed om at den ikke vil ha?

Fordi det er proteiner :). Jeg har snakket med en lege som forsikret meg om at det ikke er farlig, det er bare ganske vondt og ubehagelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...