Fredrik Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Hehe, der er jo en bra tørstedrikk og. Lite som slår kald melk til sånt. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Kefirmelk er minst like sunt som vanlig melk pluss at mye av allergistoffene er mektig redusert. Putt det i frokostblandingen f.eks Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Kefir er vel ganske surt? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Det er korrekt. Den er noe syrlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Skummamjølk er jo vatn med smak. 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Urk, orker ikke annet enn helmelk, men det er jo vanesak. Om jeg hadde blitt oppdratt med skummeltmelk så hadde sikkert det vært favoritten! Her i England er de hysterisk redde for helmelk, for det er jo mer FETT i den...hehe.. Får alltid kommentarer på at jeg som er "sunn" drikker helmelk. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Skummamjølk er jo vatn med smak. Dette er riktig. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Har sagt det før å sier det igjen: FIRE LITER HELMELK OM DAGEN!!!!!!!! Hvordan går det med magen din etter 4 liter? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Ikke alle som reagerer så negativt på melk. Ikke at jeg har vært oppe i så mye som 4 liter, men reagerer ikke noe på å styrte en liter i tillegg til det jeg får i meg utover dagen. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Må nok begynne å spise litt kyllingkjøttdeig ja! Liker det egentlig ikke så godt, men. Men når dere sier det er 4 kcal i 1 gram protein. Vil jeg da kunne regne med de i tilleg til de resterendes kaloriene jeg har fått i meg? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Må nok begynne å spise litt kyllingkjøttdeig ja! Liker det egentlig ikke så godt, men. Men når dere sier det er 4 kcal i 1 gram protein. Vil jeg da kunne regne med de i tilleg til de resterendes kaloriene jeg har fått i meg? Regn med næringsinnholdet oppgitt på pakningen du. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener? De kaloriene er jo i aller høyeste grad med på kaloriregnskapet ditt for dagen. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Nei, det gjelder ikke i tillegg. Og er dessuten et dårlig estimat. Når du ser på matvarens energiinnhold per 100g ligger alt du trenger å vite der. Fett, protein og karbohydrater. Ikke noe å legge til. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg reagerer skikkelig dårlig med melk . Hver gang jeg drikker melk får jeg skikkelig vondt i magen, i tillegg til at jeg får masse luft i magen. Litt irriterende, men jeg får fremdeles i meg ca. 1L melk hver dag . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg reagerer skikkelig dårlig med melk . Hver gang jeg drikker melk får jeg skikkelig vondt i magen, i tillegg til at jeg får masse luft i magen. Litt irriterende, men jeg får fremdeles i meg ca. 1L melk hver dag . Så det du sier er at du går rundt og promper mye? 1 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Når vi snakker om melk: Fy faen så deilig det var å endelig få drikke litt melk igjen! Det er dog i en shake, men fortsatt..! Prøver å holde meg på maks 4dl på treningsdager og ingen ting på fridager. Har vært så jævelig i magen den tida hvor jeg drikker en del melk 1-2 liter om dagen, så jeg skal sjekke ut om det er melka sin skyld (frykter jeg ikke tåler laktose) Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg reagerer skikkelig dårlig med melk . Hver gang jeg drikker melk får jeg skikkelig vondt i magen, i tillegg til at jeg får masse luft i magen. Litt irriterende, men jeg får fremdeles i meg ca. 1L melk hver dag . Så det du sier er at du går rundt og promper mye? Nei, det gjør jeg ikke . Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg reagerer skikkelig dårlig med melk . Hver gang jeg drikker melk får jeg skikkelig vondt i magen, i tillegg til at jeg får masse luft i magen. Litt irriterende, men jeg får fremdeles i meg ca. 1L melk hver dag . Hvorfor stapper du i deg noe kroppen gir beskjed om at den ikke vil ha? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Har sagt det før å sier det igjen: FIRE LITER HELMELK OM DAGEN!!!!!!!! Hvordan går det med magen din etter 4 liter? Drikker jo ikke 4 liter i slengen da :!: Men fordelt på 1 liter ti lhvert måltid funker det helt fint, nå legger jeg ikke på meg så mye fett heller siden jeg har begynt i en ganske aktiv jobb men merker at vekta sakte men sikkert går opp Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg reagerer skikkelig dårlig med melk . Hver gang jeg drikker melk får jeg skikkelig vondt i magen, i tillegg til at jeg får masse luft i magen. Litt irriterende, men jeg får fremdeles i meg ca. 1L melk hver dag . Hvorfor stapper du i deg noe kroppen gir beskjed om at den ikke vil ha? Fordi det er proteiner . Jeg har snakket med en lege som forsikret meg om at det ikke er farlig, det er bare ganske vondt og ubehagelig. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 haha, liker innsatsen ErikYeah. Balthier burde gå på kurs, som ikke "liker" kyllingkjøttdeig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå