Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lettere vekter -fler rep

Pump er intet mål bare en forvarsel på at du må komme i bedre form.

5257872[/snapback]

Klart pump er et mål, går jeg hjem uten å ha fått noe som et tegn til pump føler jeg at den økta kunne jeg like godt spart meg for.

Lenke til kommentar
trenger du bare benk på bryst Earendil? Hvis du begynner med 3-4 sett i benk, så skråbenk med manualer også wiretrekk.. da får du nok pump vil jeg tro..

5257909[/snapback]

Treningsstudioet her suger ræv, så eg har ingen moglegheit til å ha anna enn kun benkpress og pec-deck. :hrm:

Lenke til kommentar

Tusen takk for flott forklaring mht alkohol! Jeg har nemlig arvet en treningsbenk fra søksenbarnet mitt. Det var utrolig kjekt, ettersom jeg har lite tid til trening pga skole osv. Kjører fullt ut, matte fysikk og kjemi! :p

Denne treningsbenken er et multitreningsapparat. Jeg kan trene vanlig benkpress, bein og det siste vet jeg ikke hva heter. Ligner litt på sikkerhetsselen vi får når vi setter oss i en rollercoaster. Går over skuldra.

Alle treningsmulighetene er koblet til samme manualer. Er litt usikker på hva maks vekt på apparatet er, men tipper rundt 80 kg. Er det passelig å trene med for å øke muskelvolum i bryst? Jeg har tidligere trent på rundt 70kg med 4 serier, med 6 trp

Lenke til kommentar
De må jo ha en skråbenk eller to?

5260245[/snapback]

Nei. Eg mistenkar eigaren for å være regelrett dum. Han har heller ikkje kjøpt nokre manualar der, så eg brukar benkpresstonga pluss nokre vekter som manualar. Har mast på han fleire gongar om at han må kjøpe skråbenk og nokre manular. No for tida har eg heller ikkje nokon moglegheit for å trene på ein anna treningsstudio, fordi at dei andre er for langt unna. Neste skuleår skal eg kanskje flytte på hybel til Volda, og det er eit mykje betre treningsstudio der, så eg begynne forhåpentligvis der. :)

Endret av Earendil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

I dag var jeg ute og løp 4 km bare fordi jeg kjeda meg. Jeg er godt fornøyd med meg selv og skal prøve å kjede meg litt mer i tiden som kommer.

Lenke til kommentar
Det høres drøyt ut, hvis de verken har manualer, eller fribenker. Hvordan står det til med annet utstyr der da?

5264861[/snapback]

Kan ta bilete, så får du sjå. Satsar på å begynne på eit nytt treningsstudio til hausten, så det er ikkje verdas undergang. Har hatt ein god framgong uansett. :)

Lenke til kommentar
Hva menes med "pump"?

5265165[/snapback]

The greatest feeling you can get in a gym, or the most satisfying feeling you can get in the gym is... The Pump. Let's say you train your biceps. Blood is rushing into your muscles and that's what we call The Pump. You muscles get a really tight feeling, like your skin is going to explode any minute, and it's really tight - it's like somebody blowing air into it, into your muscle. It just blows up, and it feels really different. It feels fantastic.

It's as satisfying to me as, uh, coming is, you know? As, ah, having sex with a woman and coming. And so can you believe how much I am in heaven? I am like, uh, getting the feeling of coming in a gym, I'm getting the feeling of coming at home, I'm getting the feeling of coming backstage when I pump up, when I pose in front of 5,000 people, I get the same feeling, so I am coming day and night. I mean, it's terrific. Right? So you know, I am in heaven.

Et annet bra sitat fra filmen:

Arnold Schwarzenegger: Milk are for babies, when you get older you drink beer.

Lenke til kommentar
Et annet bra sitat fra filmen:

Arnold Schwarzenegger: Milk are for babies, when you get older you drink beer.

Jeg liker ikke øl wallbash.gif, melk går deritmot ned på høykant.

Starta opp igjen med markløft for en par uker sida, den øvelsen tar virkelig godt på ryggen. Støl fra korsrygg og opp til nakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...