gnav Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg skal prøve meg på overhead press. Fredrik har visstnok hatt god held med det og skulderområdet. Verdt en titt, Ondskap. Kallar det militærpress eg, trenar det til vanleg ja gnav: at eg droppar skuldre heilt på A økta? Eller korleis meinte du det? Ja. Jeg tipper en ekstra øvelse for skuldre på dag A, vil gjøre det vanskeligere å følge progresjonen på militærpress, som du vel tar på dag B. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Altså. jeg hadde en del vondt etter å ha fulgt 100 pushups programmet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Shit... om jeg skal følge min nåværende progresjonsplan i knebøy så skal 100kg 5x5 opp i morgen. Det er skremmende og motiverende på samme tid. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Shit... om jeg skal følge min nåværende progresjonsplan i knebøy så skal 100kg 5x5 opp i morgen. Det er skremmende og motiverende på samme tid. Peis på, letta sjøl 2x10 med 100kg på tirsdag tillegg: med mer å gå på Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) jeg letta 1x50kg for to uker siden.. med mer å gå på... edit rettelse Endret 3. november 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Shit... om jeg skal følge min nåværende progresjonsplan i knebøy så skal 100kg 5x5 opp i morgen. Det er skremmende og motiverende på samme tid. Peis på, letta sjøl 2x10 med 100kg på tirsdag tillegg: med mer å gå på Luuuuuuft! Satser på det går bra. Men merker det fort i morgen antar jeg. Må bare spise nok i dag, og sove godt nok. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Det var noe stønning må jeg innrømme... no homo though Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Lykke til! Ikke noe cheez doodles før treningstid nå da Fredrik. La oss få vite hvordan det går. Det var noe stønning må jeg innrømme... no homo though Hehe... Har hørt noen tvilsomme stønn på gymmen ja. Ekte menn brøler. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Takker! Men, er jo masse næring i det... Får ta melkesjokolade i stedet. Det er dagens bulkemat. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Børge Fagerli har nokre fine på det der. 10. Dunk deg hardt på brystkassen, brøl ut og slå en dobbel bicepsposering foran speilet. Hvis du er dame kan du kurre fornøyd som ei due, fnise hysterisk og presse puppene sammen for den kjekke mannen som snikglaner på deg i speilet. Benkpress kan faktisk være et ganske teknisk løft som krever riktig oppspenning, løftebane og utførelse. For mange er benkpress bare å legge seg ned, løfte av stanga og etter et lite millisekund i fritt fall la den sprette på brystkassa, stoppe opp et nervepirrende sekund mens du brøler ut i lokalet sånn at alle ser på deg, før treningskompisen din tar over og løfter resten av veien opp til stativet igjen. Jepp, den klarte du fint… 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Ja. Noe må du jo få i deg. Får jeg anbefale dem litt beef jerky? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Synes beef jerky smaker hoppetau jeg da... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Mye proteiner i dem. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Mjaa, men det er det i Prozyme og Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg skal prøve meg på overhead press. Fredrik har visstnok hatt god held med det og skulderområdet. Verdt en titt, Ondskap. Kallar det militærpress eg, trenar det til vanleg ja gnav: at eg droppar skuldre heilt på A økta? Eller korleis meinte du det? Ja. Jeg tipper en ekstra øvelse for skuldre på dag A, vil gjøre det vanskeligere å følge progresjonen på militærpress, som du vel tar på dag B. Du seier noko der. Skal hugse det til neste gong, sidan eg trena skuldre litt i dag. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Shit... om jeg skal følge min nåværende progresjonsplan i knebøy så skal 100kg 5x5 opp i morgen. Det er skremmende og motiverende på samme tid. Skal selv forsøke meg på dette i morgen. Spørs om jeg holder alle setta, men vi får se :-D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Tips på gode wraps? Grepet sviktet totalt under dagens markløftøkt. Kjedelig å måtte gi seg før ryggen er virkelig død. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Er det noen forskjell mellom protein i pulver og protein i kjøtt. Hvilke? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Er det like viktig å få i seg antall proteiner på fridagene som treningsdagene? 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Er det like viktig å få i seg antall proteiner på fridagene som treningsdagene? Spørs jo på veldig mye annet det, som hva målet ditt på treningsdagene er, om du skal opp i vekt, ned i vekt eller hva. Skal du ned i vekt bør du være nøye med å få i deg proteiner nok. Like greit å sette seg et prosentvis mål på hvor du vil ligge i kostholdet ditt eventuelt, og prøve å nå det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå